Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00324805/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
- 2023/BZP 00380802/01 - Wynik z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZGORZELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8 A
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 50 672 w. 208
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.zgorzelec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgorzelecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-zgorzelec.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63543979-29fe-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059813/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324805
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 313997,13 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 241302,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowego sprzętu do Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu zgodnie z podziałem i opisem wskazanym w formularzu technicznym. Rodzaj i ilość zamawianego sprzętu ogółem: Urządzenie wielofunkcyjne wielkoformatowe - szt 1., Urządzenie wielofunkcyjne A3 - szt 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 94442,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowego sprzętu do Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu zgodnie z podziałem i opisem wskazanym w formularzu technicznym. Rodzaj i ilość zamawianego sprzętu ogółem: Serwer - szt. 1, UPS – 125 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
4.5.5.) Wartość części: 99001,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowego sprzętu do Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu zgodnie z podziałem i opisem wskazanym w formularzu technicznym. Rodzaj i ilość zamawianego sprzętu ogółem: System backupu danych - szt. 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 47857,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 – zwanej dalej „ustawą”) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W postępowaniu wpłynęły 2 oferty, złożone przez:
1. Canon Polska Sp. z o.o., ul. Gottlieba Daimlera 2, 02-460 Warszawa – oferta nr 1,
2. TMB Monika Kowalska , ul. Mieszka I 12 , 68-100 Żagań – oferta nr 3.
W dniu 08.08.2023 r. Wykonawca Canon Polska Sp. z o.o. zwrócił się do Zamawiającego z prośbą o wgląd do oferty nr 3 złażonej przez TMB Monika Kowalska. W tym samym dniu Zamawiający udostępnił żądaną ofertę. Wykonawca Canon Polska Sp. z o.o. po uzyskaniu wglądu w ofertę konkurencji i przeanalizowaniu sformułował zarzuty twierdząc iż zaoferowany przez konkurencję sprzęt Ricoh-MP-W6700SP nie spełnia minimalnych zapisów formularza technicznego w tym:
- Urządzenie musi posiadać zintegrowaną, górną tacę odbioru kopii i wydruków zapewniającą możliwość sortowania prac na zestawy zadań rozumiane jako możliwość tworzenia zestawów prac podczas kopiowania bezpośrednio z wbudowanego panela operatorskiego z automatycznym sortowaniem na zestawy (zestaw pierwszy 1,2,3,4,5….. rysunek, zestaw drugi 1,2,3,4,5….. rysunek itd. w zależności od liczby zaprogramowanych zestawów).
- Urządzenie musi posiadać możliwość zaprogramowania i zapamiętania pod zadaną nazwą min. 4 szablonów widocznych na panelu operatorskim urządzenia. Wybieranie z panela operatorskiego urządzenia odpowiedniego szablonu, musi powodować przyporządkowane ustawień w minimalnym zakresie dla: rodzaju kopiowanego/skanowanego oryginału, przeskalowania, destynacji, obrotów, trybu jakości, automatycznego czyszczenie tła z jednoczesnym rozpoznawaniem i wzmocnieniem słabo widocznej informacji (linii).
Uzyskana od producenta oferowanego przez Wykonawcę TMB Monika Kowalska sprzętu informacja wskazała na możliwość interpretacji zapisu wymogów w różny sposób.
W interpretacji przedstawionej przez producenta oferowanego sprzętu spełnia on powyższe zapisy. Interpretacja ta jest zgodna z intencją Zamawiającego jednak zapisy w tej formie mogły prowadzić do błędnych wniosków uczestników postępowania.
Biorąc pod uwagę powyższe, celem zachowania należytej konkurencji Zamawiający unieważnił postępowanie jak na wstępie celem doprecyzowania zapisów formularza technicznego w celu przeprowadzenia ponownego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pogodnej, Reymonta, Bocznej w Zgorzelcu
- Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu
- Wykaszanie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu zgorzeleckiego - część I
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Wymiana dachu budynku nr 9-12 Domu Pomocy Społecznej "Jutrzenka" w Zgorzelcu"
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Zgorzelcu
- Odnowa podwórka w obszarze Śródmieścia w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w Zgorzelcu
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.