eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Porządkowanie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Lubin



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Porządkowanie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Lubin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768403100

1.5.8.) Numer faksu: 768403140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Porządkowanie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Lubin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b9b6f0d-ff8e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038667/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Porządkowanie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Lubin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241120

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:

ZADANIE NR 1 pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej w:
a) Osieku (rejon dz. nr 177/126),
b) Szklarach Górnych (rejon dz. nr 6/8, 6/35),
c) Krzeczynie Wielkim (rejon dz. nr 194, 155, 191/17) Etap IIa, IIb i III”,
które swoim zakresem obejmuje między innymi:
a) wykonanie sieci o długości ok. 131 mb (Ø160 mm) i o długości ok. 160 mb (Ø90 mm) z rur PE, ponadto zabudowę armatury oraz hydrantu i wykonanie 7 kpl. przyłączy,
b) wykonanie sieci o długości ok. 170 mb z rur PE (układ pierścieniowy sieci),
c) Etap IIa – wykonanie sieci De110 mm o długości ok. 429 mb oraz De90 mm o długości ok. 5,8 mb z rur PE, wraz z armaturą i podejściem do hydrantu,
Etap IIb – wykonanie sieci De110 mm o długości ok. 766 mb, De90 mm o długości ok. 26 mb, De 63 mm o długości ok. 1,2 mb z rur PE, wraz z armaturą i podejściem do hydrantu, ponadto wykonanie ok. 247 mb rurociągów De40 PE,
Etap III – wykonanie sieci De90 mm z rur PE o długości ok. 145 m wraz z armaturą oraz podejściem do hydrantu.

UWAGA. W związku z koniecznością koordynacji zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Zamawiającego na terenie działki 177/126 w Osieku, polegających na rozbudowie sieci wodociągowej i przebudowie drogi wewnętrznej, zadanie związane z infrastrukturą wodno-kanalizacyjną (wymienione powyżej w pkt 1, Zadanie nr 1 ppkt a)), należy wykonać w pierwszej kolejności, tj. przed wykonaniem drugiego etapu przebudowy drogi opisanego w odrębnym postępowaniu jako odcinek C-D.

ZADANIE NR 2 pn. „Rozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej w Siedlcach (rejon dz. nr 407, 205/20, 205/41, 205/19)”, które swoim zakresem obejmuje między innymi: wykonanie rurociągu Ø160mm o długości ok. 552mb, Ø110mm o długości ok. 8mb oraz Ø90mm o długości ok. 10,5mb z rur PE, ponadto wykonanie 9 kpl. przyłączy Ø63mm o długości ok. 32mb oraz Ø40mm o długości ok. 2mb.

ZADANIE NR 3 pn. „Przebudowa sieci wodociągowej między Siedlcami i Czerńcem”, które swoim zakresem obejmuje między innymi: wykonanie rurociągu Ø160mm o długości ok. 2271mb z rur PE wraz z armaturą.

ZADANIE NR 4 pn. „Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Oborze (Etap II)”, które swoim zakresem obejmuje między innymi: przebudowę budynku technologicznego, modernizację układu uzdatniania z wymianą układu filtracji, armaturą, urządzeniami i orurowaniem, remont zbiornika wód popłucznych, budowę neutralizatora ścieków, utwardzenie terenu, wymianę ogrodzenia i bramy wjazdowej wraz z furtką, budowę instalacji oświetlenia, budowę rurociągu do neutralizatora ścieków PVC Ø160, wykonanie instalacji grzewczej, wentylacyjnej, elektrycznej i sanitarnej.

ZADANIE NR 5 pn. „Modernizacja hydroforowi w Niemstowie (kierunek Miłosna)”, które swoim zakresem obejmuje między innymi: modernizację istniejącego zbiornika magazynowego wody wraz z całym wyposażeniem technologicznym, elektrycznym oraz aparaturą kontrolno-pomiarową i automatyką (AKPiA), wymianę stolarki drzwiowej, zadaszenie nad wejściem do pompowni oraz naprawę elewacji, przebudowę rurociągów technologicznych, montaż nowego zestawu pomp sieciowych wraz z układem AKPiA; montaż systemu dezynfekcji wody w sieci i zbiorniku magazynowym oraz systemu monitoringu i wizualizacji pracy obiektu wraz z przekazem wizyjnym CCTV; budowę neutralizatora w chlorowni; wykonanie nowego ogrodzenia dróg, placów, chodników, instalacji zasilających, sterowniczych i oświetlenia, wyposażenie w agregat prądotwórczy.

ZADANIE NR 6 pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Zimnej Wodzie (rejon dz. nr 40)”, które swoim zakresem obejmuje między innymi: wykonanie sieci wodociągowej – rurociągu Ø110mm o długości ok. 222,5 mb oraz Ø90mm o długości ok. 3,0mb z rur PE wraz z armaturą i wykonanie sieci kanalizacyjnej – rurociągu PVC Ø200mm o długości ok. 144mb; ponadto montaż 15 kpl. trójników wraz z armaturą pod przyszłe włączenia odbiorców usług.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższych zadań stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w tym m. in. projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne, przedmiary robót oraz inne materiały. Wymagane cechy robót budowlanych zamawiający określił w ww. dokumentach.

Z uwagi na fakt, iż dokumentacja projektowa udostępniona Wykonawcom obejmuje w przypadku niektórych zadań wykonanie większego zakresu prac, Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje jedynie elementy opisane w powyższej części (tylko wymienione wyżej etapy).

Wykonawca ma obowiązek wziąć pod uwagę, iż na terenie powiatu Lubin odbyła się zmiana geodezyjnego układu wysokościowego. Wcześniej obowiązywał układ Kronsztad, a obecnie obowiązuje układ wysokościowy Amsterdam. Każdorazowo należy skoordynować materiały geodezyjne zawarte w dokumentacji z materiałami dostępnymi w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubinie i dokonać ich dostosowania do stanu aktualnego.

Edycja2/2021/8288/PolskiLad z Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r., oraz nr 205/2022 z dnia 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dostępnymi na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza#c21554 w związku z powyższym Wykonawca zapewni finansowanie realizacji inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.

W przypadku, gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania skutkującego wyborem Wykonawcy robót, Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli ww. środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7233317,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8389797,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7233317,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUW URBEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922450499

7.3.3) Ulica: M. Skłodowskiej-Curie 182

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7233317,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji: do 11 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy łącznie dla wszystkich zadań.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.