eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu pn. "Zaangażowani w eKrosno - Inteligentne rozwiązania systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu pn.
”Zaangażowani w eKrosno – Inteligentne rozwiązania
systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu pn.
”Zaangażowani w eKrosno – Inteligentne rozwiązania
systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6132eed1-23a4-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu pn. ”Zaangażowani w eKrosno – Inteligentne rozwiązania systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. ”Zaangażowani w eKrosno – Inteligentne rozwiązania systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz budżet państwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318549/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.95.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56667,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Organizacja spotkania plenerowego
Przedmiotem I części zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie we współpracy z Zamawiającym jednodniowego spotkania plenerowego – Dnia Otwartego, towarzyszącego akcji w Biurze Obsługi Klienta Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego - z mieszkańcami Krosna na terenie Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego (parking przy ul. Fredry 12). Spotkanie plenerowe zaplanowane jako atrakcyjna forma zachęcenia mieszkańców do partycypacji w działaniach projektowych – edukacja poprzez zabawę i spotkanie w ramach Dnia Otwartego
w BOK Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego.
Na część I zamówienia składają się:
1. Animatorzy – min. 3 osoby. W zakres obowiązków animatorów wchodzić będzie:
a) przygotowanie scenariusza akcji do akceptacji Zamawiającego oraz realizacja zatwierdzonego scenariusza.
b) zapewnienie min. 3 animatorów organizujących atrakcje dla uczestników/dzieci – w postaci:
- dmuchanego placu zabaw dla dzieci,
- malowania twarzy,
- skręcania balonów,
- czytania bajek,
- maskotki imprezy – (animator przebrany w postać bajkową).
Materiały zapewnia wykonawca.
c) wypromowanie wydarzenia przy współpracy z UM Krosna i MPGK Krosno wśród mieszkańców Krosna – np. poprzez przygotowanie zaproszeń oraz plakatu promocyjnego do szkół, instytucji, rad dzielnic itp. oraz przygotowanie informacji prasowej do mediów.
UWAGA:
Projekt, skład i wydruk plakatu zapowiadającego wydarzenie – leży po stronie Zamawiającego.

2. Catering dla uczestników w postaci:
a) kiełbasa z grilla (min. 250 g), 2 kromki chleba, ketchup i musztarda – 200 zestawów,
b) kaszanka z grilla (min. 100 g), 2 kromki chleba, ketchup i musztarda – 50 zestawów,
c) grillowane szaszłyki warzywne (min. trzy rodzaje warzyw) – 100 szt.
d) grillowane szaszłyki drobiowo-warzywne (min. trzy rodzaje warzyw) - 150 szt.
e) burger (z mięsem wołowym min. 100g i min. 3 dodatkami oraz sosem) – 250 szt.
f) popcorn – 250 porcji wydawanych w opakowaniach po min. 1l.

Talerzyki i sztućce jednorazowe (ekologiczne/z recyklingu), serwetki, po stronie wykonawcy.
Dania będą przygotowywane na miejscu, podawane na ciepło.
Realizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP oraz w obowiązującym reżimie sanitarnym.
UWAGA:
Namioty, stoliki, ławeczki, kosze na śmieci zapewnia Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 16107,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Organizacja akcji edukacyjnej w krośnieńskich szkołach
Przedmiotem II części zamówienia jest:
1. Przygotowanie scenariusza zajęć i przeprowadzenie akcji edukacyjnej (60 godz. lekcyjnych) w zakresie ochrony środowiska, smart rozwiązań w zakresie dostaw wody, ograniczania strat wody i oszczędzania wody dla uczniów wytypowanych klas pierwszych i drugich krośnieńskich szkół ponadpodstawowych – szkoły branżowe – do uzgodnienia z Zamawiającym.
2. Uzgodnienie terminów realizacji akcji w poszczególnych szkołach w porozumieniu z Urzędem Miasta Krosna.

Po zrealizowaniu zamówienia Zamawiającemu dostarczony zostanie materiał informacyjny/dokumentacja – pakiet zdjęć oraz dokumentacja potwierdzająca przeprowadzenie działań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6840,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Organizacja konferencji
Przedmiotem III części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie konferencji podsumowującej projekt dla 120 osób w godzinach 10.00-17.00.

Na część III zamówienia składają się:
1. Wynajem sali konferencyjnej na 120 osób, na terenie miasta Krosna; zapewnienie odpowiedniego nagłośnienia, oświetlenia oraz obsługi technicznej (mikrofony, rzutnik, projektor).
2. Sala konferencyjna z dostępem do Internetu – wymagane łącze do realizacji konferencji on-line – łącze światłowodowe o prędkości min. 10 MB.
a) sala z możliwością odpowiedniego ustawienia miejsc dla uczestników konferencji, np. ustawienie kinowe, w standardzie sali bankietowo-konferencyjnej oraz równoległe zapewnienie obsługi gastronomicznej, tj. catering w odrębnej sali, w tym samym obiekcie.
3. Prowadzenie konferencji przez moderatora, wg ustalonego oraz zaakceptowanego przez Zamawiającego scenariusza konferencji.
4. Minimum 2 prelegentów, specjalistów w zakresie ochrony środowiska, smart rozwiązań w zakresie dostaw wody, ograniczania strat wody i oszczędzania wody.
Zamawiający przed konferencją musi zaakceptować zaproponowanych przez wykonawcę prelegentów.

Całość konferencji, jej przebieg, oprawa graficzna i informacyjna muszą być uzgodnione z Zamawiającym.

5. Catering – menu poniżej:
a) Serwis kawowy zapewniony na cały czas wynajmu sali – kawa (z ekspresu ciśnieniowego, mleko do kawy), herbata (min. 3 rodzaje), woda, soki (min. 2 rodzaje), mix kruchych ciasteczek, kanapki (co najmniej 3 rodzaje)

b) Obiad:
Przystawka: pieczony łosoś z sałatką
Zupa: zupa krem z pieczonej papryki z grzankami
Danie główne: polędwiczki wieprzowe w sosie, ziemniaki gotowane z koperkiem i zestaw surówek (co najmniej 3 rodzaje).
Deser: sernik tradycyjny
Napoje: woda, soki (min. 2 rodzaje)
c) Zimna płyta w formie stołu szwedzkiego: półmisek wędlin oraz serów żółtych i pleśniowych, schab pieczony, 3 rodzaje sałatek, jajka faszerowane, koreczki koktajlowe.

Realizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie BHP oraz obowiązującym reżimie sanitarnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 29470,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Realizacja transmisji z konferencji na żywo
Przedmiot IV części zamówienia obejmuje kompleksową realizację transmisji na żywo w Internecie (Facebook, YouTube,) konferencji on-line, zrealizowanej na podsumowanie projektu HSC.

Zamówienie obejmuje:
1. Obsługę techniczną konferencji on-line z emisją równoległą na YouTube, Facebook.
2. Sprzęt, min. 2 kamery z operatorem, których obraz i dźwięk będą miksowane przez realizatora na żywo.
3. Mikrofony sceniczne dla panelistów oraz zestaw mikrofonów krawatowych dla prowadzącego konferencję – moderatora.
4. Możliwość zadawania pytań – podczas transmisji on-line – w sekcji komentarze, moderowanie ich i wyświetlanie na tablecie prowadzącego.
5. Obsługę reżyserską konferencji – „ucho” dla prowadzącego.
6. Możliwość wyświetlenia treści wcześniej przygotowanych przez panelistów (prezentacji, zdjęć, filmów).
7. Oprawę graficzną (plansza początkowa, końcowa, logotypy w rogu ekranu przez cały czas trwania programu, inne elementy w uzgodnieniu z Zamawiającym).
8. Konsultację scenariuszową i reżyserską eventu z organizatorem i prowadzącym konferencję.
9. Rekonesans techniczny (sprawdzenie łączy internetowych do transmisji). Wskazanie minimalnych wymagań dot. łączy.
10. Próbę techniczną.
11. Zapis konferencji i udostępnienie go w celach archiwalnych i promocyjnych Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64224000-2 - Usługi telekonferencyjne

4.5.5.) Wartość części: 4250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42742,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W DOBRYM SMAKU Sylwia Musiał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842067491

7.3.4) Miejscowość: Iskrzynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana na część II uchylił się od zawarcia umowy.
W związku z powyższym, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na część II na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z jego treścią Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca (…) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35586,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57933,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35586,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVESTIMUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852326534

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35586,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana na część IV uchylił się od zawarcia umowy.
W związku z powyższym, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na część IV na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z jego treścią Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca (…) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.