eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somonino › "Rozbudowa i modernizacja systemu wodno - kanalizacyjnego na terenie aglomeracji Somonino" -Część III - Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w Sławkach-Silos



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i modernizacja systemu wodno – kanalizacyjnego na terenie aglomeracji Somonino" -Część III - Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w Sławkach-Silos

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOMONINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ceynowy 21

1.5.2.) Miejscowość: Somonino

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-314

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 684-11-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@somonino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.somonino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/somonino

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i modernizacja systemu wodno – kanalizacyjnego na terenie aglomeracji Somonino" -Część III - Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w Sławkach-Silos

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c9a11fe-1710-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025044/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie aglomeracji Somonino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno- ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296861/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: W3.271.1.18.2022.JB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138456,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przebudowa silosu na wapno - polegająca na demontażu istniejącego silosu, rozbiórce płyty fundamentowej oraz wykonanie nowej płyty fundamentowej oraz silosu na wapno.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa silosu do wapna wysokoreaktywnego wraz z budową, montażem (instalacją) i uruchomieniem urządzenia oraz przeszkoleniem personelu obsługi i nadzoru bezpośredniego urządzenia w oczyszczalni ścieków w miejscowości Sławki w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja systemu wodno – kanalizacyjnego na terenie aglomeracji Somonino”.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w:
a) Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 7 do SWZ
b) Projekt budowlanym wraz z niezbędną dokumentacją– Załącznik nr 8 do SWZ
d) Przedmiarze robót- Załącznik nr 9 do SWZ
3. Wymagania dodatkowe
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w załącznikach nr 7 i 8 do SWZ oraz w załączniku nr 9 (Załącznik nr 9 – Przedmiar robót - ma wyłącznie charakter pomocniczy).
Wskazane w ww. dokumentach znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w załącznikach nr 7 i 8 do SWZ i załączniku nr 9 do SWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie było fabrycznie nowe, posiadało certyfikaty dopuszczenia dla Unii Europejskiej i spełniało wymagania odpowiednich Polskich Norm i przepisów BHP, nie wymagało żadnych dodatkowych nakładów i było gotowe do pracy. Urządzenie nie może być rozwiązaniem prototypowym i musi być sprawdzone w praktyce eksploatacyjnej (oferent zobowiązany jest przedstawić referencje od co najmniej 2 eksploatatorów oferowanego urządzenia sprzedanych w okresie ostatnich 3 lat),
5. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie Oczyszczalni Ścieków w Sławkach celem zapoznania się z zagospodarowaniem terenu, obecną instalacją elektryczną oraz z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami w celu oceny sposobu i technologii montażu nowego urządzenia. Szczegóły wizji lokalnej zostały opisane w dziale V. SWZ.
6. Kompleksowe wykonanie silosu do wapna wysokoreaktywnego obejmuje w pierwszym etapie demontaż obecnego silosu wraz z istniejącym fundamentem, a następnie wykonanie nowego fundamentu, na którym będzie posadowiony nowy silos wykonany, zgodnie z projektem budowlanym dostarczonym przez Zamawiającego i współpracujący z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami i instalacją, jak również montaż dodatkowych niewymienionych w powyższej specyfikacji elementów niezbędnych do uruchomienia silosu, w tym takich jak kompletne orurowanie, okablowanie, itp.
7. Zamawiający przekaże Wykonawcy projekt budowlany silosu wraz z fundamentem opracowany zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy dla przedmiotowej inwestycji.
8. Wykonawca ma obowiązek przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpływać na cenę zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca ma obowiązek bardzo szczegółowo sprawdzić na obiekcie warunki wykonania przedmiotowych prac oraz uzyskać na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty obejmującej wszystkie elementy niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia, w sposób umożliwiający jego prawidłową eksploatację zgodnie z przeznaczeniem.
9. Silos zostanie posadowiony obok budynku wielofunkcyjnego gminnej oczyszczalni ścieków w Sławkach w miejscu wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Wykonawca dokona demontażu obecnego silosu wraz z istniejącym fundamentem i przeniesienie elementy rozbiórkowe we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie oczyszczalni.
10. Gwarancja i serwis
Przedmiot umowy musi być objęte gwarancją. Okres gwarancji, a także rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesiące. Okres gwarancji zaczyna swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę i Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia wad i usterek w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania darmowych przeglądów technicznych co 6 miesięcy w okresie gwarancji wraz z wykonaniem niezbędnych regulacji i darmowej wymiany nieprawidłowo działających elementów.
11. W ramach realizacji zadania do obowiązków Wykonawcy należy również montaż tablicy informacyjnej. Szczegóły dotyczące tablicy informacyjnej opisuje załącznik nr 11 do SWZ.
12. Nadzór archeologiczny nad prowadzonym zadaniem należy do obowiązków Wykonawcy.
13.Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania osobą mogącą pełnić nadzór archeologiczny nad prowadzonym zadaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44613110-4 - Silosy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315000-9 - Usługi budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOFINN-POL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584-03-01-427

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 12,

7.3.4) Miejscowość: Banino

7.3.5) Kod pocztowy: 80-297

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.