eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Remont drogi gminnej ul. Akacjowa dz. nr 182 AM-1 w miejscowości Jary Gmina Oborniki Śląskie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul. Akacjowa dz. nr 182 AM-1 w miejscowości Jary Gmina Oborniki Śląskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713103519420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej ul. Akacjowa dz. nr 182 AM-1 w miejscowości Jary Gmina Oborniki Śląskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35598189-2491-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062872/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont drogi gminnej ul. Akacjowa dz. nr 182 AM-1 w miejscowości Jary Gmina Oborniki Śląskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310885

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.50.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 568943,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie obejmuje remont odcinka drogi gminnej w obrębie działki nr 182 AM-1 oraz część działki nr 185 od dz. nr 110/4 AM-1 do dz. nr 94/5 AM-1 na odcinku 444m. Projektuje się remont istniejącej nawierzchni bitumicznej
i z destruktu asfaltowego. Na odcinku od km 0+000 do km 0+190 projektuje się remont istniejącej nawierzchni polegający na remoncie całej konstrukcji jezdni poprzez wykonanie wzmocnionego podłoża z mieszanki związanej
z cementem 1,5/2, podbudowy z kruszywa łamanego, warstwy wiążącej
z AC16W i Warstwy ścieralnej z AC11S. Połączenia międzywarstwowe należy wykonać skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,4- 0,6 kg/m2. Na odcinku od 0+190 doi km 0+444 remont polega na wykonaniu profilacji istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym o uziarnieniu 0/31,5mm o śr. gr 7cm
i ułożenie dwóch warstw bitumicznych z AC16W i AC11S. Połączenia międzywarstwowe należy wykonać skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,4-0,6 kg/m2. Dodatkowo w ramach opracowania na odcinku od km 0+190 do km 0+444 zostanie wykonany remont zniszczonej istniejącej krawędzi poprzez wykonanie wzmocnienie kruszywem łamanym o gr 20cm na szerokości do 50cm. Szerokość odcinka istniejącej jezdni drogi gminnej nie ulegnie zmianie. Remontowane pobocza projektu się jako gruntowe lub wzmocnione kruszywem z rozbiórki. Wszystkie włazy studni, skrzynki zasów, nawiertek należy wyregulować do poziomu nowej nawierzchni. Projektuje się daszkowy spadek poprzeczny o wartości 2%..

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688245,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DECOSTAR Development Sebastian Smolak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151659606

7.3.3) Ulica: Wrocławska

7.3.4) Miejscowość: Wisznia Mała

7.3.5) Kod pocztowy: 55-114

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.