Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308212/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
- 2022/BZP 00313685/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego wraz z usługami towarzyszącymi nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja ZZO w Sobuczynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CZĘSTOCHOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150370893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konwaliowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sobuczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-263
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34) 327 53 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czpk.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czest.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czpk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego wraz z usługami towarzyszącymi nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja ZZO w Sobuczynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ca0a235-1e12-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308212/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego wraz z usługami towarzyszącymi nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i modernizacja Zakładu Zagospodarowania odpadów w Sobuczynie” w ramach etapu I, który swoim zakresem obejmuje projektowanie, rozbudowę i modernizacje linii technologicznej odpadów w hali sortowni odpadów, w tym rozbudowę tej hali. Zamawiający wyłoni dwóch Wykonawców przedsięwzięcia, którzy realizować będą swoje zadania w oparciu o Kontrakt nr 1 i Kontrakt nr 2:
1. Kontrakt 1 obejmuje:
a) Sporządzenie Projektu technologicznego i Projektu wykonawczego Przedsięwzięcia z podziałem na dwa Etapy wraz z wytycznymi do projektu budowlanego rozbudowy Hali sortowni;
b) Realizacje demontażu, dostawy i montażu urządzeń Linii technologicznej sortowni odpadów wchodzących w zakres Etapu I;
Dokumentacja przetargowa w tym opis przedmiotu zamówienia dot. kontraktu 1, znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/628239
2. Kontrakt 2 obejmuje:
Zaprojektowanie, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę i wykonanie robót budowalnych dotyczących rozbudowy Hali sortowni odpadów na potrzeby Etapu nr I w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru został określony w Załączniku Nr 5 do SWZ (Wzór Umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dz.U.2021.1129 z późn. zm., unieważnia postępowanie przetargowe nr 15/2022, gdyż wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.Postępowanie przetargowe nr 12/2022 dotyczące modernizacji linii technologicznej sortowni odpadów w Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Sobuczynie wraz z projektowaniem technicznym rozbudowy i modernizacji Zakładu Zagospodarowania Odpadów, zostało unieważnione w związku z czym wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w postępowaniu przetargowym nr 15/2022 jest bezzasadne i nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Kamionka
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.