eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › KPN/15/2022 Wykonanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Karkonoskiego Parku Narodowego zestawów materiałów promocyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
KPN/15/2022 Wykonanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Karkonoskiego Parku Narodowego zestawów materiałów promocyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021781314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 0048 75 75 537 26

1.5.8.) Numer faksu: 00 48 75 75 533 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpnmab.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.kpnmab.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KPN/15/2022 Wykonanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Karkonoskiego Parku Narodowego zestawów materiałów promocyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b918959-0cdf-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011156/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Wykonanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Karkonoskiego Parku Narodowego zestawów materiałów promocyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt pn. „Centrum Edukacyjno-Przyrodnicze Karkonoskiego Parku Narodowego – Pałac Sobieszów”, nr POIS.02.04.00-0100/17 oraz projekt „Śląsk – wspólne dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe” nr PLSN.01.01.00-02-0139/18

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278259/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPN/15/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawu materiałów promocyjnych KLIMATYCZNE KARKONOSZE w trakcie realizacji projektu pn. „Centrum Edukacyjno-Przyrodnicze Karkonoskiego Parku Narodowego – Pałac Sobieszów”, nr POIS.02.04.00-0100/17.
2) Na zestaw promocyjny KLIMATYCZNE KARKONOSZE składają się następujące materiały:
a) Fotomagnesy w typie polaroid, przybliżone wymiary: 75x95 mm, grubość 0,7 mm, wymiary zdjęcia: 65x65 mm. Zestawy po cztery magnesy z czterema motywami fotograficznymi, każdy zestaw pakowany osobno. Magnesy „wyciągane” z arkusza, nadruk logotypów na marginesie arkusza – 250 sztuk (zestawów)

b) Ołówek drewniany, z rysikiem HB, z nadrukiem, logotypami i napisem – 500 sztuk

c) Długopis metalowy z nadrukiem, logotypami i napisem – 500 sztuk

d) Notes z okładką kartonową, ekologiczną (gramatura 300 g), format A5, 120 stron (60 kartek), kartki w kropki, na przedniej okładce kolorowa grafika (zdjęcie w typie polaroid z podpisem), na tylnej okładce logotypy. Na okładkach lakier offsetowy, jednostronnie (na stronie z nadrukiem). Notes szyty. Pięć motywów fotograficznych po 100 egzemplarzy notesu. Elastyczna zakładka do zamykania i wewnętrzna zakładka. Wewnątrz notesu tzw. „wkładka” czyli zadrukowana ostatnia strona. Nadruk grafiki wielokolorowy, nadruk logotypów w jednym kolorze w technice gwarantującej wysoką jakość i trwałość – 500 sztuk

e) Parasol otwierany automatycznie, składany, stelaż z włókna szklanego, minimalna ilość żeber – 8 szt. Materiał poliester dwustronny – na wewnątrz jednolity kolor, na zewnątrz z nadrukiem (jeden motyw fotograficzny). Logotypy i napis – 250 sztuk

f) Saszetka/piórnik z tyveku, na zamek błyskawiczny, przybliżone wymiary 20x12x4 cm, nadruk, logotypy i podpis – 250 sztuk

g) Podkładka pod mysz komputerową, materiały – nylon, pianka, gumowa warstwa antypoślizgowa, z podparciem nadgarstka wypełnionym żelem, jednokolorowa, z nadrukiem z jednym motywem fotograficznym, napisem i logotypami – 250 sztuk

h) Magnetyczna zakładka do książki, przybliżone wymiary 4 x 14 cm; po złożeniu: 4 x 7 cm, Grubość: 0,78 mm, z nadrukiem jednego motywu fotograficznego, logotypami i napisem – 250 sztuk

i) Kubek emaliowany z nadrukiem w typie polaroid (zestaw fotografii), pojemność 250-300 ml, dwukolorowy (kolor zewnętrzny i wewnętrzny), z nadrukiem i logotypami. Na każdym kubku sześć miniaturek motywów fotograficznych. Każdy kubek w tekturowym pudełku. Nadruk z logotypami i napisem – 500 sztuk

j) Torba papierowa „prezentowa”, brązowa z matowego, ekologicznego papieru typu kraft 80 g, z uchwytami papierowymi skręcanymi, układ pionowy, przybliżone wymiary 32x16x38 cm. Nadruk z logotypami i napisem - 500 sztuk

k) Płyty dibond, zadruk jednostronny 4/0, przybliżone wymiary: 120x100 cm, projekt, wydruk, dostawa i montaż na ogrodzeniu w siedzibie Zamawiającego – 4 sztuki

l) Flagi reklamowe, przybliżone wymiary: 59 x 300 cm, forma żagla (zaoblone krawędzie), materiał tekstylny, druk dwustronny sublimacyjny, maszt z włókna szklanego, podstawa kwadratowa, minimum 8 kg – 2 sztuki

m) Ścianka reklamowa, przybliżone wymiary: 250 x 230 cm, krawędzie zaoblone, wygięcie w lekki łuk, stabilny stelaż z włókna szklanego, materiał tekstylny, druk jednostronny sublimacyjny – 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

31630000-1 - Magnesy

30192130-1 - Ołówki

30192000-1 - Wyroby biurowe

30192121-5 - Długopisy kulkowe

22815000-6 - Notatniki

39295000-6 - Parasole i parasole przeciwsłoneczne, laski i stołki myśliwskie

30237220-7 - Podkładki pod myszy

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

18937100-7 - Torby do pakowania towarów

44171000-9 - Płyty (budowlane)

35821000-5 - Flagi

39133000-3 - Zestawy wystawowe

4.5.5.) Wartość części: 48310,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawu materiałów promocyjnych i zestawu piknikowego dotyczących dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego Karkonoszy w trakcie realizacji projektu „Śląsk – wspólne dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe” nr PLSN.01.01.00-02-0139/18.
2) Na zestaw promocyjny „Śląsk – wspólne dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe” składają się następujące materiały:
a) Kredki wraz z opakowaniem:
KREDKI: kredki woskowe, min. 12 kolorów, niebrudzące rąk, nietoksyczne i bezpieczne dla dzieci. NAKŁAD: 500 opakowań.
OPAKOWANIE KREDEK – forma tuby z wieczkiem. Opakowanie wykonane z tektury o grubości ścianki min. 1 mm, kaszerowane. Druk CMYK 4/0 oraz opcjonalnie druk CMYK 4/0+ folia mat 1/0. WYMIARY: wysokość 12 cm, średnica 8 cm. NAKŁAD: 500 sztuk.
b) TORBA – torba do noszenia na ramieniu, komora niezapinana. MATERIAŁ: Materiał naturalny lub splot materiałów naturalnych i syntetycznych o optymalnej jakości druku, umożliwiający wykonanie torby wg projektu. Gramatura ok 260g/m² DRUK: CMYK 4/0. NAKŁAD: 1 000 sztuk
c) KUBEK porcelanowy z nadrukiem na całej powierzchni. Ścianki kubka rozszerzają się od podstawy w stronę górnej krawędzi kubka, ucho o klasycznym kształcie. DRUK: CMYK 4/0, nadruk z wypałem w wysokiej temperaturze ok 800 °C. POJEMNOŚĆ: 250 ml. NAKŁAD: 1000 sztuk
d) DŁUGOPIS premium, kolor tuszu niebieski, wkład wymienny. DRUK: CMYK 4/0. NAKŁAD: 500 sztuk
e) OŁÓWEK drewniany z gumką. Wkład grafitu HB lub B2. NAKŁAD: 500 sztuk
3) Na zestaw piknikowy składają się:
a) LEŻAK składany z możliwością regulowania oparcia, regulacja trójstopniowa z zabezpieczeniem przed samoczynnym złożeniem i rozłożeniem. MATERIAŁ: stelaż – drewno bukowe, poszycie – poliester o wytrzymałości do 120 kg, DRUK: techniką sublimacji. NAKŁAD: 5 sztuk
b) PUFA MEMORY – pufa siedzisko przystosowana do użytku wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń. Wykonana z wytrzymałego materiału. Spód wzmacniany, wypełniona regranulatem w osobnym poszyciu. MATERIAŁ: Poszycie z zadrukiem, zdejmowane, tkanina poliestrowa ok. 220 g/m2. Spód pufy - tkanina poliestrowa o gramaturze 330 g/m2, powleczona PVC. WYMIARY: średnica pufy 40 cm, wysokość 15 cm. DRUK techniką sublimacji. Lakier zabezpieczający wydruk przed działaniem promieni UV. NAKŁAD: 20 sztuk, czyli 10 par identycznych puf, które mają służyć jako siedziska oraz zamiennie jako elementy do gry w tzw. „memory”.
c) PUFA DUŻA – pufa siedzisko przystosowana do użytku wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń. Wykonana z wytrzymałego materiału. Spód wzmacniany, wypełniona regranulatem w osobnym poszyciu. MATERIAŁ: poszycie z zadrukiem, zdejmowane, tkanina poliestrowa ok. 220 g/m2. Spód pufy - tkanina poliestrowa o gramaturze 330 g/m2, powleczona PVC. DRUK: Cyfrowy lub techniką sublimacji. Lakier zabezpieczający wydruk przed działaniem promieni UV. WYMIARY: min. wysokość – 100 cm, min. średnica – 85 cm. NAKŁAD: 5 sztuk
d) KOC – koc z zadrukiem na całej powierzchni. Koc piknikowy z dodatkowym podszyciem zabezpieczającym przed wilgocią i zimnem. Koc wyposażony w rączkę i klapkę wykonaną z wytrzymałej tkaniny. MATERIAŁ: mikrofibra ok. 220g/m2 lub polar ok. 300-400g/m2. WYMIARY: min. wysokość – 180 cm, min. szerokość – 145 cm. NAKŁAD: 3 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

37822100-7 - Kredki

18936000-9 - Torby włókiennicze

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

30192121-5 - Długopisy kulkowe

30192130-1 - Ołówki

39142000-9 - Meble ogrodowe

39511000-7 - Koce i pledy

4.5.5.) Wartość części: 44541,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawu materiałów promocyjnych KLIMATYCZNE KARKONOSZE w trakcie realizacji projektu pn. „Centrum Edukacyjno-Przyrodnicze Karkonoskiego Parku Narodowego – Pałac Sobieszów”, nr POIS.02.04.00-0100/17 tj.:
a) Pocztówka w typie polaroid, format 105x130 mm, papier offset 300g, kolor 4+4, lakier offsetowy – 1000 sztuk (na awersie zdjęcie 95x95 mm, podpis Klimatyczne Karkonosze, na rewersie – w górnym lewym rogu tytuł i autor zdjęcia, prawa strona – miejsce na adres i znaczek pocztowy, na dole – pasek z logotypami). 25 różnych motywów fotograficznych po 40 sztuk każdy oraz banderole papierowe – 200 sztuk z nadrukiem w jednym kolorze

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

22310000-6 - Pocztówki

30199700-7 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyjątkiem formularzy

4.5.5.) Wartość części: 3435 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawu materiałów promocyjnych dotyczących dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego Karkonoszy w trakcie realizacji projektu „Śląsk – wspólne dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe” nr PLSN.01.01.00-02-0139/18.
2) Na zestaw promocyjny „Śląsk – wspólne dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe” składają się następujące elementy:

a) PRZEPIŚNIK – forma notatnika, zamykany na gumkę z uchwytem na długopis. Format A5, ilość stron: 100 stron (szyte), OKŁADKA: druk CMYK 4/0 - oprawa twarda, kaszerowana, WKLEJKA: druk CMYK 4/0 - papier niepowlekany ok. 90 g, STRONY: druk CMYK 4/4 - strony z tekstem i zdjęcia papier powlekany ok. 130 g (matt paper 02), druk CMYK 4/4 -strony na przepisy papier niepowlekany ok. 130 g (Biały Kraft). USZLACHETNIENIA: okładka w folii mat, NAKŁAD: 500 sztuk

b) ZIELNIK - forma notatnika, zamykany na gumkę z uchwytem na długopis. Format: A5, ilość stron: 100 stron (szyte), OKŁADKA: druk CMYK 4/0 - oprawa twarda, kaszerowana. WKLEJKA: druk CMYK 4/0 - papier niepowlekany ok. 90 g, STRONY: druk CMYK 4/4 - strony z tekstem papier powlekany ok. 130 g (matt paper 02), druk CMYK 4/4 -strony zielnika papier niepowlekany ok. 240 g, druk CMYK 4/0 – naklejki folia samoprzylepna biała, cięcie po obrysie. USZLACHETNIENIA: okładka w folii mat. NAKŁAD: 500 sztuk

c) KOLOROWANKA - forma książeczki. Format A3, ilość stron 24 stron ( oprawa zeszytowa). OKŁADKA: druk CMYK 4/4 - oprawa miękka, karton powlekany ok. 400 g, STRONY: druk CMYK 4/4 - strony z tekstem papier powlekany ok. 130 g (matt paper 02), druk CMYK 4/4 -strony do kolorowania papier niepowlekany ok. 250 g (Super White 100% recycled paper), strony kolorowanki przekładane stroną ochronną ok. 110 g z nadrukiem. USZLACHETNIENIA: okładka w folii mat 1/0. NAKŁAD: 500 sztuk

d) MODEL CHATY KARKONOSKIEJ – papierowy model do samodzielnego składania. Opakowanie w formie teczki, zamykanej na gumkę. Format A4, MATERIAŁ: Teczka - druk CMYK 4/4 - karton powlekany ok. 400 g. Model chaty - druk CMYK 4/0 - karton powlekany ok. 400 g, 4 strony. USZLACHETNIENIA: Teczka w folii mat 1/0. NAKŁAD: 500 sztuk.
e) HAFT ZACHEŁMIAŃSKI – teczka na zestaw hafciarski zawierająca wzornik haftów. Opakowanie w formie teczki, zamykanej na gumkę. Format A4. MATERIAŁ: Teczka - druk CMYK 1/1 - karton powlekany ok. 400 g.
Wzornik haftów - Strona A4 - druk CMYK 1/1 - karton powlekany ok. 400 g (z wzorami). USZLACHETNIENIA: Teczka w folii mat 1/0. NAKŁAD: 300 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

22841000-7 - Albumy na kolekcje

34999400-0 - Modele w skali

4.5.5.) Wartość części: 41114,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawu materiałów promocyjnych dotyczących dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego Karkonoszy w trakcie realizacji projektu „Śląsk – wspólne dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe” nr PLSN.01.01.00-02-0139/18.
2) Przygotowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawów materiałów do nauki haftu zachełmiańskiego. Każdy zestaw będzie się składał z:
• ok. 25 cm bawełnianej ząbkowanej taśmy do haftu krzyżykowego (tzw. kanwy w taśmie) o szerokości 2 cm i gęstości 5-6 oczek na 1 cm,
• ok. 25 cm bawełnianej ząbkowanej taśmy do haftu krzyżykowego (tzw. kanwy w taśmie) o szerokości 5 cm i gęstości 5-6 oczek na 1 cm,
• 1 motek czarnej muliny (motek 8-metrowy i 6-nitkowy) wysokiej jakości, charakteryzującej się trwałym głębokim kolorem odpornym na działanie światła i środków piorących,
• kawałek czarnego filcu o wymiarach 10 x 20 cm,
• 1 igła do szycia,
• 2 igły do haftowania,
• koperta papierowa formatu B5 lub zbliżonego do zapakowania zestawu.

LICZBA ZESTAWÓW: 300 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 39561000-2 - Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39227110-3 - Igły krawieckie

19435000-4 - Nici do szycia i przędza z włókien naturalnych

30199230-1 - Koperty

4.5.5.) Wartość części: 4425,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49446,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69815,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69815,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 11

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69815,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie 255 pkt 7 ustawy – Wykonawca, którego oferta w dniu 16.08.2022 r. została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawcy dwukrotnie wysłano wezwanie do podpisania umowy. W pierwszym wezwaniu wyznaczono termin podpisania umowy do godz. 10.00 w dniu 22.08.2022roku, w drugim wezwaniu termin podpisania umowy do godz. 10.00 w dniu 26.08.2022r. Dnia 29.08.2022r. Zamawiający wysłał do Wykonawcy ostateczne wezwanie do podpisania umowy. Wykonawca w dniu 29.08.2022 roku odpowiedział, poprzez wiadomość email, że nie jest w stanie na chwilę obecna zrealizować żadnej części zamówienia.

W postępowaniu złożono tylko 1 ofertę (art. 263 – w którym jest mowa o możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych nie ma w tym przypadku zastosowania).

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6642,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6642,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 11

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6642,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51636,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51636,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 11

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51636,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w postępowaniu dla w/w Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy PZP, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.