eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Imielin › ,,Utrzymanie zieleni w Mieście Imielin w 2023 roku - Obsada kwiatowa jednoroczna."



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Utrzymanie zieleni w Mieście Imielin w 2023 roku - Obsada kwiatowa jednoroczna."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Imielin

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Imielin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Imielińska 81

1.5.2.) Miejscowość: Imielin

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-407

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 22 54 137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imielin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7943dc85-bda4-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Utrzymanie zieleni w Mieście Imielin w 2023 roku - Obsada kwiatowa jednoroczna."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7943dc85-bda4-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051390/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 ,,Utrzymanie zieleni w Mieście Imielin w 2023 roku - Obsada kwiatowa jednoroczna."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126364

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje prace związane z utrzymaniem zieleni w Mieście Imielin w 2023 roku - Obsada kwiatowa jednoroczna.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w trzech etapach: wiosennym letnim i jesiennym.
1) Zadanie obejmuje usługi w zakresie:
• Montażu i ukwiecenia 11 szt. donic wiszących na latarniach, zakupionych w poprzednich latach w obsadzie letniej.
• Obsady letniej donic betonowych:
- Donice okrągłe i kwadratowe - 8 szt. (pow. 30,00 m2),
- Donice różnej wielkości prostokątne - 25 szt. (pow. 10,00 m2),
• Obsady letniej 1 konstrukcji kwietnikowej (pow. 4,00 m2),
• Obsada istniejących rabat i klombów w gruncie (pow. 290 m2),
• Bieżąca konserwacji oraz utrzymania skwerów ( pow. 2500 m2),
• Rekultywacja oraz nasady ronda przy skrzyżowaniu ul. Wandy z ul. Nowozachęty w Imielinie ( pow. 260 m2).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Komisja przetargowa powzięła informację, iż prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania zawiera wadę niemożliwą do usunięcia na etapie postępowania już po otwarciu ofert.
Przedstawiony Wykonawcom w dokumentacji przetargowej po wszczęciu postępowania opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera nieprawidłowości, które nie pozwolą zrealizować umowy zgodnie z faktycznymi oczekiwaniami Gminy Imielin w zakresie realizacji usług związanych z utrzymania zieleni na terenie całego Miasta Imielin w roku 2023.
Zamawiający w OPZ przedstawił większy zakres prac do wykonania, przy jednocześnie nieprecyzyjnym opisie technologii wymaganych czynności oraz środków związanych z ich wykonaniem, które winny być zasadniczo inne niż w roku poprzednim. Co w następstwie objawiło się niedoszacowaniem wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z oszacowaniem wartości na realizację zadania przeznacza 170 000 zł, jednak kwota ta wyliczona jest w oparciu o zakres z roku poprzedniego, diametralnie różniącego się od zakładanego na rok bieżący.
Z uwagi na określone środki w budżecie miasta przy jednoczesnej potrzebie zrównoważonego angażowania środków i działań we wszystkich częściach Miasta koniecznym jest, aby zakres utrzymania nasady jednorocznej ograniczyć na rzecz aranżacji małej architektury w nowych lokalizacjach tj. Przedszkole i Żłobek – ul. Brata Alberta oraz Rondo ul. Wandy/Nowozachęty.
Błędne założenia na etapie przygotowania postępowania, które następnie objawiły się nieprawidłowościami w dokumentacji postępowania, są wadą która, zniekształca wynik postępowania i nie jest możliwa do usunięcia w drodze racjonalnej i dokonanej z poszanowaniem zasad wynikających z art.16 PZP wykładni danych postanowień SWZ, gdyż po upływie terminu składania ofert nie można zmieniać, poprawiać ani uzupełniać SWZ.
Wobec powyższego art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych nakłada na zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236520,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.