Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00280472/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu treningowo- szkoleniowego w Wiślinie dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Pruszcz Gdański
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakątek 1
1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7851421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kompleksu treningowo- szkoleniowego w Wiślinie dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Pruszcz Gdański2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1026b2e-1406-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016529/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Budowa kompleksu treningowo- szkoleniowego w Wiślinie dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Pruszcz Gdański,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1970000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu treningowo- szkoleniowego w Wiślinie dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Pruszcz Gdański. Teren przedmiotowej inwestycji stanowi własność Gminy Pruszcz Gdański, obręb [0003] Wiślina.
2. Szczegółowy zakres prac:
Branża konstrukcyjno- budowlana i roboty towarzyszące obejmujące:
prace pomiarowe
roboty ziemne
wykonanie czterech bieżni z tworzywa poliuretanowego wytyczone namalowanymi pasami, otoczone obrzeżami krawężnikowymi wraz z utwardzonym pasem buforowym
wykonanie komory dymowej z przestawnymi ścianami składającej się z 3 kontenerów w tym: 1 kontener z przeznaczeniem na część techniczno- magazynową oraz 2 kontenery połączone ze sobą tworząc komorę dymową. Kontenery winny być pomalowane proszkowo na kolor czerwony z namalowanym proszkowo białym napisem NUMER ALARMOWY 112. Dach pokryty blachodachówką w kolorze szarym
wykonanie stanowiska ratownictwa technicznego z przeznaczeniem do ćwiczeń ratowniczo- gaśniczych z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w formie utwardzonego betonowego placu
wykonanie stanowiska ratownictwa technicznego z przeznaczeniem do ćwiczeń z zakresu wydobycia poszkodowanych ze studni w formie zagłębionego betonowego zbiornika na nieczystości oraz studni zbudowanej ze szczelnych betonowych kręgów
dostawa przenośnych urządzeń ćwiczebnych zgodnych z dokumentacją projektową
wykonanie ogrodzenia kompleksu treningowo- szkoleniowego panelowego o wysokości 150 cm z możliwością odstąpienia od zatwierdzonego projektu przedmiotu zamówienia nie więcej niż 2%
wykonanie furtki wyposażonej w zawias samozamykający oraz komplet kluczy (co najmniej 3 sztuki)
wykonanie dwóch bram przesuwnych wyposażonych w lampy sygnalizacyjno- ostrzegawcze, systemy ręcznego/ awaryjnego otwierania oraz 3 komplety kluczy i po 3 piloty na każdą z bram
wykonanie ogrodzenia ozdobnego celem zabezpieczenia rowu melioracyjnego
wykonanie małej architektury tj. tablica regulaminowa, stojak na 6 rowerów, stojak na 6 hulajnóg, ławki stalowo- kompozytowe, kosze na odpady
Branża sanitarna (deszczowa) obejmująca:
odwodnienie stanowiska ratownictwa technicznego z przeznaczeniem do ćwiczeń ratowniczo- gaśniczych (przewiduje się podłączenie do instalacji kanalizacji deszczowej zgodnie z warunkami technicznymi gestora sieci)
powierzchniowe odprowadzanie wód z terenów utwardzonych wraz z wykonaniem korytka zbierającego wodę deszczową zgodnie z dokumentacją projektową
ze względu na wystąpienie mało korzystnych warunków gruntowo- wodnych należy uwzględnić koszt dodatkowego odwodnienia wykopów.
Branża elektryczna obejmująca:
wykonanie montażu 4 lamp wyposażonych w oprawy typu LED posiadających odpowiednie dla II strefy wiatrowej certyfikaty umieszczone na słupach
wykonanie oświetlenia miejscowego zewnętrznego przy pomieszczeniach szkoleniowych
wykonanie instalacji elektrycznej w kontenerach
wykonanie instalacji elektrycznej pod CCTV
Branża teletechniczna obejmująca:
montaż kamer na słupach oświetleniowych
poprowadzenie linii kablowych
Całość robót należy wykonać zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz załączoną dokumentacją projektową jak również decyzją o pozwoleniu na budowę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1790000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1790000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1790000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3JM Michał Bryłka ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811807791
7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie nawierzchni - AK Sport Andrzej Gniado 05-079 Okuniew ul. Lipowa 7
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1790000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JUSZKOWO
więcej: przetargi JUSZKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.