eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Usługi promocyjne i merytoryczne świadczone przez Uniwersytet Śląski na rzecz GZM w ramach 7. Śląskiego Festiwalu Nauki Katowice".



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi promocyjne i merytoryczne świadczone przez Uniwersytet Śląski na rzecz GZM w ramach 7. Śląskiego Festiwalu Nauki Katowice”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "GÓRNOŚLĄSKO - ZAGŁĘBIOWSKA METROPOLIA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367882926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Barbary 21A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-053

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 718 07 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@metropoliagzm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.metropoliagzm.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek metropolitalny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi promocyjne i merytoryczne świadczone przez Uniwersytet Śląski na rzecz GZM w ramach 7. Śląskiego Festiwalu Nauki Katowice”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f44d121b-2471-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010561/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługi promocyjne świadczone przez Uniwersytet Śląski na rzecz GZM w ramach Śląskiego Festiwalu Nauki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322885

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
Szczegóły uzasadnienia zawarto w informacjach dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.270.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 486910,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Usług promocyjnych i merytorycznych świadczonych przez Uniwersytet Śląski na rzecz GZM w ramach 7. Śląskiego Festiwalu Nauki Katowice .

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uniwersytet Śląski w Katowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340197134

7.3.3) Ulica: ul. Bankowa 12

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-007

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 304 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a.
Uniwersytet Śląski jest jedynym organizatorem wydarzenia pn. „6. Śląski Festiwal Nauki Katowice”, które odbędzie się 3-5 grudnia 2022 r. Uniwersytet Śląski jest jedynym wykonawcą zdolnym do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia co wynika m.in. z faktu, iż wskazany Wykonawca jest organizatorem wydarzenia posiadającym prawa wyłączne do organizacji, promocji, posługiwania się nazwą Festiwalu, włącznie z posiadaniem prawa ochronnego do znaku towarowego wydarzenia (nr 305679).
W związku z powyższym Uniwersytet Śląski ma wyłączność na zawieranie wszelkich umów na promocję Śląskiego Festiwalu Nauki. Na rynku nie funkcjonują, obiektywnie oceniając, inne podmioty oferujące usługi promocyjne odpowiadające potrzebom Zamawiającego.
W szczególności nie ma innego Wykonawcy, który mógłby zapewnić promocję GZM w niniejszym wydarzeniu. Biorąc pod uwagę jego specyfikę, indywidualny charakter, zasięg promocyjny, oryginalność
i założenia projektowe, można stwierdzić, że nie istnieją na rynku rozwiązania odpowiadające wymogom Zamawiającego równoważne do przedmiotowego.
Misją festiwalu jest pobudzanie społecznego zainteresowania nauką poprzez inspirowanie ciekawości poznawczej u ludzi w każdym wieku. W trakcie dni festiwalowych organizator zaprasza wybitne osobowości naukowe ze śląskich i krajowych uczelni, a także znakomitych gości z zagranicy. Reprezentują oni różnorodne dyscypliny nauki i sztuki. Wszystko to przekłada się na coraz większą popularność wydarzenia – czwarta edycja ŚFN, ostatnia realizowana w formie stacjonarnej zgromadziła ponad 51-tysięczną publiczność. Piąta edycja, ze względu na pandemię koronawirusa, była realizowana w formie hybrydowej.
O międzynarodowym charakterze kolejnych edycji świadczy fakt, że Śląski Festiwal Nauki Katowice został przyjęty do sieci European Science Engagement Association. ŚFN został również wyróżniony „Złotą różą”, czyli pierwszą nagrodą dla najlepszej akcji marketingowej wśród wydarzeń popularnonaukowych podczas konferencji EUPRIO (European Association of Communication Professionals in Higher Education)
Mając zatem na uwadze charakter przedmiotu zamówienia, jakim jest świadczenie usług w zakresie promocyjnym i merytorycznym w ramach skonkretyzowanego wydarzenia, którego organizatorem jest określony podmiot, uznać należy, iż obiektywnie wyłącznie ten podmiot może być wykonawcą przedmiotowych usług. Wyłącznie bowiem organizator wydarzenia posiada możliwości techniczne jego organizacji, udostępnienia powierzchni w miejscu realizacji wydarzenia, zapewniania opieki medialnej w miejscu wydarzenia, projekcji logotypów oraz świadczenia wszelkich innych usług promocyjnych
w miejscu i czasie wydarzenia.
Powyższe uzasadnia, iż nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze do opisanego w przedmiocie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.