eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › ¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego III



Og³oszenie z dnia 2022-09-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego III

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 65 520 62 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego III

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1508925c-3fe4-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00370591

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00032482/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.19 ¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego III

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1508925c-3fe4-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_leszno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl , tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021 r., ze wzglêdu na zakoñczenie wspierania przegl±darki Internet Explorer przez firmê Microsoft, stosowanie przegl±darki Internet Explorer nie bêdzie dopuszczalne,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy
zamawiaj±cym
a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne Rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
1) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
3) W¶ród formatów powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp
.numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
4) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny)Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. ws. ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i ws. swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W, dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Administrator danych osobowych to Urz±d Miasta Leszna reprezentowany przez Prezydenta Miasta, ul. K. Karasia 15, 64- 100 Leszno;2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (kontakt pod adresem e-mail: iod@leszno.pl);3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:• art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 10 RODO;• ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. - Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz aktów wykonawczych;• ustawy z dnia 06.09.2001r. o dostêpie do informacji publicznej;• ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych;• ustawy z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: IN.271.31.2022 prowadzonym w trybie podstawowym- art. 275 pkt 1) ustawy Pzp;5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 6) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej;7) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;8) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, zgodnie z art. 22 RODO;10) Posiada Pan prawo:• na podstawie art. 15 RODO dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych(w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);• na podstawie art. 16 RODO do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania i jego za³±czników);• na podstawie art. 18 RODO ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii lub pañstwa cz³onkowskiego); • do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO, o której mowa w art. 77 RODO.11) Nie przys³uguje Pani/Panu prawo:• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO do usuniêcia danych osobowych;• do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust 2 i 3 ustawy Pzp.1. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.31.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Czê¶æ I - Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa skateparku w Gronowie w ramach Bud¿etu Obywatelskiego Miasta Leszna”
Opis zadania inwestycyjnego:
W ramach zadania inwestycyjnego planuje siê budowê skateparku z³o¿onego z g³adkiej p³yty ¿elbetowej i przeszkód ze sklejki przystosowanych do jazdy po nich na ³y¿worolkach, deskorolkach, hulajnogach i rowerach, monta¿ obiektów ma³ej architektury (³awki, kosz na ¶mieci, stojaki na rowery oraz tablica informacyjna z regulaminem u¿ytkowania obiektu) oraz o¶wietlenia sportowego solarnego zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ. P³yta skateparku o kszta³cie prostok±ta o wymiarach 26,20 x 14,40 m i powierzchni 378,00 m2.
Na ¿elbetowej p³ycie przewiduje siê monta¿ piêciu przeszkód:
- roll - in + schody + quarter pipe,
- quarter pipe + bank ramp,
- jumpbox,
- funbox z disaster boxem,
- grindbox 1 + porêcz prosta.

UWAGA:
W zakres zadania inwestycyjnego nie wchodzi wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej.

Szczegó³owy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumenty s± za³±cznikami SWZ (Za³±cznik nr 9a do SWZ) i wraz z ni± s± zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno .

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±

71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem dla przedmiotu zamówienia:
1) Najni¿sza cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana bêdzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow± brutto (60 pkt). Pozosta³e oferty zostan± ocenione wg nastêpuj±cego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
gdzie:
Pc – oznacza punkty w kryterium „Najni¿sza cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najni¿sz± oferowan± cenê brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cb – oznacza cenê brutto badanej oferty
2) Czas reakcji (R)– waga kryterium to 40 pkt.
Znaczenie kryterium „czas reakcji” (R) - 40% (najkorzystniejsza spo¶ród ofert mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt.)
W tym kryterium ocenie podlegaæ bêdzie czas reakcji.

We wzorze umowy (Za³±cznik 7 do SWZ) okre¶lono minimalny czas reakcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w przypadku wyst±pienia nag³ej potrzeby jego udzia³u w czynno¶ciach podejmowanych przez Zamawiaj±cego na terenie budowy i/lub w ewentualnych konsultacjach z Zamawiaj±cym.

W przypadku deklarowanego skrócenia czasu reakcji Zamawiaj±cy przyzna odpowiednio punkty. Zamawiaj±cy przewidzia³, ¿e czas reakcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 4 godziny od odbioru przez Wykonawcê (Inspektora) informacji przekazanej przez Zamawiaj±cego. Ilo¶æ punktów za czas reakcji zostanie okre¶lona wed³ug nastêpuj±cych zasad:

Czas reakcji 4 godziny – 0 punktów
Czas reakcji 3 godziny – 20 punktów
Czas reakcji 2 godziny – 40 punktów

UWAGA:
a) Wykonawca w ofercie deklaruje czas reakcji w pe³nych godzinach tj.: 2, 3 lub 4 godziny.
b) Kryterium bêdzie rozpatrywane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym.
c) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku niewskazana/niezaznaczenia w formularzu oferty czasu reakcji Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca deklaruje maksymalny czas reakcji (tj. 4 godziny), a tym samym w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzymuje 0 pkt.
d) W przypadku zaznaczenia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym wiêcej ni¿ jednego deklarowanego czasu reakcji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ czas reakcji najd³u¿szy spo¶ród oznaczonych przez Wykonawcê i oceni ofertê z uwzglêdnieniem takiego okresu gwarancji.

2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (P) obliczonych zgodnie
z powy¿szymi zasadami wg wzoru:
P = Pc + R
i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz niniejszej SWZ.
3. Na podstawie powy¿szych kryteriów zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II - Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Wymiana nawierzchni boiska osiedlowego”
Opis zadania inwestycyjnego:
W ramach zadania planuje siê przebudowê boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 22,0x12,5 m poprzez wymianê nawierzchni z trawy naturalnej na nawierzchniê z trawy syntetycznej z obrze¿ami betonowymi i ponownym monta¿em
wyposa¿enia sportowego i ma³ej architektury. Boisko po³o¿one jest przy ulicy ¦w. Józefa w Lesznie (dzia³ka 3/10).

Szczegó³owy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: projekcie technicznym, projekcie zagospodarowania terenu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumenty s± za³±cznikami SWZ (Za³±cznik nr 9b do SWZ) i wraz z ni± s± zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno .

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±

71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem dla przedmiotu zamówienia:
1) Najni¿sza cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana bêdzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow± brutto (60 pkt). Pozosta³e oferty zostan± ocenione wg nastêpuj±cego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
gdzie:
Pc – oznacza punkty w kryterium „Najni¿sza cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najni¿sz± oferowan± cenê brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cb – oznacza cenê brutto badanej oferty
2) Czas reakcji (R)– waga kryterium to 40 pkt.
Znaczenie kryterium „czas reakcji” (R) - 40% (najkorzystniejsza spo¶ród ofert mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt.)
W tym kryterium ocenie podlegaæ bêdzie czas reakcji.

We wzorze umowy (Za³±cznik 7 do SWZ) okre¶lono minimalny czas reakcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w przypadku wyst±pienia nag³ej potrzeby jego udzia³u w czynno¶ciach podejmowanych przez Zamawiaj±cego na terenie budowy i/lub w ewentualnych konsultacjach z Zamawiaj±cym.

W przypadku deklarowanego skrócenia czasu reakcji Zamawiaj±cy przyzna odpowiednio punkty. Zamawiaj±cy przewidzia³, ¿e czas reakcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 4 godziny od odbioru przez Wykonawcê (Inspektora) informacji przekazanej przez Zamawiaj±cego. Ilo¶æ punktów za czas reakcji zostanie okre¶lona wed³ug nastêpuj±cych zasad:

Czas reakcji 4 godziny – 0 punktów
Czas reakcji 3 godziny – 20 punktów
Czas reakcji 2 godziny – 40 punktów

UWAGA:
a) Wykonawca w ofercie deklaruje czas reakcji w pe³nych godzinach tj.: 2, 3 lub 4 godziny.
b) Kryterium bêdzie rozpatrywane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym.
c) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku niewskazana/niezaznaczenia w formularzu oferty czasu reakcji Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca deklaruje maksymalny czas reakcji (tj. 4 godziny), a tym samym w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzymuje 0 pkt.
d) W przypadku zaznaczenia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym wiêcej ni¿ jednego deklarowanego czasu reakcji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ czas reakcji najd³u¿szy spo¶ród oznaczonych przez Wykonawcê i oceni ofertê z uwzglêdnieniem takiego okresu gwarancji.

2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (P) obliczonych zgodnie
z powy¿szymi zasadami wg wzoru:
P = Pc + R
i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz niniejszej SWZ.
3. Na podstawie powy¿szych kryteriów zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje nastêpuj±cymi osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za nadzór nad robotami budowlanymi:

A. Dla czê¶ci I przedmiotu zamówienia osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje:
● uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ
● posiada ³±cznie co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe (licz±c od daty uzyskania uprawnieñ) polegaj±ce na nadzorowaniu (tj. pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) robót budowlanych drogowych lub kierowaniu (pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami konstrukcyjno-budowlanymi

B. Dla czê¶ci II przedmiotu zamówienia osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalno¶ci drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje:
● uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ lub w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ
● posiada ³±cznie co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe (licz±c od daty uzyskania uprawnieñ) polegaj±ce na nadzorowaniu (tj. pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) robót budowlanych drogowych lub kierowaniu (pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami budowlanymi drogowymi lub konstrukcyjno-budowlanymi

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia, które wymaga Zamawiaj±cy tj.:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcê w o¶wiadczeniu o którym mowa w Rozdziale 6 ust 1 SWZ (Za³±cznik nr 2 do SWZ), danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.

2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. a) powy¿ej:
a) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury– wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed ich z³o¿eniem.
2) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów,
o których mowa w ust. 2pkt. 1) lit. a) powy¿ej, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust 1 pkt 1, 2 lit a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzaj±cych powinny byæ wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt. 1) lit. a) powy¿ej.

3. Dokumenty podmiotów trzecich:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1 lit. a) powy¿ej, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
2. Zamawiaj±cy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê
w ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcê w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Za³±cznik nr 2 do SWZ), danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.
3. W przypadku podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zapisy ust. 2 powy¿ej stosuje siê odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, które wymaga Zamawiaj±cy tj.:
1) W celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej okre¶lonego w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 4) SWZ:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 6 do SWZ);

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty, które nale¿y z³o¿yæ:

1) Formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ,

2. Dokumenty sk³adane wraz z ofert±:

1) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Za³±cznik nr 2 do SWZ,
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Za³±cznik nr 3 do SWZ (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby),
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby) – Za³±cznik nr 4 do SWZ,
4) O¶wiadczenie dot. rodzajów us³ug wykonywanych przez poszczególne podmioty wystêpuj±ce wspólnie (w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez Wykonawców) – Za³±cznik nr 5 do SWZ,
5) O¶wiadczenie dotycz±ce wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, u¿ywanych przy wykonywaniu tego zadania – Za³±cznik nr 8 do SWZ,
6) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wymagana forma:
O¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa powy¿ej nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w pkt 3) powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (Za³±cznik nr 5 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. Zmiany te zgodnie z postanowieniami przepisu art. 454 ustawy Pzp nie mog± mieæ charakteru zmiany istotnej. W szczególno¶ci Zamawiaj±cy, dopuszcza:
1. Zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) wyd³u¿enia procedur udzielania zamówieñ publicznych na roboty budowlane,
2) z powodu nie przewidzianego braku p³ynno¶ci finansowej u Zamawiaj±cego,
3) wstrzymanie robót budowlanych przez Zamawiaj±cego,
4) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej robót budowlanych,
5) z przyczyn niezale¿nych od Inspektora Nadzoru lub Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci,
w przypadku okoliczno¶ci wyst±pienia si³y wy¿szej lub z powodu dzia³ania osób trzecich, które to przyczyny ka¿da ze Stron musi udokumentowaæ.
2. Zmiany osobowe:
1) zmiana Inspektora Nadzoru oraz zmiana lub wprowadzenie Podwykonawcy.
3. Pozosta³e zmiany:
1) Zmiana wynagrodzenia Inspektora Nadzoru, w przypadku zmiany stawki podatku VAT spowodowanego nowelizacj± ustawy o podatku od towarów i us³ug, o kwotê wynikaj±c±
z tej zmiany;
2) Zmiana sposobu rozliczania niniejszej Umowy.
3) Wyst±pienie konieczno¶ci ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu niniejszej Umowy.
W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Inspektorowi Nadzoru zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Inspektor Nadzoru poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi
z niniejszej Umowy planowanymi ¶wiadczeniami.
4. Zmianê umowy, gdy zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych us³ug od dotychczasowego Inspektora Nadzoru, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana Inspektora Nadzoru nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Inspektora Nadzoru spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,
c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie;
2) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ,
b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie;
3) Inspektora Nadzoru, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Inspektor Nadzoru:
a) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Inspektora Nadzoru lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Inspektor Nadzoru spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Inspektora Nadzoru wzglêdem jego Podwykonawców;
4) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-07 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
2. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl
znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y z³o¿yæ, zgodnie z zapisami niniejszego Rozdzia³u SWZ, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno za pomoc± formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
5. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert – pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w ust. 13, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania ofert.
7. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpni, bez ujawniania ¼ród³a zapytania, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, w sekcji „Komunikaty”.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwo³ania zebrania Wykonawców w celu wyja¶nienia tre¶ci SWZ.
9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert zmieniæ tre¶æ SWZ. Dokonan± zmianê tre¶ci SWZ Zamawiaj±cy udostêpni za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, w sekcji „Komunikaty”.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.