Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00308842/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie transformacji cyfrowej przedsiębiorstw – wnioski na przyszłość
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017181095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pańska 81/83
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-834
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@parp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://parp.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wspieranie i rozwój przedsiębiorczości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie transformacji cyfrowej przedsiębiorstw – wnioski na przyszłość2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28d05e18-1c8b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088141/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Ewaluacja instrumentów wsparcia cyfryzacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POIR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: p/133/DAS/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania pn. „Wsparcie transformacji cyfrowej przedsiębiorstw – wnioski na przyszłość”. Celem przedmiotowego badania jest ocena efektów i skuteczności interwencji wspierających transformację cyfrową przedsiębiorstw, wdrażanych przez PARP w latach 2020-2023, oraz wyciągnięcie wniosków użytecznych dla interwencji w perspektywie finansowej 2021-2027
PARP w latach 2020-2023 wspierała przedsiębiorstwa w tym zakresie w ramach trzech inicjatyw:
1) 100 najlepszych projektów na zwiększenie poziomu cyfryzacji w firmie
2) Przemysł 4.0
3) Wsparcie MSP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
Wraz z nową perspektywą finansową, PARP rozpoczęła wdrażania interwencji, związanych z transformacją cyfrową w ramach działań:
4) FENG.01.01 Ścieżka SMART (wsparcie PARP dla MŚP i ich konsorcjów)
5) FENG.02.17 Rozwój oferty klastrów dla firm
6) FENG.02.18 Rozwój oferty OI dla firm
7) FENG.02.22 Współfinansowanie działań EDIH
8) FEPW.01.02 Automatyzacja i robotyzacja w MŚP
Wymienione powyżej 8 interwencji stanowi przedmiot badania. Poza tym, kontekstowo, należy mieć na uwadze, że wsparcie transformacji cyfrowej występuje także w innych interwencjach FENG (np. NCBR w FENG.01.01 Ścieżka SMART, ARP w FENG.02.21 Wsparcie transformacji cyfrowej polskich MŚP) oraz zostało przewidziane w Krajowym Planie Odbudowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona 1 oferta która została odrzucona ze względu na jej niezgodność z warunkami zamówienia (podstawa odrzucenia: art. 226 ust. 1 pkt 5) ).SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.