eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Zakup i dostawa artykułów spożywczych



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów spożywczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stanisława Suchowolca 26

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-567

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7411075 w 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zsrckp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrckp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f903c17-0410-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa artykułów spożywczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f903c17-0410-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00324067/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268937/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR-I.26.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 668666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nr 1 – Mięso, drób i przetwory mięsne
Towar musi być dostarczony następnego dnia do godziny 8:00 od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi od 5 do 6 razy w tygodniu, drób i przetwory drobiowe 2 razy w tygodniu oraz w niektóre soboty (oprócz niedziel i świąt). W razie
potrzeb dostawa towaru w godzinach popołudniowych – nie częściej niż 3 razy w miesiącu. Towar musi być dostarczony w terminie 1 dzień od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw 6 razy w miesiącu. Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego - Internatu przy Zespole Szkół Rolniczych w Białymstoku, ul. Ks. St. Suchowolca 26 B, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 196000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nr 2 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Pieczywo i pieczywo półcukiernicze z wyłączeniem pieczywa produkowanego z ciasta głęboko mrożonego. Dostarczenie pieczywa odbywać się będzie codziennie (oprócz niedziel i świąt) do godziny 06:00. W uzasadnionych przypadkach możliwość dostaw w godzinach popołudniowych nie częściej niż 4 razy w miesiącu. Towar musi być dostarczony następnego dnia (łącznie z sobotą) od daty złożenia zamówienia. Pozostałe produkty typu słodkie bułki, bułka tarta będą zamawiane w zależności od potrzeb za uprzednim powiadomieniem telefonicznym. Pieczywo w brudnych pojemnikach zostanie zwrócone dostawcy.
Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego – Internat przy Zespole Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26B w Białymstoku, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu. Szczegóły w SWZ i załączniku nr. 2a

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 75600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nr 3 – Nabiał i produkty mleczarskie
Dostarczenie nabiału i produktów mleczarskich musi odbywać się następnego dnia do godziny 08:00 od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 3 razy w tygodniu oraz w niektóre soboty lub w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego – Internat przy Zespole Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26B w Białymstoku, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu. Szczegóły w SWZ i załączniku nr. 2a

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 102100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nr 4 – Jaja
Dostarczenie jaj odbywać się będzie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy jaj 2 raz na tydzień.
Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego – Internat przy Zespole Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26B w Białymstoku, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu. Szczegóły w SWZ i załączniku nr. 2a

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nr 5 - Różne produkty spożywcze
Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy produktów różnych 3 razy na tydzień.
Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego – Internat przy Zespole Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26B w Białymstoku, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu. Szczegóły w SWZ i załączniku nr. 2a

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 115000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nr 6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
Towar musi być dostarczony w terminie 1 dzień od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 6 razy w miesiącu.
Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego – Internat przy Zespole Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26B w Białymstoku, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu. Szczegóły w SWZ i załączniku nr. 2a

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 29000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nr 7 – Warzywa, owoce i orzechy
Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 3 razy w tygodniu, ziemniaki muszą być dostarczone w ciągu 1 dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw 4 razy w miesiącu. Ziemniaki pakowane w workach po 15 kg.
Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego – Internat przy Zespole Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26B w Białymstoku, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu. Szczegóły w SWZ i załączniku nr. 2a

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 131000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nr 8 – Mrożonki
Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 4 razy w miesiącu.
Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego – Internat przy Zespole Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26B w Białymstoku, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu. Szczegóły w SWZ i załączniku nr. 2a

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45502,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59827,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45502,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Bielsku Podlaskim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 543-020-01-58

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 31

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45502,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIB Spółka Cywilna Wojciech Świetlicki Piotr Bazylewicz,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-015-52-39

7.3.3) Ulica: Gen. Andersa 40 lok.20

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-113

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-08-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33923,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33923,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33923,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKWEN Hurtownia Ryb Krystyna Grochulska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-177-82-48

7.3.3) Ulica: Tkacka 9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-689

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33923,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-08-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110433,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116977,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110433,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPRZEDAŻ HURTOWA OWOCÓW i WARZYW TERESA MORTEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 543-191-51-84

7.3.3) Ulica: Witosa

7.3.4) Miejscowość: Brańska

7.3.5) Kod pocztowy: 17-120

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110433,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-08-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEPTUN Włodzimierz Grochulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-114-76-25

7.3.3) Ulica: Zachodnia 24/21

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-345

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.