Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322197/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00325646/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-30
- 2022/BZP 00331514/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-02
- 2022/BZP 00333538/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu cyfrowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnosielc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 40
1.5.2.) Miejscowość: Krasnosielc
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-212
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkrasnosielc@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrasnosielc-bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu cyfrowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Cyfrowa Gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50899dbf-252f-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031394/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu cyfrowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Cyfrowa Polska na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322197/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR.2710.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142105,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: stacja robocza 15 szt., system operacyjny - 10 szt., pakiet biurowy - 15 szt., monitor typ I - 13 szt., monitor typ II - 1 szt., zestaw mysz + klawiatura - 17 szt., urządzenia wielofunkcyjne - 15 szt., słuchawki - 10 szt., laptop - 1szt., urządzenie Firewall - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30213100-6 - Komputery przenośne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 124544,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup opasek SOS wraz kartą SIM ważną 1 rok w ilości 20 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 35113480-7 - Ochronne opaski na nadgarstki
4.5.5.) Wartość części: 17506,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, powinien opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Podczas sporządzania opisu zamówienia w tym postępowaniu Zamawiający nie uwzględnił parametrów drukarek i procesorów, które umożliwiłyby zakup sprzętu spełniającego wymagania Zamawiającego, co wpłynęło na zaoferowanie przez Wykonawców sprzętu o niewystarczającej wydajności, który nie sprawdzi się w pracy biurowej o takim charakterze. Wybór Wykonawcy w tym postępowaniu, a w konsekwencji podpisanie umowy, prowadziłoby do naruszenia art. 17 ust. 1 pkt 1), który obliguje Zamawiającego do udzielania zamówień, zapewniając najlepszą jakość dostaw, uzasadnioną charakterem zamówienia, w ramach środków, które Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Powyższe powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, która ma rzeczywisty wpływ na wynik postępowania. W obecnym stanie rzeczy Zamawiający unieważnia postępowanie w części I na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu Zakup sprzętu cyfrowego wraz z oprogramowaniem w ramach Projektu Cyfrowa Gmina – część II nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli dla przedszkoli z terenu gminy Rozprza w ramach Projektu "Gmina Rozprza stawia na przedszkolaków"
- Zakup subskrypcji systemu kopii zapasowej wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych licencji urządzeń FortiGate i FortiClient na okres 12 miesięcy na potrzeby WI
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Starościnie
- Rozbudowa budynków Urzędu Miasta i Gminy Mrozy oraz Gminnego Centrum Kultury w Mrozach.
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.