eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Budowa wiaty składowej w Wieliczce przy ul. Jedynaka 30

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty składowej w Wieliczce przy ul. Jedynaka 30

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120618017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Jedynaka 30

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (12) 291-48-06

1.5.8.) Numer faksu: +48 (12) 291-48-05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk.wieliczka.eu/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgkwieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne, sektor wodny,

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wiaty składowej w Wieliczce przy ul. Jedynaka 30

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69435601-2779-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323630/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ/3630/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1016789,78 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 490622,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty składowej o powierzchni zabudowy 120 m2, konstrukcja nośna ramowa jednonawowa-rygle stalowe pełnościenne i kratowe oparte na słupach stalowych wykonanych z profili walcowanych. Dach jednospadowy-kąt nachylenia połaci 6%. Posadowienie bezpośrednio na monolitycznych żelbetowych stopach fundamentowych. Wiata obudowana z trzech stron od zewnątrz płytą warstwową o grubości rdzenia 4 cm (wypełnienie PIR). Pokrycie dachu płyta warstwowa. Instalacja elektryczna i odgromowa oraz kanalizacja deszczowa. Lokalizacja inwestycji przy ul. Jedynaka 30 w Wieliczce.
1. Dane techniczne budynku:
- Powierzchnia zabudowy = 120,00 m2
- Szerokość budynku = 10,00 m
- Długość budynku = 12,00 m
- wysokość w kalenicy = 9,00 m
- wysokość w okapie = 7,50 m
2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
2.1) Obudowa ścian zewnętrznych wiaty stalowej zostanie wykonana z trzech stron z płyt warstwowych gr 60 mm mocowanych do ryglówki ścian wykonanej z profili zimno giętych zetowych (montaż pionowy). Rygle ścian zostaną zamocowane do stalowych wsporników słupowych. Montaż płyt ściennych wg wytycznych producenta.
2.2) Obudowa dachu wiaty stalowej zostanie wykonana z płyt warstwowych gr 60 mm mocowanych do płatwi stalowych z profili zimno giętych zetowych. Płatwie zamocowane zostaną przy pomocy śrub do stalowych wsporników rygli konstrukcji dachu. Montaż płyt dachowych wg wytycznych producenta.
2.3) Słupy i rygle z elementów pełno ściennych, profili walcowanych. Węzły charakterystyczne typu: kalenica, okap sztywne ze wzmocnieniami. Słupy nośne ram głównych wiaty o przekroju HEA240. Słupy nośne ram szczytowych HEA160. Rygle o przekroju IPE300. Kratownica nad wjazdem: pas górny i dolny o przekroju HEA140 , krzyżulce z z profili rurowych RK80X40. Jedno przęsło długości 12,00 m.
2.4) Wszystkie elementy łączone na montażu przy pomocy śrub klas konstrukcyjnych.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określają poniższe opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej i stanowiące załączniki do SWZ:
- Dokumentacja techniczna - w załączeniu;
- Przedmiar robót - w załączeniu - przedmiary robót mają charakter pomocniczy.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w załączeniu.
4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360) i ustawie z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2022 r. poz. 1710).
5. Jeżeli w SWZ lub załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności z przedmiarem robót oraz STWiOR. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262320-0 - Wyrównywanie

45410000-4 - Tynkowanie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262620-3 - Ściany nośne

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. 32-020 Wieliczka ul. J. Jedynaka 30, działając na podstawie art. 253 ust. 2 uPzp informuje, że przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. art. 255 pkt 3 uPzp. Zgodnie z wyżej przywołanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu cena jedynej oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, t.j. kwotę 554 707,55 zł a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 567162,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 567162,10 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.