Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00300074/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia na Wielki Jarmark Jarosławski realizowany w ramach projektu: „JarosLove” – z miłości do ludzi: Jurta 30m2 (1 szt.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA JAROSŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastojaroslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia na Wielki Jarmark Jarosławski realizowany w ramach projektu: „JarosLove” – z miłości do ludzi: Jurta 30m2 (1 szt.)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c633ce0-1fc7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128236/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wyposażenia na Wielki Jarmark Jarosławski realizowany w ramach projektu: „JarosLove” – z miłości do ludzi: Zadanie I: Jurta tatarska, Zadanie II: Najazdy kablowe, Zadanie III: Mikroporty.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300074
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60522,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jurta 30m2 - 1 szt.
Specyfikacja:
- konstrukcja drewniana (krokwie 4 cm, płotek 1 x 3 cm), sosna syberyjska, drewno suszone, szlifowane i impregnowane, tradycyjne oryginalne wzory i zdobienia mongolskie,
- drzwi drewniane z sosny syberyjskiej, szerokość ramy 130 cm, tradycyjne oryginalne wzory i zdobienia mongolskie,
- podłoga z płyty (18 mm), zabezpieczająca jurtę przed wodą i wilgocią, kolor do uzgodnienia ze zleceniodawcą pasujący do koloru wnętrza jurty,
- pierścień z systemem bardzo wytrzymałego, nie widocznego montażu do krokwi,
- uchylany świetlik – cztery okna dachowe o szerokości 50 cm z systemem opuszczania i podnoszenia od środka, z dodatkową tkaniną zabezpieczającą okna od zewnątrz,
- systemowe, bardzo wytrzymałe łączenia, mocowania – ułatwiające szybki montaż i demontaż jurty,
- poszycie tkanina – specjalistyczne płótno z systemem łatwego zakładania i ściągania, wodoodporne, wysoka odporność na UV, grzyby i pleśnie, oddychające, tkaninę można czyścić, kolor do uzgodnienia z zleceniodawcą po podpisaniu umowy,
- impregnacja przeciwogniowa – dla wszystkich elementów konstrukcyjnych drewnianych oraz dla tkanin na okres trwałości 2 lata, wymagane protokoły z wykonania zabezpieczenia ognioochronnego,
- 24 miesięczna gwarancja na konstrukcję, 60 miesięczna gwarancja na tkaninę.
Cena musi obejmować montaż jurty oraz transport.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72975,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Ekologiczna Wspólnota Środowiskowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952554146
7.3.3) Ulica: Śliwnica 63
7.3.4) Miejscowość: Dubiecko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-750
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE EKOLOGICZNA WSPÓLNOTA ŚRODOWISKOWA
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE EKOLOGICZNA WSPÓLNOTA ŚRODOWISKOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 dni
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu transportowego typu A2
- Dostawa lamp bezcieniowych i łóżka porodowego.
- Bieżące utrzymanie rowu deszczowego "Potoku Głęboka" na odcinku od wiaduktu kolejowego na os Kombatantów do ujścia rzeki San, polegające na dwukrotnym w ciągu roku 2024 wykonaniu prac konserwacyjnych.
- REMONT ELEWACJI Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ BUDYNKU WYDZIAŁU OCHRONY ZDROWIA PAŃSTWOWEJ AKADEMII NAUK STOSOWNYCH W JAROSŁAWIU
- Dostawa Artykułów Spożywczych Dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.07.2024 do 31.12.2024
- Dostawa używanego samochodu dostawczego typu BUS blaszak z podnośnikiem koszowym
więcej: przetargi w Jarosławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.