Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie (wynajęcie) infrastruktury niezbędnej do realizacji Aukcji Pride of Poland oraz Summer Sale w dniach 13-14.08.2023 r. wraz z obsługą techniczną.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKI KLUB WYŚCIGÓW KONNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017359475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Puławska 266
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-684
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 853 17 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pkwk@pkwk.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkwk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie (wynajęcie) infrastruktury niezbędnej do realizacji Aukcji Pride of Poland oraz Summer Sale w dniach 13-14.08.2023 r. wraz z obsługą techniczną.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bc8fc43-4337-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie na udostępnienie budynków i innych obiektów infrastruktury wraz z obsługą na potrzeby organizacji Aukcji Pride of Poland spełnia przesłankę z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. Zm). Organizacja Aukcji Pride of Poland i Summer Sale obok innych wydarzeń organizowanych przez Ministerstwo właściwe ds. Rolnictwa oraz KOWR daje największe korzyści dla osiągania statutowych celów Zamawiającego jakim jest m.in działanie na rzecz umacniania i doskonalenia hodowli koni oraz promocja wyścigów konnych (a więc i koni ras wyścigowych). Z tego względu, jedynym potencjalnym wykonawcą, który ma techniczne i infrastrukturalne możliwości, aby wynająć niezbędne do przeprowadzenia Aukcji budynki i obiekty infrastruktury na terenie Stadniny jest Stadnina Koni w Janowie Podlaskim.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PKWK/ZWR/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 470000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wynajem hali wraz z zapleczem towarzyszącym, tj. pomieszczeniami technicznymi, recepcją i sanitariatami, dziedzińcem, parkingami oraz stajni murowanych w bezpośredniej okolicy hali, i terenami przyległymi niezbędnymi do przeprowadzenia Wydarzenia, wraz z drogami dojazdowymi i ciągami komunikacyjnymi;
2) Zapewnienie struktur tymczasowych na potrzeby Wydarzenia (namioty, podłogi, podesty, wykładziny,
tablice itp.);
3) Zapewnienie infrastruktury niezbędnej do aranżacji struktur tymczasowych,
o których mowa w pkt 2 (energii elektrycznej, wody, sieci Internet-wifi VIP, recepcja);
4) Wyposażenie struktur tymczasowych i innych przestrzeni w krzesła, stoliki, meble, inne wyposażenie w tym ich transport i przechowywanie, podłączenia w energię elektryczną oraz dostęp do sieci Internet;
5) Zapewnienie kompletnego systemu audio-video;
6) Aranżacja przestrzeni, tj. kreacja i wizualizacja przestrzeni Wydarzenia, ze szczególnym uwzględnieniem czytelnego oznakowania;
7) Pełną obsługę Wydarzenia w zakresie montażu i demontażu infrastruktury wraz
z zapewnieniem personelu;
8) Przygotowanie projektów technicznych i planów sytuacyjnych;
9) Zapewnienie usług dodatkowych, w tym logistyki osobowej i ciężarowej w zakresie niezbędnym do
przygotowania infrastruktury;
10) Zapewnienie ochrony na czas Wydarzenia oraz w okresie montażu i demontażu;
11) Wykonanie oprysków owadobójczych na terenie Wydarzenia;
12)Zapewnienie dodatkowego zaplecza sanitarnego na czas Wydarzenia;
13)Zapewnienie stanowiska prasowego na czas Wydarzenia;
14) Przeprowadzenie obsługi księgowej Wydarzenia w zakresie obsługi kontrahentów wraz z
udostępnieniem terminala płatniczego.
15) Transporty oraz akomodacji osób oficjalnych i funkcyjnych
16) obsługa biura prasowego wraz z personelem
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stadnina Koni Janów Podlaski Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 030120086
7.3.3) Ulica: Wygoda 3
7.3.4) Miejscowość: Janów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-505
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"STADNINA KONI JANÓW PODLASKI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"STADNINA KONI JANÓW PODLASKI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-12INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji 20 pikników edukacyjno-zawodowych realizowanych w ramach KPO
- Usługa wynajmu pomieszczeń w hotelu oraz zapewnienie wyżywienia w związku z organizacją stacjonarnego szkolenia w ramach realizacji programu Europrof
- Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.