Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00305716/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i floty Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000026867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@git.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://git.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mentor.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i floty Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a079f88a-2167-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305716
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/P/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 403905,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I: Ubezpieczenie mienia.2. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.5.5.) Wartość części: 274478,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.2. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część III: Ubezpieczenie komunikacyjne.2. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.5.5.) Wartość części: 57426,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191920,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220196,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199284 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI „WARTA” S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5210420047
7.3.3) Ulica: RONDO I. DASZYŃSKIEGO 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199284 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-01 do 2024-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pełnomocnik Zamawiającego zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych unieważnia postępowanie w części II – ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Sieci Badawczej Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pełnomocnik Zamawiającego zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych unieważnia postępowanie w części III – ubezpieczenie komunikacyjne Sieci Badawczej Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane
- Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk: Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In
- 4WOG-1200.2712.26.2024 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach - 6 zadań.
- Remont i modernizacja pomieszczenia na terenie SP nr 28 z przeznaczeniem na siłownię jako uzupełnienie infrastr. sportowej szkoły i dzielnicy. Projekt w ramach GLIWICKIEGO BUDŻETU OBYWATELSKIEGO 2024
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
- "Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy kanalizacji deszczowej"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY WĘGORZEWO
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szpitala Specjalistycznego im. E. Biernackiego w Mielcu.
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności; floty; następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia.
- Kompleksowe ubezpieczenie majątku Powiatu Dzierżoniowskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych
- Usługa ubezpieczenia Gminy Lgota Wielka wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres 2 (dwóch) lat
- Ubezpieczenie pojazdów służbowych Najwyższej Izby Kontroli.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.