Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00333916/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku oraz Oddziału Przedszkolnego i Szkoły Podstawowej w Sątopach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISZTYNEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Bisztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bisztynek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bisztynek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7994081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku oraz Oddziału Przedszkolnego i Szkoły Podstawowej w Sątopach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-494d972e-302c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059172/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku oraz Szkoły Podstawowej w Sątopach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333916
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMP.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku oraz Oddziału Przedszkolnego i Szkoły Podstawowej w Sątopach”, który obejmuje:
1) przygotowywanie całodziennego żywienia (obejmującego śniadanie, drugie śniadanie, obiad i podwieczorek) dla:
a. Żłobka Miejskiego w Bisztynku, ul. Kolejowa 7, 11-230 Bisztynek,
b. Przedszkola Samorządowego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bisztynku, ul. Kolejowa 5, 11-230 Bisztynek,
c. Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sątopach, Sątopy 1,11-230 Bisztynek.
2) przygotowywanie obiadu (zupa, drugie danie, kompot) dla:
a. Szkoły Podstawowej im. Ziemi Warmińskiej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bisztynku, ul. Kolejowa 5, 11-230 Bisztynek,
b. Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Sątopach, Sątopy 1, 11-230 Bisztynek
c. Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sątopach, Sątopy 1,11-230 Bisztynek.
2. Usługi, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1) oraz ppkt 2) lit c) świadczone będą w okresie od 04.09.2023r. do 31.07.2024r. od poniedziałku do piątku w dni sprawowania opieki z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
3. Usługi, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2) lit a) – b) świadczone będą w okresie od 05.09.2023r. do 21.06.2024r. od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz dni ustalonych jako wolne od zajęć przez dyrektora danej jednostki.
4. Zamówienie obejmuje przygotowanie w trakcie trwania umowy:
1) całodziennego żywienia w ilości 20 298
2) obiadów w ilości 18 510
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1043610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1043610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1043610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Po Sąsiedzku"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389046118
7.3.3) Ulica: Plac Wolności 5
7.3.4) Miejscowość: Bisztynek
7.3.5) Kod pocztowy: 11-230
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PO SĄSIEDZKU"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PO SĄSIEDZKU"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1043610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- USŁUGA CATERINGOWA REALIZOWANA W GOS WYSOKI KAMIEŃ W SZKLARSKIEJ PORĘBIE - Powtórzenie
- Usługi cateringowe na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków wraz z obsługą kelnerską na potrzeby konferencji "30th ERES Annual Conference" organizowanej przez Uniwersytet Gdański.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.