Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00301488/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
- 2023/BZP 00312298/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem opon do ładowarek Komatsu WA 320-8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgok-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,134323,fa2ba959f2ea1487423de576f731cc4f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem opon do ładowarek Komatsu WA 320-82.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e26a2a11-1fc9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301488
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGOK/TP2/15/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93480,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych opon ładowarek Komatsu WA 320-8 do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Olsztynie, ul. Lubelska 53 (dalej: miejsce dostawy) w ilości 8 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 4 szt. w ramach opcji.
2. Data produkcji opon nie może być starsza niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
3. Wymagania dotyczące zamawianych opon:
3.1. Zamawiający wymaga opon radialnych o rozmiarze 20.5R25
3.2. opony muszą posiadać konstrukcję całostalową;
3.3. oferowane opony muszą spełniać wymogi klasy L-5;
3.4. opony muszą posiadać minimalną oryginalną głębokość bieżnika wynoszącą 68 mm potwierdzoną w karcie technicznej opony, bieżnik skalny.
4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
4.1. Opony będą zamawiane partiami minimum 4 szt. na jedno zamówienie. Wykonawca będzie dostarczał i montował opony w terminie 14 dni od wysłania zamówienia przez Zamawiającego drogą mailową.
4.2. Dostawa opon wraz z montażem będzie odbywać się na teren Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., adres: Lubelska 53, 10–410 Olsztyn
4.3. Realizacja zamówienia będzie polegała na dowiezieniu na własny koszt i ryzyko Wykonawcy określonej ilości opon do powyżej wskazanego miejsca, demontażu zużytych opon z ładowarek Zamawiającego, zamontowaniu nowych opon oraz odbioru starych opon w celu przekazania ich do utylizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101106,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115128,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101106,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Pneumatika Ilona Pufal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 321505013
7.3.3) Ulica: Sędziwoja 61/6,
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-063
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101106,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Do upływu Terminu Realizacji Umowy, Zamawiający może złożyć oświadczenie o jego przedłużeniu, nie stanowiące zmiany umowy i nie wymagające aneksu. Oświadczenie może zostać złożone wielokrotnie i wskazywać różne okresy
przedłużenia, które łącznie nie mogą wynieść więcej niż 6 miesięcy.
3. Biorąc pod uwagę określone w ust. 2 uprawnienie, maksymalny termin realizacji zamówienia może wynosić do 18 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
- Remont drogi powiatowej Nr 1630N relacji Szymanowo- Gązwa, od km 0+280 do km 0+450
- Przebudowa budynku obory na stajnię w ramach projektu "Centrum badań nad behawiorem, bioróżnorodnością i zdrowotnością konika polskiego"
- Dostawa nawozów sztucznych na potrzeby Stacji Badawczej w Popielnie IRZiBŻ PAN w Olsztynie
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
- 4WOG.1200-2712.21.2024 Zakup i dostawa części zamiennych, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 9 części
więcej: Opony do pojazdów silnikowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.