eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybno › "Budowa przedszkola w Rybnie" część I i II



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przedszkola w Rybnie” część I i II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rybno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000543670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubawska 15

1.5.2.) Miejscowość: Rybno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 696 60 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rybno@gminarybno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fca1e6b8-b1e1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa przedszkola w Rybnie” część I i II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fca1e6b8-b1e1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015634/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa przedszkola w Rybnie cz. 1 i 2.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104437

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIK.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8024552,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. „Budowa przedszkola w Rybnie”. Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola w miejscowości Rybno wraz z zagospodarowaniem terenu. Budynek zaprojektowany jako parterowy, niepodpiwniczony, dach płaski w konstrukcji z płyt kanałowych. W obiekcie znajdą się pomieszczenie dydaktyczne wraz z przynależnymi szatniami i magazynami, sanitariaty, zaplecze socjalne, kuchnia oraz pomieszczenia socjalne, gospodarcze, techniczne i porządkowe o łącznej powierzchni użytkowej do 1400 m2.
3. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
Część 1) Wykonanie robót budowlanych:
a) budowę obiektu o powierzchni zabudowy do 1800 m2. Szerokość elewacji frontowej do 35 m. Budynek parterowy niepodpiwniczony z dachem płaski (dach balastowy – odwrócony). Ściany budynku wykończone zostaną tynkiem cienkowarstwowym w kolorze złamanej bieli. Część elewacji kryta okładziną drewnianą lub drewnopodobną. Detale na elewacji wykonane w różnych kolorach. Wysokość budynku wynosi do 5 m.
b) budowę przyłączy, w tym: przyłącze wodociągowej, kanalizacyjne, kanalizacji deszczowej i elektroenergetyczne,
c) budowę instalacji, w tym: instalacja wodociągowa, instalacja c.w.u., instalacja kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, instalacja C.O., rekuperacja, instalacja alarmowa, instalacja TV/LAN, instalacja kontroli dostępu i wideodomofonu, instalacja fotowoltaiczna, instalacja elektryczna, oświetlenie wewnętrzne oraz zewnętrzne oraz instalacja odgromowa.
d) zagospodarowanie terenu działki – wykonanie utwardzenia terenu, schodów zewnętrznych, ogrodzenia oraz dostawę i montaż małej architektury.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

4.5.5.) Wartość części: 6990057,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. „Budowa przedszkola w Rybnie”. Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola w miejscowości Rybno wraz z zagospodarowaniem terenu. Budynek zaprojektowany jako parterowy, niepodpiwniczony, dach płaski w konstrukcji z płyt kanałowych. W obiekcie znajdą się pomieszczenie dydaktyczne wraz z przynależnymi szatniami i magazynami, sanitariaty, zaplecze socjalne, kuchnia oraz pomieszczenia socjalne, gospodarcze, techniczne i porządkowe o łącznej powierzchni użytkowej do 1400 m2.
3. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
Część 2) Wykonanie dostawy i montażu wyposażenia w zakresie:
a) Wyposażenie kuchni - niezbędne wyposażenie pomieszczeń przygotowalni warzyw oraz mięs, aneksu porządkowego, przyjmowania dostaw, kuchni oraz pomieszczenia na odpady w niezbędne urządzenia i meble zgodnie z zestawienie dotyczącym wyposażenia kuchni – Załącznik Nr 6.2,
b) Pomieszczenia dydaktyczne części żłobkowej i przedszkolne– wyposażenie w meble (szafy, skrzynie, krzesła, biurka, łóżeczka, itp.), zabawki, sprzęt elektroniczny, itp.,
c) Łazienki -podajniki papieru, półki, regały, szczotki, itp.,
d) Wyposażenie szatni w regały,
e) Biuro - sprzęt elektroniczny, biurko, szafa, fotel, regał, sprzęt biurowy itp.,
f) Pomieszczenie socjalne - szafa ubraniowa, stół, krzesła, zabudowa kuchenna, AGD, zlewozmywak, talerze, kubki, sztućce, itp.,
g) Świetlica/sala korekcyjna –zestawy akcesoriów sportowych, materace, drabinki gimnastyczne, równoważnia, szafa, itp.,
h) Stołówka – stoły i krzesła,
i) Magazyny – regały, wózek serwisowy, witryna chłodnicza,
j) Sala tematyczna – Monitor interaktywny, stoły, krzesła, teleskop, globus, projektor gwiazd, itp.,
k) Pozostałe – zestaw nagłośnieniowy, lustra, wycieraczki, gabloty informacyjne, tabliczki informacyjne, pralnico-wirówka, suszarka bębnowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.5.) Wartość części: 1034495,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8341054,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8357850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8341054,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441809717

7.3.3) Ulica: Bartycka 114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-716

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8341054,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1248945,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1888785,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1248945,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378

7.3.3) Ulica: POW 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1248945,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-30 do 2025-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.