eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie instalacji klimatyzacji w Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina tj. wykonanie robót budowlanych obejmujących montaż klimatyzatorów miejscowych - drugi etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina tj. wykonanie robót budowlanych obejmujących montaż klimatyzatorów miejscowych – drugi etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 20/22

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-135

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 0426647918

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.pasek@filharmonia.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/787901

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji klimatyzacji w Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina tj. wykonanie robót budowlanych obejmujących montaż klimatyzatorów miejscowych – drugi etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96293adb-1779-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013789/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie instalacji klimatyzacji w Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina tj. wykonanie robót budowlanych obejmujących montaż klimatyzatorów miejscowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284899

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/05/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 399143,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja obejmuje montaż 23 klimatyzatorów miejscowych w 23 pomieszczeniach garderób, biurowych i gospodarczych, zlokalizowanych w zachodnim skrzydle budynku FŁ zgodnie
z Projektami Budowlanymi z elementami Projektów Wykonawczych – Instalacja Sanitarna i Instalacja Elektryczna.
Rozwiązanie schładzania powietrza wykonane będzie w oparciu o jednostki wewnętrzne systemu zmienno-przepływowego.
Instalacja schładzania powietrza wybranych pomieszczeń pracować będzie w oparciu o jednostkę zewnętrzną JZ-1 (oznaczenie układu zgodnie z projektem) zamontowaną na dachu budynku na poziomie +15.00.
Sterowanie chwilową wydajnością jednostek zostało zaprojektowane za pomocą pilotów, indywidualnie dla każdego pomieszczenia oraz centralnie za pośrednictwem panelu centralnego z bramką internetową.
Zakres prac do wykonania:
a. Wykonanie prac związanych z przygotowaniem miejsca wbudowania jednostek wewnętrznych oraz jednostki zewnętrznej, w tym prac instalacyjnych i budowlanych;
b. Dostawa i montaż jednostek wewnętrznych i jednostki zewnętrznej;
c. Wykonanie prac towarzyszących/wykończeniowych po zakończeniu prac montażowych;
d. Wykonanie prób szczelności instalacji;
e. Uruchomienie zamontowanych klimatyzatorów – układu JZ-1;
f. Szkolenie w zakresie sterowania centralnego pracą całego układu JZ-1 oraz sterowania indywidulanego w poszczególnych pomieszczeniach, w których zostały zamontowane jednostki wewnętrzne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w SWZ:
1/ w zakresie przedmiotowych środków dowodowych wskazał na konieczność podpisania załącznika 3a do SWZ podpisem kwalifikowanym,
2/ określił termin wykonania zamówienia datą końcową w braku przesłanek do takiego zapisu.

W toku analizy powyższych błędów Zamawiającego uznał on, iż powyższe naruszają zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców – po pierwsze z powodu ograniczenia dostępu do postępowania (Wykonawcy mogli do niego nie przystąpić w ogóle mając na względzie wymagania Zamawiającego, co do formy podpisu), po wtóre poprzez wskazanie konkretnego terminu wykonania zamówienia, które preferowało Wykonawców znających szczegółowo przebieg procesu udzielania zamówień i mogących przynajmniej orientacyjnie przyjąć czas pozostały na realizacje zamówienia. To ograniczenie zasady uczciwej konkurencji miał właśnie na względzie ustawodawca, wskazując na konkretny sposób określania terminu wykonania zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489160,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.