Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00331002/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00358128/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja auli w Budynku Głównym AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 27/39
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-871
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618355232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@awf.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.awf.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja auli w Budynku Głównym AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f13c045-2c83-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041673/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont auli w Budynku Głównym w zakresie dostosowania do przepisów p.poż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RDZP-2003-12/23/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1421981,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja auli w Budynku Głównym Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu.
Szczegółowy zakres określają opracowane projekty, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wg poniższego zestawienia:
1.) 1/466 Opracowanie projektowe - Modernizacja auli
2.) 1/467 Przedmiar
3.) 1/469 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
4.) 1/450 Projekt wykonawczy instalacja hydrantowa: branża architektura ECO-HVAC Arkadiusz Chatłas Zakres objęty zamówieniem: aula
5.) 1/451 A Suplement (rysunki) do projektu wykonawczego instalacji hydrantowej: branża instalacje sanitarne. Zakres objęty zamówieniem: aula
6.) 1/454 Przedmiar robót instalacja hydrantowa: branża instalacje sanitarne ECO-HVAC Arkadiusz Chatłas Zakres objęty zamówieniem: aula
7.) 1/459 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Instalacja hydrantowa ECO-HVAC Arkadiusz Chatłas
8.) Opracowanie systemu multimedialnego auli
9.) Suplement – uzupełnienie rozwiązań projektowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wystąpiły okoliczności, które powodują, że prowadzenie postępowania, a następnie zawarcie umowy na warunkach zamówienia określonych w OPZ są dla Zamawiającego bezcelowe i prowadziłoby do uzyskania świadczenia, które jest niepożądane po stronie Zamawiającego.W wyniku analizy pytania wykonawcy ujawniły się okoliczności wpływające na możliwość wykonania przedmiotu zamówienia nieodpowiadającemu potrzebom zamawiającego. Z tego względu zaszła konieczność sporządzenia dodatkowej dokumentacji, uwzględniającej instalacje Systemu Sygnalizacji Pożarowej przez Rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Obecnie na etapie wszczętego postępowania brak jest przedmiotowej dokumentacji, która uwzględniałaby rozwiązania ppoż. w pełnym zakresie, a sporządzanie jej, a następnie wykonanie prac na jej podstawie, po wykonaniu modernizacji auli staje się, ze względu na indywidualny interes zamawiającego nieefektywny pod względem wydatkowania środków finansowych tj. realizacja remontu na podstawie dotychczasowego projektu, a następnie wykonanie dokumentacji dotyczącej SSP i wykonanie prac związanych z montażem SSP w auli w terminie późniejszym.
Okoliczności powyższe ujawniły się po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia w związku z wniesionym przez wykonawcę wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ oraz powodują, że dalsze prowadzenie postępowanie i wykonanie modernizacji auli bez wykonania montażu kurtyn ppoż. REI 60 jest na ten moment bezcelowe, gdyż dokumenty, którymi dysponuje Zamawiający nie pozwalają na realizację pełnego zakresu zamówienia. Ujawnienie tych okoliczności w wyniku analizy pytania wykonawcy uwidoczniło niemożliwość wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z celami, dla którego zostało ono wszczęte. Brak pełnej realizacji zamówienia niweczy więc cel, dla którego zostało ono ogłoszone.
W związku z powyższym na podstawie art. 256 ustawy Prawo Zamówień Publicznych postanawia się o unieważnieniu ww. postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego celem jest przeciwdziałanie w pozyskiwaniu nieodpowiednich lub niepożądanych świadczeń i urzeczywistnienie zasady celowości i efektywności wydatków publicznych. Bez wątpienia na obecnym etapie postępowania zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o zaniechanie wykonania tej części prac modernizacyjnych jawi się jako niecelowe, co powoduje, że udzielenie zamówienia bez tego zakresu prowadziłoby do pozyskania niepożądanego świadczenia po stronie Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.