eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Modernizacja auli w Budynku Głównym AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja auli w Budynku Głównym AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 27/39

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-871

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618355232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@awf.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.awf.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja auli w Budynku Głównym AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f13c045-2c83-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041673/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont auli w Budynku Głównym w zakresie dostosowania do przepisów p.poż

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RDZP-2003-12/23/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1421981,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja auli w Budynku Głównym Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu.
Szczegółowy zakres określają opracowane projekty, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wg poniższego zestawienia:
1.) 1/466 Opracowanie projektowe - Modernizacja auli
2.) 1/467 Przedmiar
3.) 1/469 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
4.) 1/450 Projekt wykonawczy instalacja hydrantowa: branża architektura ECO-HVAC Arkadiusz Chatłas Zakres objęty zamówieniem: aula
5.) 1/451 A Suplement (rysunki) do projektu wykonawczego instalacji hydrantowej: branża instalacje sanitarne. Zakres objęty zamówieniem: aula
6.) 1/454 Przedmiar robót instalacja hydrantowa: branża instalacje sanitarne ECO-HVAC Arkadiusz Chatłas Zakres objęty zamówieniem: aula
7.) 1/459 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Instalacja hydrantowa ECO-HVAC Arkadiusz Chatłas
8.) Opracowanie systemu multimedialnego auli
9.) Suplement – uzupełnienie rozwiązań projektowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wystąpiły okoliczności, które powodują, że prowadzenie postępowania, a następnie zawarcie umowy na warunkach zamówienia określonych w OPZ są dla Zamawiającego bezcelowe i prowadziłoby do uzyskania świadczenia, które jest niepożądane po stronie Zamawiającego.
W wyniku analizy pytania wykonawcy ujawniły się okoliczności wpływające na możliwość wykonania przedmiotu zamówienia nieodpowiadającemu potrzebom zamawiającego. Z tego względu zaszła konieczność sporządzenia dodatkowej dokumentacji, uwzględniającej instalacje Systemu Sygnalizacji Pożarowej przez Rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Obecnie na etapie wszczętego postępowania brak jest przedmiotowej dokumentacji, która uwzględniałaby rozwiązania ppoż. w pełnym zakresie, a sporządzanie jej, a następnie wykonanie prac na jej podstawie, po wykonaniu modernizacji auli staje się, ze względu na indywidualny interes zamawiającego nieefektywny pod względem wydatkowania środków finansowych tj. realizacja remontu na podstawie dotychczasowego projektu, a następnie wykonanie dokumentacji dotyczącej SSP i wykonanie prac związanych z montażem SSP w auli w terminie późniejszym.
Okoliczności powyższe ujawniły się po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia w związku z wniesionym przez wykonawcę wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ oraz powodują, że dalsze prowadzenie postępowanie i wykonanie modernizacji auli bez wykonania montażu kurtyn ppoż. REI 60 jest na ten moment bezcelowe, gdyż dokumenty, którymi dysponuje Zamawiający nie pozwalają na realizację pełnego zakresu zamówienia. Ujawnienie tych okoliczności w wyniku analizy pytania wykonawcy uwidoczniło niemożliwość wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z celami, dla którego zostało ono wszczęte. Brak pełnej realizacji zamówienia niweczy więc cel, dla którego zostało ono ogłoszone.
W związku z powyższym na podstawie art. 256 ustawy Prawo Zamówień Publicznych postanawia się o unieważnieniu ww. postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego celem jest przeciwdziałanie w pozyskiwaniu nieodpowiednich lub niepożądanych świadczeń i urzeczywistnienie zasady celowości i efektywności wydatków publicznych. Bez wątpienia na obecnym etapie postępowania zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o zaniechanie wykonania tej części prac modernizacyjnych jawi się jako niecelowe, co powoduje, że udzielenie zamówienia bez tego zakresu prowadziłoby do pozyskania niepożądanego świadczenia po stronie Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.