Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00196113/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00212893/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w Sahryniu, wsparciem dla rozwoju terenów popegeerowskich w Gminie Werbkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WERBKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamojska 1
1.5.2.) Miejscowość: Werbkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 657 20 80
1.5.8.) Numer faksu: 84 657 20 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@werbkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://werbkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.werbkowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej w Sahryniu, wsparciem dla rozwoju terenów popegeerowskich w Gminie Werbkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b15640f-e4e4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018036/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sieci wodociągowej w Sahryniu wsparciem dla rozwoju terenów popegeerowskich w Gminie Werbkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIP.271.9.2023.KBR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3055650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji inwestycji pn. „Budowa sieci wodociągowej w Sahryniu, wsparciem dla rozwoju terenów popegeerowskich w Gminie Werbkowice”. Planowane zadanie inwestycyjne przewidziane jest do realizacji w formule "zaprojektuj i wybuduj", o którym mowa a art. 103 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r (Dz. U. 2022 poz. 1710 ze zm.).
Zakres planowanej inwestycji obejmuje zaprojektowanie i budowę sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Sahryń o łącznej długości około 5,8 km, w tym około 4,9 km sieci i około 0,9 km przyłączy na działkach stanowiących własność oraz w pasach drogi powiatowej oraz dróg i działek gminnych.
Zakres zamówienia obejmuje:
• opracowanie kompletnej Dokumentacji Projektowej niezbędnej dla wykonania Robót, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, m. in. dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne panujące na terenie planowanej inwestycji, projektów odtworzenia nawierzchni, czy projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną,
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień oraz wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji wraz z decyzją pozwolenia na budowę lub zgłoszenie wykonywania robót budowlanych bez sprzeciwu organu architektoniczno-budowlanego, ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie zgłoszenia do właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu robót bez sprzeciwu;
• wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o sporządzone projekty i dokumenty stanowiące Zamówienie, w tym odtworzenie istniejących dróg i przywrócenie terenu do stanu sprzed rozpoczęcia Zamówienia (lub w szczególnym wypadku w innym zakresie),
• wykonanie Prób Końcowych instalacji zrealizowanych w ramach Zamówienia,
• opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie do nadzoru budowlanego o zakończeniu robót bez sprzeciwu.
Pełen opis zadania budowlanego, w którym podaje się przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, architektoniczne, ekonomiczne, materiałowe i funkcjonalne Zamawiający przedstawił w postaci Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 2 do SWZ. Zamawiający informuje, iż ilość przyłączy do wykonania (ok. 0,9 km) jest mniejsza niż zakładana w PFU. Spowodowane to jest rezygnacją części właścicieli w zakresie budowy przyłączy. Ilość przyłączy do wykonania określono w załącznik do PFU (Wykaz przyłączy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1703550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1928640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1703550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGBUD Łukasz Bucior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222978053
7.3.4) Miejscowość: Krasnobród
7.3.5) Kod pocztowy: 22-440
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Sanitarnych Łukasz Bucior
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Sanitarnych Łukasz Bucior
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1703550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.