eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › "Fizyczna odnowa i poprawa bezpieczeństwa przestrzeni publicznych w Gminie Strzegom"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Fizyczna odnowa i poprawa bezpieczeństwa przestrzeni publicznych w Gminie Strzegom"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 856 05 99

1.5.8.) Numer faksu: +48/ 74 856 05 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Fizyczna odnowa i poprawa bezpieczeństwa przestrzeni publicznych w Gminie Strzegom"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2341eb0-14d5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026131/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonanie dokumentacji projektowych zagospodarowania przestrzeni publicznej w Gminie Strzegom wybranych nieruchomości.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277989

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.22.2023.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210253,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej dla działki nr 362/46 obręb Jaroszów (w projekcie należy uwzględnić rozbiórkę obiektu, na który projekt posiada Gmina Strzegom).
Zakres opracowań winien zawierać:
1. zagospodarowanie przestrzeni międzyblokowej uwzględniającej zaprojektowanie deptaków, skwerów, zieleni. Działania te powinny dotyczyć adaptacji do zmian klimatu, jak również poprawy funkcjonalności tych przestrzeni, czy bezpieczeństwa m.in. poprzez instalację monitoringu i oświetlenia;
2. działania prowadzące do zachowania i rozwoju zielonej i niebieskiej infrastruktury, służące ekologii a także działania na rzecz zwiększania powierzchni czynnych biologicznie – np. zielone dachy, przystanki, ściany i fasady, ogólnodostępne tereny zielone, m.in. miejskie parki, naturalne zbiorniki wodne, stawy, niecki, rowy, likwidacja powierzchni nieprzepuszczalnych, tworzenie łąk kwietnych;
3. rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofizycznej mieszkańców –np. tworzenie przestrzeni dla aktywności fizycznej oraz do organizacji m.in. spotkań, warsztatów, wspólnych działań, edukacji kulturalnej i artystycznej, służących odpoczynkowi czy też przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu;
4. dostosowanie terenu projektowanego do istniejącego otoczenia pod względem architektonicznym, roślinnym.
5. w przedsięwzięciach fizycznej odnowy i bezpieczeństwa przestrzeni publicznej należy szczególnie zadbać o zachowanie i rozwój zielonej infrastruktury, zwłaszcza ochronę drzew w całym cyklu projektowym, w tym poprzez stosowanie standardów ochrony zieleni. Mając na uwadze potrzebę adaptacji obszarów miejskich do zmiany klimatu, należy dążyć również do
zwiększania powierzchni biologicznie czynnych i unikanie tworzenia powierzchni uszczelnionych. Dokumentacja ma określać sposób wykonania remontu, wskazać technologię oraz warunki wykonania robót.
Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje:
1. wykonanie dokumentacji projektowej dla zakresu określonego niniejszym SWZ,
2. zapewnienie nadzoru autorskiego,
3. uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania,
4. uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, zezwoleń, decyzji i odstępstw,
5. wykonywanie na koszt Wykonawcy wszelkich zobowiązań i dopełnienie wszelkich formalności wymaganych względem Zamawiającego wynikających z wydanych pism, protokołów, zezwoleń, uzgodnień, warunków, decyzji stanowiących część dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 35042,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej dla działek nr 1468 i 1503/2 obręb Śródmieście (część działki zgodnie z zał. graficznym).
Zakres opracowań winien zawierać:
1. zagospodarowanie przestrzeni międzyblokowej uwzględniającej zaprojektowanie deptaków, skwerów, zieleni. Działania te powinny dotyczyć adaptacji do zmian klimatu, jak również poprawy funkcjonalności tych przestrzeni, czy bezpieczeństwa m.in. poprzez instalację monitoringu i oświetlenia;
2. działania prowadzące do zachowania i rozwoju zielonej i niebieskiej infrastruktury, służące ekologii a także działania na rzecz zwiększania powierzchni czynnych biologicznie – np. zielone dachy, przystanki, ściany i fasady, ogólnodostępne tereny zielone, m.in. miejskie parki, naturalne zbiorniki wodne, stawy, niecki, rowy, likwidacja powierzchni nieprzepuszczalnych, tworzenie łąk kwietnych;
3. rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofizycznej mieszkańców – np. tworzenie przestrzeni dla aktywności fizycznej oraz do organizacji m.in. spotkań, warsztatów, wspólnych działań, edukacji kulturalnej i artystycznej, służących odpoczynkowi czy też przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu;
4.dostosowanie terenu projektowanego do istniejącego otoczenia pod względem architektonicznym, roślinnym.
5. w przedsięwzięciach fizycznej odnowy i bezpieczeństwa przestrzeni publicznej należy szczególnie zadbać o zachowanie i rozwój zielonej infrastruktury, zwłaszcza ochronę drzew w całym cyklu projektowym, w tym poprzez stosowanie standardów ochrony zieleni. Mając na uwadze potrzebę adaptacji obszarów miejskich do zmiany klimatu, należy dążyć również do
zwiększania powierzchni biologicznie czynnych i unikanie tworzenia powierzchni uszczelnionych. Dokumentacja ma określać sposób wykonania remontu, wskazać technologię oraz warunki wykonania robót.
Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje:
6. wykonanie dokumentacji projektowej dla zakresu określonego niniejszym SWZ,
7.zapewnienie nadzoru autorskiego,
8. uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania,
9. uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, zezwoleń, decyzji i odstępstw,
10.wykonywanie na koszt Wykonawcy wszelkich zobowiązań i dopełnienie wszelkich formalności wymaganych względem Zamawiającego wynikających

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 35042,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej dla działki nr 983 obręb Śródmieście (część działki zgodnie z załącznikiem graficznym).
Zakres opracowań winien zawierać:
1. zagospodarowanie przestrzeni międzyblokowej uwzględniającej zaprojektowanie deptaków, skwerów, zieleni. Działania te powinny dotyczyć adaptacji do zmian klimatu, jak również poprawy funkcjonalności tych przestrzeni, czy bezpieczeństwa m.in. poprzez instalację monitoringu i oświetlenia;
2. działania prowadzące do zachowania i rozwoju zielonej i niebieskiej infrastruktury, służące ekologii a także działania na rzecz zwiększania powierzchni czynnych biologicznie – np. zielone dachy, przystanki, ściany i fasady, ogólnodostępne tereny zielone, m.in. miejskie parki, naturalne zbiorniki wodne, stawy, niecki, rowy, likwidacja powierzchni nieprzepuszczalnych, tworzenie łąk kwietnych;
3. rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofizycznej mieszkańców – np. tworzenie przestrzeni dla aktywności fizycznej oraz do organizacji m.in. spotkań, warsztatów, wspólnych działań, edukacji kulturalnej i artystycznej, służących odpoczynkowi czy też przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu;
4. dostosowanie terenu projektowanego do istniejącego otoczenia pod względem architektonicznym, roślinnym.
5. w przedsięwzięciach fizycznej odnowy i bezpieczeństwa przestrzeni publicznej należy szczególnie zadbać o zachowanie i rozwój zielonej infrastruktury, zwłaszcza ochronę drzew w całym cyklu projektowym, w tym poprzez stosowanie standardów ochrony zieleni. Mając na uwadze potrzebę adaptacji obszarów miejskich do zmiany klimatu, należy dążyć również do
zwiększania powierzchni biologicznie czynnych i unikanie tworzenia powierzchni uszczelnionych. Dokumentacja ma określać sposób wykonania remontu, wskazać technologię oraz warunki wykonania robót.
Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje:
6. wykonanie dokumentacji projektowej dla zakresu określonego niniejszym SWZ,
7.zapewnienie nadzoru autorskiego,
- uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach
w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania,
8. uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, zezwoleń, decyzji i odstępstw,
9. wykonywanie na koszt Wykonawcy wszelkich zobowiązań i dopełnienie wszelkich formalności wymaganych względem Zamawiającego wynikających

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 35042,18 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej dla działki nr 2044 obręb Śródmieście (w projekcie należy uwzględnić rozbiórkę obiektów, na które projekt posiada Gmina Strzegom).
Zakres opracowań winien zawierać:
1. zagospodarowanie przestrzeni międzyblokowej uwzględniającej zaprojektowanie deptaków, skwerów, zieleni. Działania te powinny dotyczyć adaptacji do zmian klimatu, jak również poprawy funkcjonalności tych przestrzeni, czy bezpieczeństwa m.in. poprzez instalację monitoringu i oświetlenia;
2. działania prowadzące do zachowania i rozwoju zielonej i niebieskiej infrastruktury, służące ekologii a także działania na rzecz zwiększania powierzchni czynnych biologicznie – np. zielone dachy, przystanki, ściany i fasady, ogólnodostępne tereny zielone, m.in. miejskie parki, naturalne zbiorniki wodne, stawy, niecki, rowy, likwidacja powierzchni nieprzepuszczalnych, tworzenie łąk kwietnych;
3. rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofizycznej mieszkańców – np. tworzenie przestrzeni dla aktywności fizycznej oraz do organizacji m.in. spotkań, warsztatów, wspólnych działań, edukacji kulturalnej i artystycznej, służących odpoczynkowi czy też przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu;
4. dostosowanie terenu projektowanego do istniejącego otoczenia pod względem architektonicznym, roślinnym.
5. w przedsięwzięciach fizycznej odnowy i bezpieczeństwa przestrzeni publicznej należy szczególnie zadbać o zachowanie i rozwój zielonej infrastruktury, zwłaszcza ochronę drzew w całym cyklu projektowym, w tym poprzez stosowanie standardów ochrony zieleni. Mając na uwadze potrzebę adaptacji obszarów miejskich do zmiany klimatu, należy dążyć również do
zwiększania powierzchni biologicznie czynnych i unikanie tworzenia powierzchni uszczelnionych. Dokumentacja ma określać sposób wykonania remontu, wskazać technologię oraz warunki wykonania robót.
Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje:
1. wykonanie dokumentacji projektowej dla zakresu określonego niniejszym SWZ,
2. zapewnienie nadzoru autorskiego,
3. uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach
4. uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, zezwoleń, decyzji i odstępstw,
5. wykonywanie na koszt Wykonawcy wszelkich zobowiązań i dopełnienie wszelkich formalności wymaganych względem
Zamawiającego wynikających z wydanych pism, protokołów, zezwoleń, uzgodnień, warunków, decyzji stanowiących część dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 35042,18 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej dla działek nr 1262/14, 1242, 1226, 1239 obręb Śródmieście (część zgodnie z załącznikiem graficznym).
Zakres opracowań winien zawierać:
1. zagospodarowanie przestrzeni międzyblokowej uwzględniającej zaprojektowanie deptaków, skwerów, zieleni. Działania te powinny dotyczyć adaptacji do zmian klimatu, jak również poprawy funkcjonalności tych przestrzeni, czy bezpieczeństwa m.in. poprzez instalację monitoringu i oświetlenia;
2. działania prowadzące do zachowania i rozwoju zielonej i niebieskiej infrastruktury, służące ekologii a także działania na rzecz zwiększania powierzchni czynnych biologicznie – np. zielone dachy, przystanki, ściany i fasady, ogólnodostępne tereny zielone, m.in. miejskie parki, naturalne zbiorniki wodne, stawy, niecki, rowy, likwidacja powierzchni nieprzepuszczalnych, tworzenie łąk kwietnych;
3. rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofizycznej mieszkańców – np. tworzenie przestrzeni dla aktywności fizycznej oraz do organizacji m.in. spotkań, warsztatów, wspólnych działań, edukacji kulturalnej i artystycznej, służących odpoczynkowi czy też przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu;
4. dostosowanie terenu projektowanego do istniejącego otoczenia pod względem architektonicznym, roślinnym.
5. w przedsięwzięciach fizycznej odnowy i bezpieczeństwa przestrzeni publicznej należy szczególnie zadbać o zachowanie i rozwój zielonej infrastruktury, zwłaszcza ochronę drzew w całym cyklu projektowym, w tym poprzez stosowanie standardów ochrony zieleni. Mając na uwadze potrzebę adaptacji obszarów miejskich do zmiany klimatu, należy dążyć również do
zwiększania powierzchni biologicznie czynnych i unikanie tworzenia powierzchni uszczelnionych. Dokumentacja ma określać sposób wykonania remontu, wskazać technologię oraz warunki wykonania robót.
Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje:
1. wykonanie dokumentacji projektowej dla zakresu określonego niniejszym SWZ,
2. zapewnienie nadzoru autorskiego,
3. uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania,
4. uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, zezwoleń, decyzji i odstępstw,
5. wykonywanie na koszt Wykonawcy wszelkich zobowiązań i dopełnienie wszelkich formalności wymaganych względem Zamawiającego wynikających z wydanych pism, protokołów, zezwoleń, uzgodnień, warunków, decyzji stanowiących część dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 35042,18 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej dla działki nr 1599/4 obręb Śródmieście (część zgodnie z załącznikiem graficznym).
Zakres opracowań winien zawierać:
1. zagospodarowanie przestrzeni międzyblokowej uwzględniającej zaprojektowanie deptaków, skwerów, zieleni. Działania te powinny dotyczyć adaptacji do zmian klimatu, jak również poprawy funkcjonalności tych przestrzeni, czy bezpieczeństwa m.in. poprzez instalację monitoringu i oświetlenia;
2.działania prowadzące do zachowania i rozwoju zielonej i niebieskiej infrastruktury, służące ekologii a także działania na rzecz zwiększania powierzchni czynnych biologicznie – np. zielone dachy, przystanki, ściany i fasady, ogólnodostępne tereny zielone, m.in. miejskie parki, naturalne zbiorniki wodne, stawy, niecki, rowy, likwidacja powierzchni
nieprzepuszczalnych, tworzenie łąk kwietnych;
3.rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofizycznej mieszkańców – np. tworzenie przestrzeni dla aktywności fizycznej oraz do organizacji m.in. spotkań, warsztatów, wspólnych działań, edukacji kulturalnej i artystycznej, służących odpoczynkowi czy też przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu;
4.dostosowanie terenu projektowanego do istniejącego otoczenia pod względem architektonicznym, roślinnym.
5. w przedsięwzięciach fizycznej odnowy i bezpieczeństwa przestrzeni publicznej należy szczególnie zadbać o zachowanie i rozwój zielonej infrastruktury, zwłaszcza ochronę drzew w całym cyklu projektowym, w tym poprzez stosowanie standardów ochrony zieleni. Mając na uwadze potrzebę adaptacji obszarów miejskich do zmiany klimatu, należy dążyć również do
zwiększania powierzchni biologicznie czynnych i unikanie tworzenia powierzchni uszczelnionych. Dokumentacja ma określać sposób wykonania remontu, wskazać technologię oraz warunki wykonania robót.
Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje:
1.wykonanie dokumentacji projektowej dla zakresu określonego niniejszym SWZ,
2. zapewnienie nadzoru autorskiego,
3. uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania,
4. uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, zezwoleń, decyzji i odstępstw,
5. wykonywanie na koszt Wykonawcy wszelkich zobowiązań i dopełnienie wszelkich formalności wymaganych względem Zamawiającego wynikających

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 35042,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEGE ARTIS ŁUKASZ WYKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 715-168-30-93

7.3.3) Ulica: Ametystowa 6/14

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-577

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEGE ARTIS ŁUKASZ WYKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 715-168-30-93

7.3.3) Ulica: Ametystowa 6/14

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-577

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEGE ARTIS ŁUKASZ WYKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 715-168-30-93

7.3.3) Ulica: Ametystowa 6/14

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-577

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEGE ARTIS ŁUKASZ WYKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 715-168-30-93

7.3.3) Ulica: Ametystowa 6/14

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-577

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEGE ARTIS ŁUKASZ WYKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 715-168-30-93

7.3.3) Ulica: Ametystowa 6/14

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-577

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEGE ARTIS ŁUKASZ WYKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 715-136-30-93

7.3.3) Ulica: Ametystowa 6/14

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-577

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełna nazwa przedmiotu zamówienia - Wykonanie dokumentacji projektowych zagospodarowania przestrzeni publicznej w
Gminie Strzegom wybranych nieruchomości w ramach zadania inwestycyjnego „Fizyczna odnowa i poprawa
bezpieczeństwa przestrzeni publicznych w Gminie Strzegom”.
Dokumentację stanowiącą przedmiot umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dla każdego zadania w następującej
ilości:
1) w wersji papierowej:
- projekt budowlany- (projektu zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno budowlanego oraz technicznego
(wykonawczego) odrębnie dla każdej branży - 4 egz.
- Inwentaryzacja terenu – 2 egz.
- kosztorys inwestorski- 2 egz.
-specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 3 egz.
-informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 5 egz.
-pozostałe dokumenty – uzgodnienia, warunki itp. – 1 egz.
2) w wersji elektronicznej (całość dokumentacji) - 2 egz. z rozszerzeniem PDF na płycie CD (kosztorysy dodatkowo z
rozszerzeniem ath).
Wykonawca dla każdego zadania zobowiązuje się sprawować nadzór autorski osobiście w sposób i na zasadach
określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.). Nadzór autorski
będzie pełniony według potrzeb wynikających z postępu robót budowlanych, na każde pisemne lub telefoniczne wezwanie
Zamawiającego, przy czym wezwanie lub zawiadomienie będzie przesłane na trzy dni robocze przed terminem spotkania na
budowie.
W ofercie należy podać cenę za jeden pobyt w ramach nadzoru autorskiego, która jest ceną ryczałtową i będzie niezmienna
przez cały okres realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać termin wykonania zadania w formularzu oferty.
Minimalnym terminie wykonania przedmiotu zamówienia dla każdego zadania 150 dni natomiast maksymalny i
nieprzekraczalny termin wykonania przedmiotu zamówienia dla każdego zadania wynosi 240 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.