eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do internatu
Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY NR 1 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W MALBORKU

1.3.) Oddział zamawiającego: MOW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000205618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 94

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 2723037 w.12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mow@mowmalbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mowmalbork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-366fcbf6-15ee-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych do internatu
Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-366fcbf6-15ee-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280601

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP - MOW/D/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143213,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 Mięso świeże, wędliny, drób
1 filet z kurczaka kg 220
2 kurczak duże sztuki kg 80
3 udka kurczaka duże sztuki kg 160
4 mięso wieprzowe b/k karkówka kg 110
5 mięso wieprzowe b/k łopatka kg 330
6 mięso wieprzowe b/k schab kg 168
7 pasztet luksusowy w naturalnej osłonie kg 20
8 wątroba wieprzowa kg 20
9 wątróbka drobiowa kg 20
10 polędwica sopocka wieprzowa kg 100
11 szynka gotowana wieprzowa kg 40
12 parówki z szynki wieprzowe kg 80
13 kiełbasa z warzywami wieprzowa kg 48
14 kiełbasa w laskach typu ŚLĄSKA kg 60
15 kiełbasa biała wieprzowa surowa kg 8
16 pieczeń wieprzowa kg 40
17 kiełbasa sucha krakowska drobiowa/wieprzowa kg 100
18 schab pieczony kg 40
19 kiełbasa krakowska wieprzowa parzona/podsuszana kg 80
20 kiełbasa wieprzowa żywiecka kg 120
21 boczek wędzony kg 24
22 polędwica drobiowa kg 80
23 kaszanka kasza pęczak kg 12
24 szynka wędzona wieprzowa kg 56

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 40207,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 Wyroby piekarskie
1. chleb cały zwykły 0,5 kg szt. 5500
2. chleb razowy ze słonecznikiem 0,5 kg szt. 600
3. bułka pszenna zwykła 0,05 kg szt. 12000
4. bułka tarta opakowanie 1 kg kg 96
5 bułka pełnoziarnista szt. 1600
6 bułka maślana szt. 200
7 rogal z makiem szt. 400
8 drożdżówka nie z ciasta głęboko mrożonego szt. 200
9 ciasto jabłecznik kg 5
10 ciasto rolada z kremem kg 5
11 ciasto babka piaskowa kg 5
12 ciasto makowiec - blacha kg 5
13 ciasto makowiec zawijany kg 5
14 ciasto sernik kg 5
15 drożdże piekarskie kg 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 Ryby
1. filet płaty mintaja max. do 5% glazury kg 60
2. filet płaty panga max. do 5% glazury kg 37
3. śledzie solone matias wiaderko 4 kg kg 60
4. karp świeży kg 5
5 filet sola max. do 30% glazury kg 35
6 filet dorsza max. do 5% glazury kg 16
7 tuńczyk opakowanie 1 kg kg 8
8 makrela wędzona opakowanie karton 8 kg kg 40
9 filet płaty miruna max. do 5% glazury kg 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 5559,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 Jaja
1 jaja świeże od 55g do 60g średnie szt. 6600

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 4884,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 Mrożone artykuły spożywcze
1 fasolka szparagowa cięta opakowanie kg 80
2 mieszanka warzywna 6 składników kg 32
3 truskawka mrożona opakowanie 2,5 kg kg 80
4 wiśnia mrożona opakowanie 10 kg kg 40
5 pierogi ruskie 180g kg 40
6 pierogi mrożone z mięsem opakowanie 8 kg kg 40
7 pyzy z mięsem luz kg 40
8 brokuł opakowanie 2,5 kg kg 24
9 szpinak opakowanie 2,5 kg kg 8
10 pyzy ziemniaczane opakowanie 2,5 kg kg 40
11 kalafior opakowanie 2,5 kg kg 40
12 groszek zielony opakowanie 2,5 kg kg 24
13 mieszanka kompotowa 3 składnikowa kg 320
14 mieszanka warzywna 3 skład.(typu królewska) kg 20
15 marchew mrożona opakowanie 20 kg kg 24

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 5971,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 Różne produkty spożywcze
1 olej rzepakowy opakowanie 1l szt. 272
2 ketchup 120g pomidorów opakowanie 0,9l szt. 40
3 rodzynki opakowanie 200g szt. 40
4 ryż brązowy opakowanie 1 kg kg 12
5 makaron pełnoziarnisty opakowanie 1 kg kg 20
6 kasza gryczana opakowanie 1 kg kg 28
7 płatki owsiane opakowanie 1 kg kg 28
8 kasza pęczak opakowanie 1 kg kg 20
9 papryka konserwowa opakowanie 500g szt. 28
10 soczewica opakowanie 1 kg kg 6
11 cukier opakowanie 1kg kg 480
12 cukier puder opakowanie 0,5kg kg 12
13 cukier wanilinowy opakowanie 1kg kg 1,2
14 groszek konserwowy opakowanie 400g szt. 20
15 herbata SAGA opakowanie 100g szt. 120
16 kakao Decomorreno opakowanie 200g szt. 44
17 kasza jęczmienna wiejska gruba kg 60
18 kawa INKA opakowanie 100g szt. 40
19 koncentrat pomidorowy 30% opakowanie słój 0,9l szt. 40
20 kwasek cytrynowy opakowanie 1kg kg 0,8
21 majeranek otarty opakowanie 1kg kg 2
22 majonez pomorski opakowanie pow.600g szt. 100
23 makaron z pszenicy durum świderki, muszelki, rurki opak. 1kg kg 140
24 mąka luksusowa opakowanie 1kg kg 240
25 musztarda sarepska opakowanie słój 0,9l szt. 24
26 ocet 10% opak. butelka 0,5l szt. 24
27 ogórek konserwowy opakowanie słój 0,9l szt. 64
28 ryż długoziarnisty opakowanie 1kg kg 60
29 sól opakowanie 1kg kg 60
30 sól o obniżonej zawartości sodu kg 20
31 sok owocowy w kartoniku typu LEON 200 ml szt. 600
32 pieprz czarny mielony opakowanie 1kg kg 4
33 liść laurowy opakowanie 1kg kg 0,8
34 kukurydza konserwowa opakowanie 400ml szt. 24
35 ziele angielskie kg 1
36 bazylia opakowanie 50g szt. 2
37 lubczyk opakowanie 50g szt. 40
38 oregano opakowanie 50g szt. 12
39 pieprz ziołowy opakowanie 50g szt. 8
40 rozmaryn opakowanie 50g szt. 2
41 natka pietruszki suszona opakowanie 50g szt. 12
42 tymianek opakowanie 50g szt. 2
43 chrzan tarty z kwas. opak. słoik 330g szt. 20
44 cynamon mielony opakowanie 50g szt. 4
45 papryka słodka mielona opakowanie 1kg kg 1,2
46 zioła prowansalskie opakowanie 50g szt. 4
47 kasza kuskus opakowanie 1 kg szt. 8
48 kasza jaglana opakowanie 1 kg szt. 8
49 kasza manna opakowanie 1 kg kg 8
50 płatki kukurydziane 0,5 kg corn flakes lub równoważne kg 60
51 słonecznik łuskany opakowanie 1 kg szt. 1
52 sezam opakowanie 1 kg szt. 1
53 miód wielokwiatowy 1kg szt. 40
54 dżem niskosłodzony 1 kg kg 20
55 czekolada 70% cacao szt. 120
56 kisiel wiśniowy bez cukru szt. 40
57 mąka ziemniaczana opakowanie 1 kg szt. 2
58 kminek (rzymski) w ziarnach kg 0,5
59 kolendra mielona kg 0,5
60 żur zakwas litr 16
61 ocet jabłkowy opakowanie 0,5 litra szt. 5
62 pestki dyni łuskane kg 1
63 pieprz biały mielony 20g szt. 4
64 kurkuma mielony 20g szt. 4
65 imbir mielony 20g szt. 2
66 biszkopty typu domowe duże opak np. 0,5 kg szt. 8
67 chrupki kukurydziane 75 g szt. 40
68 woda mineralna opakowanie 1,5 litra szt. 40
69 śliwka suszona opakowanie 1 kg kg 1
70 galaretka owocowa szt. 20
71 budyń waniliowy szt. 40
72 grzyby suszone opak.100g szt. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 17936,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 Mleko i produkty mleczarskie
1 mleko 2% worki foliowe 1 l, l 3100
2 masło extra kostka 0,2 kg 82% tł. kg 530
3 ser topiony zegar 200 g typu Hochland szt. 240
4 kefir 330g szt. 100
5 serek wiejski z owocami kubek 150g szt. 1100
6 jogurt naturalny kubek 150g szt. 2600
7 ser biały twaróg półtłusty krajanka kg 320
8 ser żółty pełnotłusty SALAMI,GOUDA 26% tłuszczu kg 360
9 śmietana ukwaszona kubek 400g 18% szt. 100
10 śmietana słodka UHT 12% karton 0,5l szt. 350
11 serek homogenizowany waniliowy 140 g szt. 400
12 jogurt naturalny kubek 400 g szt. 48
13 jogurt naturalny typu greckiego kubek 400g szt. 200
14 śmietana 30% kubek 0,4l szt. 7

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 43713,62 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 Świeże warzywa i owoce
1. buraki czerwone kg 320
2. cebula kg 240
3. czosnek kg 3
4. kapusta biała kg 320
5. kapusta czerwona kg 120
6. kapusta kiszona kg 200
7. seler korzeń kg 120
8. marchew kg 440
9. pietruszka korzeń kg 60
10. por kg 120
11 cebula czerwona kg 8
12 szczypior pęczek 200
13 sałata główka 120
14 rzodkiewka pęczek 80
15 ogórek świeży kg 160
16 ogórek kiszony kg 120
17 pieczarka świeża kg 60
18 papryka czerwona świeża kg 44
19 pomidor kg 140
20 fasola Jaś kg 100
21 groch łuskany kg 32
22 ziemniaki kg 4500
23 banany kg 400
24 mandarynka kg 120
25 pomarańcza kg 220
26 cytryna kg 20
27 kiwi kg 15
28 jabłka kg 480
29 kapusta pekińska kg 120
30 gruszka kg 40
31 koper świeży pęczek 40
32 kalafior świeży szt. 40
33 pietruszka natka pęczek 40
34 nektaryna kg 20
35 winogrono kg 20
36 dynia sezon X-XI kg 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.5.5.) Wartość części: 24941,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40207,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40207,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEK Kałużny i Wspólnicy sp.komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762462772

7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 65

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40207,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3 i 4

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5559,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6751,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5559,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aber sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337

7.3.3) Ulica: Sprzętowa 3

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-467

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5559,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4884,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6996,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4884,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SENDI W. i A.Sandach sp.jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931782852

7.3.3) Ulica: 30-tego Stycznia 38c

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4884,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5971,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7238,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5971,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANA sp.jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781007760

7.3.3) Ulica: Berylowa 10

7.3.4) Miejscowość: Gronowo Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 82-310

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5971,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17936,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19411,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17936,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SENDI W. i A.Sandach sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931782852

7.3.3) Ulica: 30-tego Stycznia 38c

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17936,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43713,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52665,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43713,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781003354

7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 11

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43713,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24941,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28886,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24941,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SENDI W. i A.Sandach sp.jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931782852

7.3.3) Ulica: 30-tego Stycznia 38c

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24941,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.