eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa paliwa ciekłego do kotłowni Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku i Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Kruszynie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa ciekłego do kotłowni Szkoły Podstawowej
z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku i Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Kruszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY WŁOCŁAWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366047995

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orla 1

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 232 78 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuwwloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuw.bipstrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa ciekłego do kotłowni Szkoły Podstawowej
z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku i Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Kruszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7a3ae6f-0be2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168204/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW. 241. 1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 329719,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ramach zamówienia pn. Dostawa paliwa ciekłego do kotłowni Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku i Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Kruszynie.
2. Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego w ilości 100 000 litrów o parametrach:
1) wartości opałowej nie mniejszej niż 42.500KJ/kg,
2) zawartość popiołu nie większa niż 0,05%,
3) zawartość siarki nie większa niż 0,1%,
4) gęstość w temp. 15°C nie większa niż 860kg/m³,
5) temp. zapłonu nie niższa niż 56˚C,
6) woda nie wyższa niż 200mg/kg,
7) stałe ciała obce nie więcej niż 25mg/kg.
3. Miejsce dostaw opału:
1) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku - 87-815 Smólnik;
2) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie - ul. Szkolna 15,
87-853 Kruszyn;
3) Gminny Ośrodek Kultury w Kruszynie - ul. Szkolna 15, 87-853 Kruszyn.
4. Zamawiający przewiduje: skorzystanie z prawa opcji w zakresie ilości dostarczonego oleju opałowego, które może się zwiększyć lub zmniejszyć o 10 % w stosunku do dostawy 100 000 litrów.

Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, czyli takich których przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne i jakościowe postawione przez Zamawiającego, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego różni się znakiem firmowym, towarowym patentem lub pochodzeniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego olej opałowy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-KOL PALIWA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311605662

7.3.3) Ulica: TORUŃSKA 186

7.3.4) Miejscowość: KOŁO

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.