Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00324492/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
- 2022/BZP 00460169/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-25
- 2022/BZP 00460337/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrów oraz dróg wewnętrznych w miejscowościach Kuńkowce, Grochowce, Witoszyńce, Nehrybka, Bełwin, Grochowce, Hermanowice oraz Łętownia.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borelowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 0-16 670 48 00
1.5.8.) Numer faksu: 0-16 670 52 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaprzemysl@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaprzemysl.bip.gov.pl/2022-r/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrów oraz dróg wewnętrznych w miejscowościach Kuńkowce, Grochowce, Witoszyńce, Nehrybka, Bełwin, Grochowce, Hermanowice oraz Łętownia.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7f02e1d-282b-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054969/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
1.1.8 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr 149/333 w m. Ostrów
1.1.11 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej dz. nr 168 w m. Bełwin
1.1.12 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej dz. nr 574 w m. Grochowce
1.1.13 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej dz. nr 417 w m. Grochowce
1.1.14 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej dz. nr 41 w m. Hermanowice
1.1.15 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr. 489 w m. Łętownia
1.1.16 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 303 w m. Nehrybka
1.1.19 Przebudowa ciągu dróg wewnętrznych zlokalizowanych na dz. nr 321/1 i 296 w m. Witoszyńce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324492/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.11.ZP.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1038701,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Modernizacja – przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanej na dz. nr 360/23 i 362 w m. KuńkowceOgólny zakres robót obejmuje:
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,7 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 2,70 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 2,70 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8cm i szer. 0,5 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 227328,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.2 Część II – Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Grochowce i Witoszyńcea) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 417 w m. Grochowce
Ogólny zakres robót obejmuje:
km 0+009 – 0+084
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,50 m
km 0+084 – 0+109
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy dolnej po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,50 m
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy górnej po zagęszczenie 8 cm i szer. 3,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,50 m
b) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 574 w m. Grochowce
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniu jezdni
• podbudowa z kruszyw naturalnych (warstwa odsączająca) o grub. w-wy po zagęszczenie 10 cm – poszerzenie jezdni
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 20 cm – poszerzenie jezdni
• wykonanie oczyszczenia mechanicznego nawierzchni drogowych (bitumicznych) wraz z jej skropieniem asfaltem
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 7,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 7,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,25 m
c) Przebudowa ciągu dróg wewnętrznych zlokalizowanych na dz. nr 321/1 i 296 w m. Witoszyńce
Ogólny zakres robót obejmuje:
km 0+425 – 0+590
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,50 m
km 0+001 – 0+048
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy dolnej po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer., 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer., 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,50 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 230646,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.3. Część III – Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Nehrybka i Hermanowicea) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 303 w m. Nehrybka
Ogólny zakres robót obejmuje:
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,0 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,25 m
• regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych oraz studzienek dla włazów kanałowych wraz z montażem pierścieni odciążających
b) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 41 w m. Hermanowice
Ogólny zakres robót obejmuje:
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniu jezdni
• podbudowa z kruszyw naturalnych (warstwa odsączająca) o grub. w-wy po zagęszczenie 10 cm – poszerzenie jezdni
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy dolnej po zagęszczenie 20 cm – poszerzenie jezdni
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy górnej po zagęszczenie 15 cm – poszerzenie jezdni
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 3,00 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer.3,00 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,25 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 205086,26 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.4. Część IV – Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Bełwin i Łętowniaa) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 168 w m. Bełwin
Ogólny zakres robót obejmuje:
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,0 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer. 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,25 m
• regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych
b) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 489 w m. Łętownia
Ogólny zakres robót obejmuje:
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. w-wy po zagęszczenie 15 cm i szer. 3,0 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm i szer., 2,50 m
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm i szer., 2,50 m
• wykonanie obustronnych poboczy z materiału kamiennego o grub. 8 cm i szer. 0,25 m
• regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 122182,37 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr 149/333 w m. OstrówOgólny zakres robót obejmuje:
• mechaniczne rozebranie nawierzchni z kruszywa łamanego o grub. 40 cm wraz z wywozem urobku
• wykonanie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o grub. warstwy po zagęszczeniu 30 cm
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa wiążąca o grub. 4 cm
• skropienie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,2-0,3 kg/m2 po odparowaniu
• wykonanie nawierzchni bitumicznej, w-wa ścieralna o grub. 4 cm
• regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych
• regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych
• wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grub. 20 cm wraz z opaską ziemną
• ułożenie ścieku z elementów betonowych 15/50/60 cm na ławie betonowej C 12/15 z oporem
• wykonanie studzienki ściekowej ulicznej betonowej o śr. 500 mm z osadnikiem oraz przykanaliku fi 200 z rur PVC SN8
• wykonanie zjazdów drogowych indywidualnych oraz publicznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 253457,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306085,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306085,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306085,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Ślimak - Bieżące Utrzymanie Dróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon650109720
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306085,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360763,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360763,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360763,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Ślimak - Bieżące Utrzymanie Dróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 650109720
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360763,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313643,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313643,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313643,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Ślimak - Bieżące Utrzymanie Dróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 650109720
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313643,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194881,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194881,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194881,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Ślimak - Bieżące Utrzymanie Dróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 650109720
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194881,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311736,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311736,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311736,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Ślimak - Bieżące Utrzymanie Dróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 650109720
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311736,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- "Zabezpieczenie zabytkowego przyziemia w budynku b. klasztoru oo. Dominikanów w Przemyślu" w ramach Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków....
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO ZK W PRZEMYŚLU I OZ W MEDYCE
- Prace remontowo - konserwatorskie związane z rekonstrukcją cmentarza wojennego w Chałupkach Bełwińskich
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.