eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Dostawa środków dezynfekcyjnych - umowa ramowa ZP18/A/11/2023



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków dezynfekcyjnych - umowa ramowa ZP18/A/11/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220799636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lęborska 13

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy.szpital@bytow.biz

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bytow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-074d9acf-1b1a-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków dezynfekcyjnych - umowa ramowa ZP18/A/11/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-074d9acf-1b1a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP18/A/11/2023

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załącznik 1 A do SWZ - Część 1 - Środek do mycia i dezynfekcji narzędzi wysokiego stopnia w tym endoskopów

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 18450,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załącznik 1 B do SWZ - Część 2 - Środki dezynfekcyjne do powierzchni

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 21300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załącznik 1 C do SWZ - Część 3 - Środki dezynfekcyjne do powierzchni i narzędzi

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 58930,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załącznik 1 D do SWZ - Część 4 - Środek do maszynowego mycia i dezynfekcji basenów

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załącznik 1 E do SWZ - Część 5 - Środki dezynfekcyjne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 135920,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załącznik 1 F do SWZ - Część 6 - Środki do dezynfekcji skóry, antyseptyki skóry i błon śluzowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 25531,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załącznik 1 G do SWZ - Część 7 - Środek do dekontaminacji i dezynfekcji ran

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 16480,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnić postępowanie przetargowe na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Zamawiający w dniu 01.08.2023 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy AG GROUP Grzegorz Piasny 32-300 Olkusz, Zimnodół 169 B. Dnia 01.08.2023 r. Wykonawca „GREENPOL” Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o. wysłał do Zamawiającego pismo, z żądaniem odrzucenia oferty AG GROUP, ze względu na fakt iż treść oferty jest niezgodna z treścią SWZ oraz jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji.
W celu wyjaśnienia postawionych zarzutów, Zamawiający dnia 03.08.2023 r. unieważnił czynność wyboru najkorzystniejszej oferty dla części 2. Powtórzono czynność badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu. Wezwano AG GROUP G. Piasny do wyjaśnień złożonej oferty.
Komisja przetargowa przeanalizowano jeszcze raz oferty złożone w postępowaniu i postanowiła unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Zamawiający stwierdził, że nie może dokonać prawidłowej i bezsprzecznej oceny złożonych ofert na podstawie przyjętych wymagań, gdyż niedostatecznie i w sposób nie do końca prawidłowy uwzględnił i doprecyzował w SWZ opis przedmiotu zamówienia – środek do profesjonalnego stosowania wyłącznie z urządzeniem Nocospray. Powyższy zapis powoduje, że bez względu na wynik postępowania Wykonawca zostałby wybrany z naruszeniem zasady równego traktowania i uczciwej konkurencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.