eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa energii cieplnej do budynku zlokalizowanego przy ul. Grottgera 13 w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii cieplnej do budynku zlokalizowanego przy ul. Grottgera 13 w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii cieplnej do budynku zlokalizowanego przy ul. Grottgera 13 w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4324c9b3-3810-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019581/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa energii cieplnej do budynku zlokalizowanego przy ul. Grottgera 13 w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z planowaną w 2022r. zmianą siedziby ZIM w Słupsku z ul.Przemysłowej 73 na ul.Grottgera 13 nastąpiła konieczność dostarczenia energii cieplnej do budynku nowej siedziby. Budynek podłączony jest do sieci miejskiej ciepłowniczej. Zamówienie obejmuje dostawę energii cieplnej do budynku przy ul.Grottgera 13 w Słupsku na potrzeby centralnego ogrzewania. Budynek jest podłączony do ciepłowniczej sieci miejskiej. Właścicielem tej sieci jest firma ENGIE EC Słupsk Sp. z o.o. a energia cieplna dostarczana za pomocą tej sieci jest dostarczana wyłącznie przez ENGIE EC Słupsk Sp. z o.o. Jedynym podmiotem mogącym dostarczyć energię cieplną do tego budynku jest firma ENGIE EC Słupsk Sp. z o.o. Nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze. Brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Dostawa energii do budynku przy ul.Grottgera 13 w Słupsku może zatem zostać udzielona jedynie w trybie zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.37.2022.ZP5

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej oraz przesył/dystrybucja energii cieplnej za pomocą sieci ciepłowniczej od dnia 01.10.2022 r. do dnia 01.10.2026 r. do budynku przy ul. Grottgera 13 w Słupsku.
2. Zamawiający szacuje, że wielkość przedmiotu zamówienia dotycząca dostawy/dystrybucji oraz sprzedaży energii cieplnej w okresie objętym zamówieniem (48 miesięcy) może wynieść 2.800 GJ.
3. Ilość zużytej energii cieplnej będzie rozliczana według wskazań licznika tj. rzeczywistego zużycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515512,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515512,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515512,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENGIE EC Słupsk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390007728

7.3.3) Ulica: Koszalińska 3d

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515512,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-01 do 2026-10-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.