eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Gminy Czerwonak i podmiotów wymienionych w SWZ, na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. w podziale na dwie części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2023-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Gminy Czerwonak i podmiotów wymienionych w SWZ, na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. w podziale na dwie części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERWONAK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Źródlana 39

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bz@czerwonak.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno- Przedszkolny w Owińskach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773129484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poprzeczna 10

1.5.2.) Miejscowość: Owińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bz@czerwonak.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czerwonak.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Józefa Wybickiego w Czerwonaku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773129484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 8

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bz@czerwonak.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czerwonak.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rozwoju Kultury Fizycznej Akwen w Czerwonaku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773129484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 6

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bz@czerwonak.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czerwonak.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Na podstawie art. 38 ustawy Gmina Czerwonak reprezentowana przez Wójta Gminy, który działa przy pomocy Urzędu Gminy Czerwonak przeprowadzi postępowanie oraz udzieli zamówienia w imieniu i na rzecz Zamawiających działając jako Pełnomocnik.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Gminy Czerwonak i podmiotów wymienionych w SWZ, na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. w podziale na dwie części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-049251a6-431b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035691/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Gminy Czerwonak i podmiotów wymienionych w SWZ, na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://czerwonak.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://czerwonak.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.We wszystkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawca zobowiązany jest powoływać się na numer sprawy: BZ.271.27.2023.
2.Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Katarzyna Karpińska.
3.Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale 13 SWZ oraz w ust. 4 oraz 6 niniejszego rozdziału SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.:
1) poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://czerwonak.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwaną dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania
lub
2) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: bz@czerwonak.pl
oraz adresy e mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adresy wskazane w formularzu ofertowym.
4. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1)w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
2)w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
5. Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.
6. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert.
7. Niezwłocznie po otwarciu złożonych ofert, Zamawiający zamieści na Platformie przetargowej informacje na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy.
8. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej bądź o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na Platformie przetargowej.
9. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę przetargową.
Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem:
https://czerwonak.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://czerwonak.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 10.10. niniejszego rozdziału.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://czerwonak.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.271.27.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część zamówienia dotyczy PPG rozliczanych wg cen mieszanych (ceny taryfowe oraz rynku konkurencyjnego), wskazanych w Załączniku nr 1A do SWZ, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r., o zapotrzebowania na paliwo w wysokości 1 555 136 kWh – zamówienie podstawowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W toku realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości paliwa gazowego w zakresie do +/- 10% względem ilości paliwa gazowego dla zamówienia podstawowego.
Zwiększenie ilości paliwa gazowego nastąpi na zasadzie prawa opcji.
2. Zasady, zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji:
1) dodawanie PPG, zwiększenie ilości paliwa gazowego,
2) korzystanie z prawa opcji następuje na podstawie jednostronnego oświadczenia woli Zamawiającego, ze wskazaniem zakresu zmian opisanych w pkt 1 powyżej,
3) Zamawiający może jednokrotnie lub wielokrotnie skorzystać z prawa opcji, do wyczerpania wartości wskazanej w § 3 ust. 1 pkt 1.2 projektowanych postanowień umowy,
4) opcja będzie rozliczana wg cen jednostkowych obowiązującej w pierwotnie złożonej ofercie dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem zmian wynagrodzenia opisanych w § 7 ust. 2 i 3 projektowanych postanowień umowy,
5) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
6) Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część zamówienia dotyczy PPG rozliczanych wg cen rynku konkurencyjnego, wskazanych w Załączniku nr 1B do SWZ, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r., o zapotrzebowania na paliwo w wysokości 595 004 kWh – zamówienie podstawowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W toku realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości paliwa gazowego w zakresie do +/- 10% względem ilości paliwa gazowego dla zamówienia podstawowego.
Zwiększenie ilości paliwa gazowego nastąpi na zasadzie prawa opcji.
2. Zasady, zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji:
1) dodawanie PPG, zwiększenie ilości paliwa gazowego,
2) korzystanie z prawa opcji następuje na podstawie jednostronnego oświadczenia woli Zamawiającego, ze wskazaniem zakresu zmian opisanych w pkt 1 powyżej,
3) Zamawiający może jednokrotnie lub wielokrotnie skorzystać z prawa opcji, do wyczerpania wartości wskazanej w § 3 ust. 1 pkt 1.2 projektowanych postanowień umowy,
4) opcja będzie rozliczana wg cen jednostkowych obowiązującej w pierwotnie złożonej ofercie dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem zmian wynagrodzenia opisanych w § 7 ust. 2 i 3 projektowanych postanowień umowy,
5) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
6) Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, na podstawie koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie warunek z ppkt a) zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: NA WEZWANIE:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, których mowa w Rozdziale 7 SWZ Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowy środek dowodowy wymieniony powyżej , składa każdy z wykonawców występujących wspólnie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: NA WEZWANIE:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 6 SWZ, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj. koncesji do wykonywania działalności w zakresie obrotu gazem ziemnym, wydanej przez Prezesa URE, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.

2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowy środek dowodowy wymieniony powyżej wykonawca składa w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych
środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą stanowiącą Załącznik nr 3A do SWZ- dla części I oraz 3B do SWZ dla części II (formularz ofertowy) wykonawca składa:
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków w
postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 6 i 7 SWZ – wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,
2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba,
której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów
rejestrowych. Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby
działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi
w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.
Umocowanie wymagane jest na każdym etapie prowadzonego
postępowania,
3. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
(jeżeli dotyczy) - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu
wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Jeżeli Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów,
o których mowa niniejszym punkcie, jeżeli zamawiający może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca
wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów),Strona 13 z 29
4. oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy),
5. zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisane zostały w Załącznikach nr 2A oraz nr 2B do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://czerwonak.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-05 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.