eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrów oraz dróg wewnętrznych w miejscowościach Kuńkowce, Grochowce, Witoszyńce, Nehrybka, Bełwin, Grochowce, Hermanowice oraz Łętownia."



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrów oraz dróg wewnętrznych w miejscowościach Kuńkowce, Grochowce, Witoszyńce, Nehrybka, Bełwin, Grochowce, Hermanowice oraz Łętownia.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przemyśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borelowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 0-16 670 48 00

1.5.8.) Numer faksu: 0-16 670 52 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaprzemysl@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaprzemysl.bip.gov.pl/2022-r/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrów oraz dróg wewnętrznych w miejscowościach Kuńkowce, Grochowce, Witoszyńce, Nehrybka, Bełwin, Grochowce, Hermanowice oraz Łętownia.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7f02e1d-282b-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054969/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr 149/333 w m. Ostrów

1.1.11 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej dz. nr 168 w m. Bełwin

1.1.12 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej dz. nr 574 w m. Grochowce

1.1.13 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej dz. nr 417 w m. Grochowce

1.1.14 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej dz. nr 41 w m. Hermanowice

1.1.15 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr. 489 w m. Łętownia

1.1.16 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 303 w m. Nehrybka

1.1.19 Przebudowa ciągu dróg wewnętrznych zlokalizowanych na dz. nr 321/1 i 296 w m. Witoszyńce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324492/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG.271.11.ZP.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1038701,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Modernizacja – przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanej na dz. nr 360/23 i 362 w m. Kuńkowce
Ogólny zakres robót obejmuje:
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,7 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 2,70 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 2,70 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8cm i szer. 0,5 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 227328,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.2 Część II – Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Grochowce i Witoszyńce
a) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 417 w m. Grochowce
Ogólny zakres robót obejmuje:
 km 0+009 – 0+084
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,50 m
 km 0+084 – 0+109
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy dolnej po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,50 m
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy górnej po zagęszczenie 8 cm i szer. 3,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,50 m

b) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 574 w m. Grochowce
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniu jezdni
• podbudowa z kruszyw naturalnych (warstwa odsączająca) o grub. w-wy po zagęszczenie 10 cm – poszerzenie jezdni
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 20 cm – poszerzenie jezdni
• wykonanie oczyszczenia mechanicznego nawierzchni drogowych (bitumicznych) wraz z jej skropieniem asfaltem
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 7,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 7,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,25 m

c) Przebudowa ciągu dróg wewnętrznych zlokalizowanych na dz. nr 321/1 i 296 w m. Witoszyńce
Ogólny zakres robót obejmuje:
 km 0+425 – 0+590
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,50 m
 km 0+001 – 0+048
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy dolnej po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer., 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer., 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,50 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 230646,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.3. Część III – Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Nehrybka i Hermanowice
a) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 303 w m. Nehrybka
Ogólny zakres robót obejmuje:
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,0 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,25 m
• regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych oraz studzienek dla włazów kanałowych wraz z montażem pierścieni odciążających

b) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 41 w m. Hermanowice
Ogólny zakres robót obejmuje:
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniu jezdni
• podbudowa z kruszyw naturalnych (warstwa odsączająca) o grub. w-wy po zagęszczenie 10 cm – poszerzenie jezdni
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy dolnej po zagęszczenie 20 cm – poszerzenie jezdni
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy górnej po zagęszczenie 15 cm – poszerzenie jezdni
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 3,00 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer.3,00 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,25 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 205086,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.4. Część IV – Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Bełwin i Łętownia
a) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 168 w m. Bełwin
Ogólny zakres robót obejmuje:
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,0 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,25 m
• regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych

b) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 489 w m. Łętownia
Ogólny zakres robót obejmuje:
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,0 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer., 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer., 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,25 m
• regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 122182,37 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr 149/333 w m. Ostrów
Ogólny zakres robót obejmuje:
• mechaniczne rozebranie nawierzchni z kruszywa łamanego o grub. 40 cm wraz z wywozem urobku
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o grub. warstwy po zagęszczeniu 30 cm
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm
• skropienie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,2-0,3 kg/m2 po odparowaniu
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm
• regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych
• regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych
• wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grub. 20 cm wraz z opaską ziemną
• ułożenie ścieku z elementów betonowych 15/50/60 cm na ławie betonowej C 12/15 z oporem
• wykonanie studzienki ściekowej ulicznej betonowej o śr. 500 mm z osadnikiem oraz przykanaliku fi 200 z rur PVC SN8
• wykonanie zjazdów drogowych indywidualnych oraz publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 253457,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306085,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306085,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306085,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Ślimak - Bieżące Utrzymanie Dróg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon650109720

7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 37-755

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306085,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360763,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360763,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360763,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Ślimak - Bieżące Utrzymanie Dróg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 650109720

7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 37-755

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360763,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313643,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313643,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313643,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Ślimak - Bieżące Utrzymanie Dróg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 650109720

7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 37-755

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313643,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194881,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194881,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194881,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Ślimak - Bieżące Utrzymanie Dróg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 650109720

7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 37-755

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194881,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311736,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311736,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311736,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Ślimak - Bieżące Utrzymanie Dróg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 650109720

7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 37-755

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311736,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.