Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00331410/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont i konserwacja mogił poległych podczas II wojny światowej na cmentarzu przy parafii pw. św. Floriana w Sulejowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konecka 42
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i konserwacja mogił poległych podczas II wojny światowej na cmentarzu przy parafii pw. św. Floriana w Sulejowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a7fa2ea-2aac-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026193/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Remont i konserwacja mogił poległych podczas II wojny światowej na cmentarzu przy parafii pw. św. Floriana w Sulejowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331410/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.ZP.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 44715,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest montaż elementów granitowych zgodnie z przedmiarem i załącznikami z materiału Zamawiającego dla zadania: Remont i konserwacja mogił poległych 4.09.1939 oraz remont pomnika upamiętniającego poległych podczas II wojny światowej na cmentarzu przy parafii pw. św. Floriana w Sulejowie.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać montaż:
• Krzyż granitowy składany z części – 80x14x14 – noga, 56x14x14 – ramię, 23x14x14 – głowa, kolor szary – 10 szt.
• Płyta granitowa szara 140x70x6 – 46 szt.
• Płyta granitowa czarna 50x30x4 – około 70 szt.
• Kostka granitowa 8/11 szara surowo łupana – ok. 150 m2
• Krawężnik granitowy szary prosty - 15x30x100 – ok. 12 mb
• Demontaż pomnika betonowego o wys. ok. 2,00 m – 1 szt. (zdjęcie poglądowe Nr 1)
• Blok granitowy szary wys. 60, dół 40x40, góra 30x30– 1 szt.
• Blok granitowy szary wys. 90, dół 60x60, góra 50x50 – 1 szt. wraz z wykonaniem fundamentu
• Płyta granitowa czarna polerowana (na dolny blok) 40x40x3 – 1 szt.
• Płyta granitowa czarna polerowana (na górny blok) 20x20 – 1 szt.
• Demontaż krzyża betonowego ok. 500x40x30 – 1 szt. (zdjęcie poglądowe Nr 2)
• Krzyż granitowy szary 300x40x30, 180x40x30, 75x40x30 – 1 szt.
• Demontaż płyt granitowych o powierzchni ok. – 2,50 m2
• Płyta granitowa szara polerowana (na górną cześć podstawy krzyża) 254x100x6 z otworem na krzyż – 1 szt.
• Prace porządkowe (w tym dowóz ziemi z obsianiem trawą) – ok. 100,00 m2
Zgodnie z SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215400-1 - Roboty na cmentarzach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44912100-7 - Granit
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75645,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75645,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU „CREDO” Robert Cieślikiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711238337
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 97-340
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FHU "CREDO" ROBERT CIEŚLIKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FHU "CREDO" ROBERT CIEŚLIKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75645,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa grobowców prefabrykowanych komorowych jedno i dwumiejscowych
- Prace remontowo - konserwatorskie związane z rekonstrukcją cmentarza wojennego w Chałupkach Bełwińskich
- Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym w Szczecinku
- Prace restauratorskie i budowlane przy zabytkowym cmentarzu parafii św. Klemensa Papieża i Męczennika w Klembowie
- "Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym przy ulicy Słowiańskiej w Świdnicy".
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
więcej: Granit »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.