eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Dostawa przyczepy zrywkowej wraz z dodatkowym wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przyczepy zrywkowej wraz z dodatkowym wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO STAROGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 058 56 24 028

1.5.8.) Numer faksu: 058 56 24 028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starogard@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/nadlesnictwo-starogard/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa przyczepy zrywkowej wraz z dodatkowym wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e883096-246e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046320/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa przyczepy zrywkowej z żurawiem hydraulicznym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa przyczepy zrywkowej wraz z dodatkowym wyposażeniem.

WYMAGANIA OGÓLNE:
1. Przyczepa fabrycznie nowa,
2. Rok produkcji 2023.

WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE:
1. Miejsce pracy tereny równinne i wyżynne,
2. Przeznaczona do pracy z ciągnikami kołowymi o mocy silnika do 220 KM,
3. Przewidywany okres eksploatacji 10 lat.

WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE PODWOZIA:
1. Dopuszczalna masa całkowita: min.14000 kg, max 19000 kg,
2. Długość przestrzeni ładunkowej nie mniej jak 4,0 m z możliwością przedłużenia o nie mniej jak 0,8 m,
3. Rodzaj kłonic: klasyczne (gięte): 8 par,
4. Wspornik pierwszej pary kłonic montowany do kraty,
5. Możliwość rejestracji do ruchu drogowego / homologacja,
6. Liczba osi napędzanych hydraulicznie: minimum 1,
7. Rodzaj podpór: rozkładane hydraulicznie z kabiny ciągnika,
8. Rozmiar opon: minimum 22,5'', szerokość minimum 550 mm,
9. Hamulce pneumatyczne: na 2 osie,
10. Dyszel na dolny zaczep,
11. Stopka postojowa na dyszlu,
12. Tylne oświetlenie na składanej belce zgodne wymaganiami Ustawy o ruchu drogowym,
13. Agregat hydrauliczny montowany na dyszlu przyczepy,
14. Pompa hydrauliczna LS (o zmiennej geometrii),
15. Wałek odbioru mocy z regulowaną długością w zestawie,
16. Elektryczna chłodnica oleju włączana z kabiny ciągnika,
17. Wysokociśnieniowy filtr oleju hydraulicznego,
18. Osłona pompy hydraulicznej oraz multiplikatora.

WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE ŻURAWIA HYDRAULICZNEGO.
1. Zasięg pracy żurawia nie mniejszy jak 10 m,
2. Udźwig brutto na maksymalnym wysięgu: minimum 600 kg,
3. Udźwig brutto na 4 m: minimum 1600 kg,
4. Sterowanie żurawiem elektroniczne na mini joystickach zamontowanych na dokładanych podłokietnikach ciągnika,
5. Sterowanie wsparte ekranem dotykowym pokazującym bieżące ustawienia/ parametry żurawia (z polskim menu),
6. Możliwość ustawienia trybów pracy dla każdego operatora wraz z ich zapamiętywaniem,
7. Możliwość sterowania dodatkowymi funkcjami przyczepy i żurawia (włączanie napędu, świateł LED, itp.) z podłokietników,
8. Robocze światła LED w osłonie na żurawiu,
9. Dwukierunkowy hamulec zawiesia,
10. Akumulatory hydrauliczne na obrocie i podnoszeniu zapobiegające skokom ciśnienia,
11. Centralne smarowanie żurawia,
12. Obrót kolumny żurawia nie mniejszy jak 360 stopni,
13. Chwytak o minimalnej powierzchni chwytu 0,28 m2.

WYPOSAŻENIE DODATKOWE:
1. Chwytak do materiałów sypkich o pojemności minimum 200 l,
2. Chwytak nożowy do biomasy o minimalnej średnicy ścinki 18 cm.

DOKUMENTACJA WYMAGANA PRZY DOSTAWIE:
1. Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim.
2. Książka serwisowa.
3. Karta gwarancyjna.
4. Katalog wszystkich części zamiennych w wersji elektronicznej lub papierowej.
5. Dopuszczenie przyczepy i żurawia przez UDT.

WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ:
1. Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego,
2. Wykonawca zabezpieczy bezpłatny serwis techniczny gwarancyjny z reakcją na miejscu awarii przyczepy,
3. Maksymalny czas reakcji serwisu na awarię 24 godziny (tj. czas rozumiany od chwili przyjęcia zgłoszenia do podjęcia pierwszych prac naprawczych),
4. Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego,
5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych.

SZKOLENIE:
1. W miejscu dostawy przyczepy wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla dwóch operatorów przyczepy w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji,
2. Czas trwania szkolenia – jeden dzień roboczy podzielony na część teoretyczną i praktyczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594558,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594558,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 594558,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompania Leśna Chodkiewicz Mazurkiewicz Petrykowski Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361816603

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Parcela 21

7.3.5) Kod pocztowy: 96-115

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594558,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.