Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00326913/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00326959/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Góry – Myszki, gm. Uniejów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13
1.5.2.) Miejscowość: Uniejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Góry – Myszki, gm. Uniejów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00ff6e0d-2ba2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047827/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Góry – Myszki, gm. Uniejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326913
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2023 EL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości góry – Myszki, gm. Uniejów”
2. W ramach inwestycji zaplanowano przebudowę drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 182 obręb Góry. Przebudowywany odcinek rozpoczyna się od drogi gminnej 111172 E Wilamów – Góry – Kuczki.
3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) przebudowę drogi gminnej wewnętrznej długości ok. 999 m; szerokości jezdni 3,0 m o nawierzchni asfaltowej oraz mijanek o nawierzchni asfaltowej;
b) budowę obustronnych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie szerokości 0,75 m i grubości warstwy 0,15 m;
c) wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem;
d) wykonanie zjazdów;
e) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania ze środków budżetu Województwa Łódzkiego wymiary tablicy 80x120 cm
4. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony jest w załączniku nr 9 do SWZ tj. projekcie budowlanym „Przebudowy drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Góry - Myszki” oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również demontaż i ponowny montaż ogrodzenia z siatki o długości około 40 m związany z wycinką drzew.
7. Zamówienie będzie realizowane ze środków budżetu Gminy Uniejów i dotacji z budżetu Województwa Łódzkiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert, które nastąpiło w dniu 11 sierpnia 2023 r. o godz. 10:30, opublikował informację, iż na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 205.560,00 zł brutto.W postępowaniu oferty złożyli następujący wykonawcy:
1. Piotr Łuczak - P.H.U. MACIEJ, ul. Henryka Sienkiewicza 21, 99-210 Uniejów za cenę brutto 1.050.869,10 zł
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: EVECO Ewa Peraj, ul. Andrzeja Struga 35/14 , 90-631 Łódź (lider konsorcjum) oraz Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe EKOINŻBUD Piotr Peraj, ul. Targowa 54, 99-210 Uniejów (partner) za cenę brutto 937.287,58 zł;
Ceny złożonych ofert przewyższały kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zweryfikował możliwość zwiększenia kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, lecz weryfikacja ta dała negatywny wynik. W związku z powyższym ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą zamawiający zamierzał i mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Naprawa dróg w strefie przygranicznej z Białorusią na terenie Gminy Michałowo.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.