Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278259/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
- 2022/BZP 00282796/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
KPN/15/2022 Wykonanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Karkonoskiego Parku Narodowego zestawów materiałów promocyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021781314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 0048 75 75 537 26
1.5.8.) Numer faksu: 00 48 75 75 533 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpnmab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.kpnmab.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KPN/15/2022 Wykonanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Karkonoskiego Parku Narodowego zestawów materiałów promocyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b918959-0cdf-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011156/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Wykonanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Karkonoskiego Parku Narodowego zestawów materiałów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt pn. „Centrum Edukacyjno-Przyrodnicze Karkonoskiego Parku Narodowego – Pałac Sobieszów”, nr POIS.02.04.00-0100/17 oraz projekt „Śląsk – wspólne dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe” nr PLSN.01.01.00-02-0139/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278259/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPN/15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawu materiałów promocyjnych KLIMATYCZNE KARKONOSZE w trakcie realizacji projektu pn. „Centrum Edukacyjno-Przyrodnicze Karkonoskiego Parku Narodowego – Pałac Sobieszów”, nr POIS.02.04.00-0100/17.2) Na zestaw promocyjny KLIMATYCZNE KARKONOSZE składają się następujące materiały:
a) Fotomagnesy w typie polaroid, przybliżone wymiary: 75x95 mm, grubość 0,7 mm, wymiary zdjęcia: 65x65 mm. Zestawy po cztery magnesy z czterema motywami fotograficznymi, każdy zestaw pakowany osobno. Magnesy „wyciągane” z arkusza, nadruk logotypów na marginesie arkusza – 250 sztuk (zestawów)
b) Ołówek drewniany, z rysikiem HB, z nadrukiem, logotypami i napisem – 500 sztuk
c) Długopis metalowy z nadrukiem, logotypami i napisem – 500 sztuk
d) Notes z okładką kartonową, ekologiczną (gramatura 300 g), format A5, 120 stron (60 kartek), kartki w kropki, na przedniej okładce kolorowa grafika (zdjęcie w typie polaroid z podpisem), na tylnej okładce logotypy. Na okładkach lakier offsetowy, jednostronnie (na stronie z nadrukiem). Notes szyty. Pięć motywów fotograficznych po 100 egzemplarzy notesu. Elastyczna zakładka do zamykania i wewnętrzna zakładka. Wewnątrz notesu tzw. „wkładka” czyli zadrukowana ostatnia strona. Nadruk grafiki wielokolorowy, nadruk logotypów w jednym kolorze w technice gwarantującej wysoką jakość i trwałość – 500 sztuk
e) Parasol otwierany automatycznie, składany, stelaż z włókna szklanego, minimalna ilość żeber – 8 szt. Materiał poliester dwustronny – na wewnątrz jednolity kolor, na zewnątrz z nadrukiem (jeden motyw fotograficzny). Logotypy i napis – 250 sztuk
f) Saszetka/piórnik z tyveku, na zamek błyskawiczny, przybliżone wymiary 20x12x4 cm, nadruk, logotypy i podpis – 250 sztuk
g) Podkładka pod mysz komputerową, materiały – nylon, pianka, gumowa warstwa antypoślizgowa, z podparciem nadgarstka wypełnionym żelem, jednokolorowa, z nadrukiem z jednym motywem fotograficznym, napisem i logotypami – 250 sztuk
h) Magnetyczna zakładka do książki, przybliżone wymiary 4 x 14 cm; po złożeniu: 4 x 7 cm, Grubość: 0,78 mm, z nadrukiem jednego motywu fotograficznego, logotypami i napisem – 250 sztuk
i) Kubek emaliowany z nadrukiem w typie polaroid (zestaw fotografii), pojemność 250-300 ml, dwukolorowy (kolor zewnętrzny i wewnętrzny), z nadrukiem i logotypami. Na każdym kubku sześć miniaturek motywów fotograficznych. Każdy kubek w tekturowym pudełku. Nadruk z logotypami i napisem – 500 sztuk
j) Torba papierowa „prezentowa”, brązowa z matowego, ekologicznego papieru typu kraft 80 g, z uchwytami papierowymi skręcanymi, układ pionowy, przybliżone wymiary 32x16x38 cm. Nadruk z logotypami i napisem - 500 sztuk
k) Płyty dibond, zadruk jednostronny 4/0, przybliżone wymiary: 120x100 cm, projekt, wydruk, dostawa i montaż na ogrodzeniu w siedzibie Zamawiającego – 4 sztuki
l) Flagi reklamowe, przybliżone wymiary: 59 x 300 cm, forma żagla (zaoblone krawędzie), materiał tekstylny, druk dwustronny sublimacyjny, maszt z włókna szklanego, podstawa kwadratowa, minimum 8 kg – 2 sztuki
m) Ścianka reklamowa, przybliżone wymiary: 250 x 230 cm, krawędzie zaoblone, wygięcie w lekki łuk, stabilny stelaż z włókna szklanego, materiał tekstylny, druk jednostronny sublimacyjny – 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
31630000-1 - Magnesy
30192130-1 - Ołówki
30192000-1 - Wyroby biurowe
30192121-5 - Długopisy kulkowe
22815000-6 - Notatniki
39295000-6 - Parasole i parasole przeciwsłoneczne, laski i stołki myśliwskie
30237220-7 - Podkładki pod myszy
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
18937100-7 - Torby do pakowania towarów
44171000-9 - Płyty (budowlane)
35821000-5 - Flagi
39133000-3 - Zestawy wystawowe
4.5.5.) Wartość części: 48310,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawu materiałów promocyjnych i zestawu piknikowego dotyczących dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego Karkonoszy w trakcie realizacji projektu „Śląsk – wspólne dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe” nr PLSN.01.01.00-02-0139/18.2) Na zestaw promocyjny „Śląsk – wspólne dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe” składają się następujące materiały:
a) Kredki wraz z opakowaniem:
KREDKI: kredki woskowe, min. 12 kolorów, niebrudzące rąk, nietoksyczne i bezpieczne dla dzieci. NAKŁAD: 500 opakowań.
OPAKOWANIE KREDEK – forma tuby z wieczkiem. Opakowanie wykonane z tektury o grubości ścianki min. 1 mm, kaszerowane. Druk CMYK 4/0 oraz opcjonalnie druk CMYK 4/0+ folia mat 1/0. WYMIARY: wysokość 12 cm, średnica 8 cm. NAKŁAD: 500 sztuk.
b) TORBA – torba do noszenia na ramieniu, komora niezapinana. MATERIAŁ: Materiał naturalny lub splot materiałów naturalnych i syntetycznych o optymalnej jakości druku, umożliwiający wykonanie torby wg projektu. Gramatura ok 260g/m² DRUK: CMYK 4/0. NAKŁAD: 1 000 sztuk
c) KUBEK porcelanowy z nadrukiem na całej powierzchni. Ścianki kubka rozszerzają się od podstawy w stronę górnej krawędzi kubka, ucho o klasycznym kształcie. DRUK: CMYK 4/0, nadruk z wypałem w wysokiej temperaturze ok 800 °C. POJEMNOŚĆ: 250 ml. NAKŁAD: 1000 sztuk
d) DŁUGOPIS premium, kolor tuszu niebieski, wkład wymienny. DRUK: CMYK 4/0. NAKŁAD: 500 sztuk
e) OŁÓWEK drewniany z gumką. Wkład grafitu HB lub B2. NAKŁAD: 500 sztuk
3) Na zestaw piknikowy składają się:
a) LEŻAK składany z możliwością regulowania oparcia, regulacja trójstopniowa z zabezpieczeniem przed samoczynnym złożeniem i rozłożeniem. MATERIAŁ: stelaż – drewno bukowe, poszycie – poliester o wytrzymałości do 120 kg, DRUK: techniką sublimacji. NAKŁAD: 5 sztuk
b) PUFA MEMORY – pufa siedzisko przystosowana do użytku wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń. Wykonana z wytrzymałego materiału. Spód wzmacniany, wypełniona regranulatem w osobnym poszyciu. MATERIAŁ: Poszycie z zadrukiem, zdejmowane, tkanina poliestrowa ok. 220 g/m2. Spód pufy - tkanina poliestrowa o gramaturze 330 g/m2, powleczona PVC. WYMIARY: średnica pufy 40 cm, wysokość 15 cm. DRUK techniką sublimacji. Lakier zabezpieczający wydruk przed działaniem promieni UV. NAKŁAD: 20 sztuk, czyli 10 par identycznych puf, które mają służyć jako siedziska oraz zamiennie jako elementy do gry w tzw. „memory”.
c) PUFA DUŻA – pufa siedzisko przystosowana do użytku wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń. Wykonana z wytrzymałego materiału. Spód wzmacniany, wypełniona regranulatem w osobnym poszyciu. MATERIAŁ: poszycie z zadrukiem, zdejmowane, tkanina poliestrowa ok. 220 g/m2. Spód pufy - tkanina poliestrowa o gramaturze 330 g/m2, powleczona PVC. DRUK: Cyfrowy lub techniką sublimacji. Lakier zabezpieczający wydruk przed działaniem promieni UV. WYMIARY: min. wysokość – 100 cm, min. średnica – 85 cm. NAKŁAD: 5 sztuk
d) KOC – koc z zadrukiem na całej powierzchni. Koc piknikowy z dodatkowym podszyciem zabezpieczającym przed wilgocią i zimnem. Koc wyposażony w rączkę i klapkę wykonaną z wytrzymałej tkaniny. MATERIAŁ: mikrofibra ok. 220g/m2 lub polar ok. 300-400g/m2. WYMIARY: min. wysokość – 180 cm, min. szerokość – 145 cm. NAKŁAD: 3 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
37822100-7 - Kredki
18936000-9 - Torby włókiennicze
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
30192121-5 - Długopisy kulkowe
30192130-1 - Ołówki
39142000-9 - Meble ogrodowe
39511000-7 - Koce i pledy
4.5.5.) Wartość części: 44541,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawu materiałów promocyjnych KLIMATYCZNE KARKONOSZE w trakcie realizacji projektu pn. „Centrum Edukacyjno-Przyrodnicze Karkonoskiego Parku Narodowego – Pałac Sobieszów”, nr POIS.02.04.00-0100/17 tj.:a) Pocztówka w typie polaroid, format 105x130 mm, papier offset 300g, kolor 4+4, lakier offsetowy – 1000 sztuk (na awersie zdjęcie 95x95 mm, podpis Klimatyczne Karkonosze, na rewersie – w górnym lewym rogu tytuł i autor zdjęcia, prawa strona – miejsce na adres i znaczek pocztowy, na dole – pasek z logotypami). 25 różnych motywów fotograficznych po 40 sztuk każdy oraz banderole papierowe – 200 sztuk z nadrukiem w jednym kolorze
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
22310000-6 - Pocztówki
30199700-7 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyjątkiem formularzy
4.5.5.) Wartość części: 3435 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawu materiałów promocyjnych dotyczących dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego Karkonoszy w trakcie realizacji projektu „Śląsk – wspólne dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe” nr PLSN.01.01.00-02-0139/18.2) Na zestaw promocyjny „Śląsk – wspólne dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe” składają się następujące elementy:
a) PRZEPIŚNIK – forma notatnika, zamykany na gumkę z uchwytem na długopis. Format A5, ilość stron: 100 stron (szyte), OKŁADKA: druk CMYK 4/0 - oprawa twarda, kaszerowana, WKLEJKA: druk CMYK 4/0 - papier niepowlekany ok. 90 g, STRONY: druk CMYK 4/4 - strony z tekstem i zdjęcia papier powlekany ok. 130 g (matt paper 02), druk CMYK 4/4 -strony na przepisy papier niepowlekany ok. 130 g (Biały Kraft). USZLACHETNIENIA: okładka w folii mat, NAKŁAD: 500 sztuk
b) ZIELNIK - forma notatnika, zamykany na gumkę z uchwytem na długopis. Format: A5, ilość stron: 100 stron (szyte), OKŁADKA: druk CMYK 4/0 - oprawa twarda, kaszerowana. WKLEJKA: druk CMYK 4/0 - papier niepowlekany ok. 90 g, STRONY: druk CMYK 4/4 - strony z tekstem papier powlekany ok. 130 g (matt paper 02), druk CMYK 4/4 -strony zielnika papier niepowlekany ok. 240 g, druk CMYK 4/0 – naklejki folia samoprzylepna biała, cięcie po obrysie. USZLACHETNIENIA: okładka w folii mat. NAKŁAD: 500 sztuk
c) KOLOROWANKA - forma książeczki. Format A3, ilość stron 24 stron ( oprawa zeszytowa). OKŁADKA: druk CMYK 4/4 - oprawa miękka, karton powlekany ok. 400 g, STRONY: druk CMYK 4/4 - strony z tekstem papier powlekany ok. 130 g (matt paper 02), druk CMYK 4/4 -strony do kolorowania papier niepowlekany ok. 250 g (Super White 100% recycled paper), strony kolorowanki przekładane stroną ochronną ok. 110 g z nadrukiem. USZLACHETNIENIA: okładka w folii mat 1/0. NAKŁAD: 500 sztuk
d) MODEL CHATY KARKONOSKIEJ – papierowy model do samodzielnego składania. Opakowanie w formie teczki, zamykanej na gumkę. Format A4, MATERIAŁ: Teczka - druk CMYK 4/4 - karton powlekany ok. 400 g. Model chaty - druk CMYK 4/0 - karton powlekany ok. 400 g, 4 strony. USZLACHETNIENIA: Teczka w folii mat 1/0. NAKŁAD: 500 sztuk.
e) HAFT ZACHEŁMIAŃSKI – teczka na zestaw hafciarski zawierająca wzornik haftów. Opakowanie w formie teczki, zamykanej na gumkę. Format A4. MATERIAŁ: Teczka - druk CMYK 1/1 - karton powlekany ok. 400 g.
Wzornik haftów - Strona A4 - druk CMYK 1/1 - karton powlekany ok. 400 g (z wzorami). USZLACHETNIENIA: Teczka w folii mat 1/0. NAKŁAD: 300 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
22841000-7 - Albumy na kolekcje
34999400-0 - Modele w skali
4.5.5.) Wartość części: 41114,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawu materiałów promocyjnych dotyczących dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego Karkonoszy w trakcie realizacji projektu „Śląsk – wspólne dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe” nr PLSN.01.01.00-02-0139/18.2) Przygotowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawów materiałów do nauki haftu zachełmiańskiego. Każdy zestaw będzie się składał z:
• ok. 25 cm bawełnianej ząbkowanej taśmy do haftu krzyżykowego (tzw. kanwy w taśmie) o szerokości 2 cm i gęstości 5-6 oczek na 1 cm,
• ok. 25 cm bawełnianej ząbkowanej taśmy do haftu krzyżykowego (tzw. kanwy w taśmie) o szerokości 5 cm i gęstości 5-6 oczek na 1 cm,
• 1 motek czarnej muliny (motek 8-metrowy i 6-nitkowy) wysokiej jakości, charakteryzującej się trwałym głębokim kolorem odpornym na działanie światła i środków piorących,
• kawałek czarnego filcu o wymiarach 10 x 20 cm,
• 1 igła do szycia,
• 2 igły do haftowania,
• koperta papierowa formatu B5 lub zbliżonego do zapakowania zestawu.
LICZBA ZESTAWÓW: 300 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 39561000-2 - Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39227110-3 - Igły krawieckie
19435000-4 - Nici do szycia i przędza z włókien naturalnych
30199230-1 - Koperty
4.5.5.) Wartość części: 4425,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49446,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69815,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69815,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69815,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie 255 pkt 7 ustawy – Wykonawca, którego oferta w dniu 16.08.2022 r. została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawcy dwukrotnie wysłano wezwanie do podpisania umowy. W pierwszym wezwaniu wyznaczono termin podpisania umowy do godz. 10.00 w dniu 22.08.2022roku, w drugim wezwaniu termin podpisania umowy do godz. 10.00 w dniu 26.08.2022r. Dnia 29.08.2022r. Zamawiający wysłał do Wykonawcy ostateczne wezwanie do podpisania umowy. Wykonawca w dniu 29.08.2022 roku odpowiedział, poprzez wiadomość email, że nie jest w stanie na chwilę obecna zrealizować żadnej części zamówienia.
W postępowaniu złożono tylko 1 ofertę (art. 263 – w którym jest mowa o możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych nie ma w tym przypadku zastosowania).
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6642,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6642,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6642,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51636,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51636,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51636,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w postępowaniu dla w/w Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy PZP, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/12/2024 "Kontynuacja realizacji robót budowlanych III etapu inwestycji: Centrum Przyrodniczo-Edukacyjne Karkonoskiego Parku Narodowego Pałac Sobieszów - Etap III/C - Wnętrza Spichlerza
- Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w roku 2024
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU DAWNEJ UJEŻDŻALNI W JELENIEJ GÓRZE
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa gadżetów promocyjnych i materiałów konferencyjnych z logo.
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej, skierowana do odbiorców wsparcia, której zadaniem jest promocja działań wdrażanych przez WUP w Warszawie
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- Usługa polegająca na opracowaniu, przygotowaniu, druku pamiątkowego albumu w wersji dwujęzycznej (j. polski i j. angielski) prezentującego wybrane projekty dofinansowane z funduszy europejskich
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
więcej: Torby włókiennicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.