eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wymiana stolarki okiennej wraz z montażem rolet w budynku Urzędu Skarbowego w Grudziądzu przy ul. Droga Łąkowa 23



Ogłoszenie z dnia 2022-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej wraz z montażem rolet w budynku Urzędu Skarbowego w Grudziądzu przy ul. Droga Łąkowa 23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej wraz z montażem rolet w budynku Urzędu Skarbowego w Grudziądzu przy ul. Droga Łąkowa 23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9aa8696-1951-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084079/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana stolarki okiennej w budynku IAS w Bydgoszczy przy ul. Czartoryskiego 20 i w budynku US w Grudziądzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302161/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej wraz z montażem rolet w budynku Urzędu Skarbowego w Grudziądzu przy ul. Droga Łąkowa 23.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, a tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 Pzp.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Niedokonanie podziału zamówienia na części jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. Roboty budowlane są ściśle ze sobą powiązane, stanowią jeden, niemożliwy do rozdzielenia proces budowlany – zakres robót obejmuje jeden obiekt. Uwzględniając zakres i rodzaj robót objętych zamówieniem, wprowadzenie podziału zamówienia na części utrudniałoby ich prowadzenie. Podział zamówienia na części groziłby też nadmiernym zwiększeniem kosztów jego wykonania oraz wiązałby się z ryzykiem utrudnień i komplikacji dla Zamawiającego (problemy ze skoordynowaniem działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia skutkujące groźbą nieprawidłowej realizacji zadania, problematycznym byłoby również rozgraniczenie odpowiedzialności Wykonawców za warunki BHP i zabezpieczenie terenu robót a także jednoznaczne określenie zasad odpowiedzialności cywilnej, np. w razie jednoczesnego wykonywania robót przez wielu Wykonawców utrudnione byłoby ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za szkody objęte polisą OC).
Względy techniczne i organizacyjne zamówienia tworzą nierozerwalną całość, co zgodnie z art. 25 ust. 2 Pzp świadczy o jego niepodzielności na części.
Zamawiający rezygnując z podziału zamówienia na części nie narusza zasad udzielania zamówień publicznych określonych w art. 16 pkt 1 oraz art. 17 ust. 1 Pzp oraz nie ogranicza dostępu do zamówienia małym i średnim przedsiębiorstwom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195509,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256093,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254794,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKŁAD OKIEN.PL Szymon Mieczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9111579717

7.3.3) Ulica: Lipowa 2

7.3.4) Miejscowość: Borowa

7.3.5) Kod pocztowy: 55-093

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254794,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.