eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnogród › Udostępnienie terenów inwestycyjnych i mieszkaniowych w Gminie Tarnogród.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Udostępnienie terenów inwestycyjnych i mieszkaniowych w Gminie Tarnogród.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnogród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Tarnogród

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-420

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 689 71 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tarnogrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8002e26e-1a37-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udostępnienie terenów inwestycyjnych i mieszkaniowych w Gminie Tarnogród.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8002e26e-1a37-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051275/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Udostępnienie terenów inwestycyjnych i mieszkaniowych w Gminie Tarnogród.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288616

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4388401,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród”. Przedmiot zamówienia dla zakresu podstawowego w ramach tej części obejmuje następujące zadania: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 109502L w miejscowości Luchów Dolny. Długość przebudowywanego odcinka: 705 mb.
Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 2) Remont drogi gminnej zlokalizowanej na działce Nr ewid. 507 w miejscowości Wola Różaniecka.
Długość remontowanej drogi gminnej 332 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 3) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach Nr ewid. 173/7, 522/2, 1941/1, 1041/2 w miejscowości Wola Różaniecka.
Przebudowa obejmuje odcinek przedmiotowej drogi o długości 131,50 mb.
Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 4) Remont drogi gminnej zlokalizowanej na działce Nr ewid. 515 w miejscowości Wola Różaniecka.
Długość remontowanej drogi gminnej: 438 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 5) Przebudowa ciągu pieszo – rowerowego przy zbiorniku wodnym na osiedlu Błonie w Tarnogrodzie. Przebudowa obejmuje odcinek przedmiotowego ciągu pieszo – rowerowego o łącznej długości 90 mb.
Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 6) Remont drogi gminnej ul. Stanisława Tarnowskiego od km 0+000 do km 0+044 w Tarnogrodzie.
Długość remontowanej drogi gminnej 44 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 7) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach Nr ewid. 965/3, 968 w miejscowości Różaniec Drugi. Długość przebudowywanej drogi wewnętrznej 160 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 8) Przebudowa drogi gminnej Nr 109516L ul. Nadrzeczna w Tarnogrodzie. Długość przebudowywanej drogi gminnej 123 mb.
Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 9) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Różaniec Pierwszy. Długość przebudowywanej drogi wewnętrznej 480 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego.
10) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach Nr ewid. 2299/3, 2391 w Tarnogrodzie. Długość przebudowywanej drogi wewnętrznej 107 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 11) Przebudowa drogi wewnętrznej łączącej ul. Rynek z ul. Kryszkiewicza w Tarnogrodzie.
Długość przebudowywanej drogi wewnętrznej 64 mb. Nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej. 12) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach Nr ewid. 250, 547 w Luchowie Górnym.
Długość przebudowywanej drogi gminnej 120 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. Łączna długość przebudowywanych i remontowanych odcinków dróg objętych zamówieniem podstawowym: 2 794,50 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 3446293,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Tarnogrodu”. Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące zadania: 1) Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej Nr 109490L ul. Przedmieście Błonie w Tarnogrodzie, która obejmuje: budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, montaż fundamentów, montaż słupów oświetleniowych, montaż wysięgników i opraw oświetleniowych, prace łączeniowe, pomiary pomontażowe. Ilość fundamentów: 23 szt. Ilość słupów oświetleniowych 8 m: 21 szt. Ilość słupów oświetleniowych 5m: 2 szt.
Ilość wysięgników i opraw oświetleniowych: 23 szt. 2) Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej Nr 109516L ul. Nadrzeczna w Tarnogrodzie, która obejmuje: budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, montaż fundamentów, montaż słupów oświetleniowych, montaż wysięgników i opraw oświetleniowych, prace łączeniowe, pomiary pomontażowe. Ilość fundamentów: 9 szt. Ilość słupów 8 m: 2 szt. Ilość słupów 4 m: 7 szt. Ilość wysięgników i opraw oświetleniowych: 9 szt. 3) Oświetlenie uliczne ul. Kryszkiewicza i drogi wewnętrznej dz. Nr 1213 w Tarnogrodzie, którego zakres obejmuje: budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, montaż fundamentów, słupów, wysięgników i opraw oświetleniowych, montaż szafy oświetlenia ulicznego wraz z przyłączem, prace łączeniowe, pomiary pomontażowe.
Ilość fundamentów: 5 szt. Ilość słupów oświetleniowych 8 m: 3 szt.
Ilość słupów oświetleniowych 6 m: 2 szt. Ilość wysięgników i opraw oświetleniowych: 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 714631,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa ciągnika do utrzymania dróg gminnych wraz z wyposażeniem, kosiarki bijakowej wysięgnikowej oraz ładowacza czołowego”. 1) Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące zadania: a) dostawę ciągnika do utrzymania dróg gminnych, b) dostawę pługa śnieżnego – wyposażenie ciągnika do utrzymania dróg gminnych, c) dostawę kosiarki bijakowej – wyposażenie ciągnika do utrzymania dróg gminnych, d) dostawę piaskarki komunalnej – wyposażenie ciągnika do utrzymania dróg gminnych,
e) dostawę kosiarki bijakowej wysięgnikowej przystosowanej do ciągnika URSUS C 3102, f) dostawę ładowacza czołowego przystosowanego do ciągnika URSUS C 3102. 2) Dostarczone maszyny muszą spełniać następujące podstawowe wymagania: a) wyposażanie we wszystkie instalacje i urządzenia wymagane przepisami prawa o ruchu drogowym i rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia oraz posiadać dokumenty umożliwiające rejestrację i poruszanie się po drogach publicznych (dotyczy jedynie ciągnika), b) sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych wykonawczych i prawnych. 3) Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt dostarczy maszyny do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 227476,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4274383,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5153476,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4274383,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Molter Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Inzynierii Leśnej Monika Momot-Malec, Krzysztof Malec s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008032442

7.3.3) Ulica: Rzeszowska 101

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4274383,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596939,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596939,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596939,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. W. Elektra Grzegorz Studnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060345382

7.3.3) Ulica: Łąkowa 13

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596939,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348582,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348582,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348582,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pilar-Tech Sp. j. T. Krzysztofek, K. Loranc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350007407

7.3.3) Ulica: Powstańców 4

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-422

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348582,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.