eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Remont dróg powiatowych Nr 2299B - ul. Pi³sudskiego i Nr 2301B - ul. Ko¶cielnej w Czarnej Bia³ostockiej - w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Og³oszenie z dnia 2023-08-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg powiatowych Nr 2299B - ul. Pi³sudskiego i Nr 2301B - ul. Ko¶cielnej w Czarnej Bia³ostockiej - w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Bia³ostocki - Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9661579415

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Za¶cianki, Szosa Baranowicka 37

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-522

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pzd.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Zarz±dzanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg powiatowych Nr 2299B - ul. Pi³sudskiego i Nr 2301B - ul. Ko¶cielnej w Czarnej Bia³ostockiej - w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4eaca2c7-4579-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00371196

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00043789/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.19 Remont drogi powiatowej Nr 2299B - ul. Pi³sudskiego i Nr 2301B - ul. Ko¶cielnej w Czarnej Bia³ostockiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe Instrukcje korzystania z Platformy dostêpne s± pod adresem: https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,-
dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu zaufanego.
- wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10 MB, dostêpny format podpisu „xml”.
Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Powiatowego Zarz±du w Bia³ymstoku: https://pzd-bialystok.logintrade.net

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje o obowi±zuj±cych zasadach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku, Za¶cianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Bia³ystok, tel. (85) 740-22-17, e-mail: pzd@pzd.bialystok.pl;
2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e-mail: pzd@iod.podlasie.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
a) zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
b) archiwizacji
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO”;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp” oraz innym uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji w/w celów, w szczególno¶ci zgodnie
z ustaw± Pzp, ustaw± o pañstwowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnêtrznymi aktami prawnymi obowi±zuj±cymi u Zmawiaj±cego
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Pani/Pana dane osobowe zostan± przekazane poza teren Polski, tylko w sytuacji, gdy taki obowi±zek wynikaæ bêdzie
z przepisów prawa;
9) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, i¿ Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nalez± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ (chyba, ¿e dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca winien w imieniu i na rzecz Administratora wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu (administratorowi danych osobowych) i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ o których mowa w art. 14 ust.5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2620.43.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegaj±cych na Remoncie dróg powiatowych Nr 2299B - ul. Pi³sudskiego i Nr 2301B - ul. Ko¶cielnej w Czarnej Bia³ostockiej).
Szczegó³owy opis zamówienia stanowi rozdzia³ III niniejszego SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale I pkt. 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie projektanta bran¿y drogowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ
1.2. kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ;
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – w celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca winien wykazaæ siê, ¿e:
a) wykona³ (zakoñczona robota) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 2 roboty budowlane polegaj±ce na remoncie lub budowie lub przebudowie lub rozbudowie dróg publicznych klasy min. Z (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24.06.2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotycz±cych dróg publicznych) o warto¶ci min. 500 000,00 ka¿da,
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
- osob±, któr± skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownik budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze. zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych oraz zrealizowa³a min. 1 robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie lub budowie lub przebudowie lub rozbudowie dróg publicznych klasy min. Z (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24.06.2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotycz±cych dróg publicznych) o warto¶ci min. 500 000,00 z³ brutto na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych (nale¿y wskazaæ imiê i nazwisko do oferty);
- osob±, któr± skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako projektant bran¿y drogowej posiadaj±c± uprawnienia projektowe w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej (bez ograniczeñ) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych oraz opracowa³a min 2 dokumentacje projektowe dotycz±ce projektu remontu lub budowy lub przebudowy lub rozbudowy drogi publicznej klasy min. Z (zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotycz±cych dróg publicznych) o d³ugo¶ci min. 500 m, dla których uzyskano decyzje ZRID;
- osoba do geodezyjnej obs³ugi inwestycji, posiadaj±ca uprawnienia geodezyjne w specjalno¶ci geodezyjna obs³uga inwestycji.

UWAGA!
Do¶wiadczenie kierownika budowy i projektanta stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 17.4 i 17.5 SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza ubiegaæ siê o punkty w tym kryterium, powinien w formularzu oferty wype³niæ tabelê zgodnie z jej tre¶ci±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzenie aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp – na lub zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do SWZ
Uwaga!
Niniejsze o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (na lub wg za³±cznika nr 5 do SWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg za³±cznika nr 6 do SWZ);
3. o¶wiadczenie, ¿e osoby wymienione w wykazie spe³niaj± warunki wymagane przez Zamawiaj±cego (na lub wg za³±cznika nr 7 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê powinna zawieraæ:
• wype³niony formularz oferty sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego Rozdzia³ II SWZ;
• wype³niony formularz cenowy Rozdzia³ IV SWZ;
• informacja o czê¶ci zamówienia jak± Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy na formularzu oferty;
• Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
• Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
• O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nieniu warunków udzia³u w postepowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ;
• O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków udzia³u w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby Za³±cznik nr 2 do SWZ (je¿eli dotyczy);
• Zobowi±zanie do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy);
• O¶wiadczenie o podziale zakresu zamówienia, o którym mowa w pkt 10.2, Za³±cznik nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy);
• Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 z³otych.
2. Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1. pieni±dzu,
3.2. gwarancjach bankowych,
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950 z dopiskiem – „Wadium w postêpowaniu ZP.2620.43.2023”
6. Wadium w pieni±dzu uznaje siê za wniesione z chwil± wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
Dowód wniesienia wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy zaleca za³±czyæ do oferty.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ w pieni±dzu, orygina³ gwarancji lub porêczenia nale¿y z³o¿yæ w
postaci elektronicznej.
UWAGA!
W przypadku sk³adania wadium w formie niepieniê¿nej przez podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia zaleca siê, aby w tre¶ci gwarancji lub porêczenia byli wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia albo dokument powinien zawieraæ co najmniej zasygnalizowanie, ¿e gwarant/porêczyciel bierze odpowiedzialno¶æ za dzia³ania i zaniechania ewentualnych i nieznanych sobie konsorcjantów wykonawcy zlecaj±cego udzielenie gwarancji/porêczenia, z którymi wykonawca zdecyduje lub zdecydowa³ siê z³o¿yæ ofertê.

Szczegó³y zawarto w Rozdziale I pkt 13 SWZ

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegó³owe wymagania zawarto w Rozdziale I SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowieñ umowy okre¶lone zosta³y w Rozdziale V SWZ - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy Przetargowej Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku: https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-22 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia nie mog± podlegaæ wykluczeniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 ustawy pzp
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).

Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.