eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Świadczenie usług transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Siewierz



Ogłoszenie z dnia 2023-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Siewierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326499400

1.5.8.) Numer faksu: 326499402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b942aa8e-1f07-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Siewierz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b942aa8e-1f07-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047327/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Transport dzieci i uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek kształcenia specjalnego w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305251

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 311610 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Świadczenie usługi transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Siewierz wraz z zapewnieniem opieki do Specjalnych Ośrodków Szkolno -Wychowawczych w Będzinie, Czeladzi i Dąbrowie Górniczej.
2) Usługa będzie wykonywana 3 pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych – środkami transportu, spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób.
3) Wykonawca zapewni 3 pojazdy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 r.), wyposażone w sprawną klimatyzację, tj.:
a) pojazd posiadający co najmniej 17 miejsc pasażerskich (w tym 2 stanowiska przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich). Szacunkowa ilość przewożonych osób: 8,
b) pojazd posiadający co najmniej 19 miejsc pasażerskich (w tym 1 stanowisko przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich). Szacunkowa ilość przewożonych osób: 17,
c) pojazd posiadający co najmniej 17 miejsc pasażerskich (w tym 1 stanowisko przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich). Szacunkowa ilość przewożonych osób: 4,
4) Wykonawca zapewni opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi podczas przejazdu oraz wsiadania i wysiadaniu z pojazdu. Opiekunem musi być osoba:
- pełnoletnia mająca zdolność do czynności prawnych, które dają rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do placówek oświatowych i ich powrotu,
- legitymująca się zaświadczeniem o niekaralności,
- niefigurująca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
- posiadająca zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania powierzonych obowiązków,
- posiadająca uprawnienia w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej.
5) Transport będzie organizowany w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024 (od września 2023 r. do czerwca 2024 r.)
6) Wykonawca zapewni dowóz oraz powrót uczniów z miejsca zamieszkania do placówek kształcenia specjalnego:
a) z miejscowości Brudzowice, Dziewki, Siewierz, Gołuchowice, Karsów do:
- Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Będzinie, z siedzibą przy ul. 11-go Listopada 7 w Będzinie.
Szacunkowa długość linii od pierwszego do ostatniego przystanku wynosi ok. 80 km.
b) z miejscowości Siewierz, Karsów, Wojkowice Kościelne do:
- Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, z siedzibą przy ul. Swobodnej 59 w Dąbrowie Górniczej.
Szacunkowa długość linii od pierwszego do ostatniego przystanku wynosi ok. 65 km.
c) z miejscowości Nowa Wioska, Czekanka, Żelisławice, Siewierz, Wojkowice Kościelne do:
- Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi, z siedzibą przy ul. Szpitalnej 66 w Czeladzi.
Szacunkowa długość linii – od pierwszego do ostatniego przystanku wynosi ok. 90 km.
7) Zamawiający zastrzega sobie modyfikację tras oraz zmianę liczby dowożonych osób w czasie trwania umowy.
8) Zamawiający nie ponosi kosztów za kilometry dojazdowe i zjazdowe na trasie Gmina Siewierz - siedziba Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360020 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519820 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360020 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "EUROCAR" SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ ZAKRZEWSKI, SŁAWOMIR RUCIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272575244

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 21

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360020 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W ofercie Wykonawcy Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „Eurocar" Spółka Cywilna Paweł Zakrzewski, Sławomir Ruciński została poprawiona oczywista omyłka rachunkowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.