eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Dostawa paliw, mocznika, olejów i płynów na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. z podziałem na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw, mocznika, olejów i płynów na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090093448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Goplańska

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk-kruszwica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pk-kruszwica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/792401

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o., której właścicielem w 100% jest Gmina Kruszwica

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw, mocznika, olejów i płynów na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71231195-2020-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150870/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup paliwa, dostawa mocznika oraz oleje

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301541

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 492586,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów oraz maszyn i urządzeń będących w posiadaniu Zamawiającego:
1/ olej napędowy (ON) w ilości 95 000 litrów;
2/ benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości 1 500 litrów;
3/ gaz LPG w ilości 1 500 litrów.
2. Wskazana wyżej ilość paliw może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, jednak Zamawiający zobowiązuje się do ich zakupu w ilości 70%.
3. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży Zamawiającemu paliwa zgodnie z polskimi normami i standardem zgodnym z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680) oraz odpowiednio normami PN-EN 228:2013-04 i PN-EN 590:2013-12.
4. Paliwa będą odbierane przez Zamawiającego, ze stacji paliw Wykonawcy.
5. Sprzedaż paliwa odbywać się będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 lipca 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

09100000-0 - Paliwa

4.5.5.) Wartość części: 492586,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup roztworu mocznika w ilości 2 500 litrów.
2. Ilość roztworu mocznika może ulec zmianie w trakcie trwania umowy jednak Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 1 500 litrów.
3. Roztwór mocznika będzie odbierany przez Zamawiającego, ze stacji paliw Wykonawcy.
4. Sprzedaż roztworu mocznika odbywać się będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 lipca 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24960000-1 - Różne produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 14227,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów, płynów chłodniczych, płynów do spryskiwaczy oraz odmrażaczy do szyb zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
2. Dostawa obejmuje również rozładunek do miejsc wskazanych przez Zamawiającego i będzie realizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00.
3. Przedstawione w załączniku nr 1 do niniejszej umowy ilości asortymentu stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty.
4. Faktyczne ilości i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego, przy czym Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 70% wartości umowy.
5. Przedmiot umowy będzie dostarczany na koszt Wykonawcy.
6. Przedmiot umowy musi być dostarczony w oryginalnych, nieuszkodzonych (bez śladów ingerencji) opakowaniach z zabezpieczeniem stosowanym przez danego producenta, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt, logo, nazwę lub znak firmowy producenta oraz gwarantującym zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
7. Wykonawca oświadcza, że jakość produktów dostarczanych w ramach niniejszej umowy spełnia wymogi PN-EN oraz wymagania zawarte w dokumentach technicznych.
8. Wszystkie materiały opatrzone etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, muszą być dostarczone wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
9. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy, będzie w pełni zgodny ze specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia, wolny od wad fizycznych i prawnych.
10. Dostawa olejów i płynów odbywać się będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do 31.07.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09211100-2 - Oleje silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 55433,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580153,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580153,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580153,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030073466

7.3.3) Ulica: Frydrychowo 54

7.3.4) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580153,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.