eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Sukcesywne dostawy materia³ów laboratoryjnych



Og³oszenie z dnia 2022-09-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy materia³ów laboratoryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 537 50 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umcs.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy materia³ów laboratoryjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-01faf1ec-3f06-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00367646

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00204655/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa odczynników podstawowych i mat.laboratoryjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://pzp.umcs.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Pkt 7 SWZ pod adresem https://pzp.umcs.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Pkt 7 SWZ pod adresem https://pzp.umcs.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/94-2022/DZP-p

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 258300,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy drobnych materia³ów laboratoryjnych (ze szk³a, plastiku, gumy i porcelany).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzêt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyj±tkiem szklanego)

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówieñ jednostkowych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Minimalna warto¶æ zamówienia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie produktów równowa¿nych. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje produkty równowa¿ne, Zamawiaj±cy, na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy, wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych: specyfikacji produktów równowa¿nych w formie certyfikatu/ analizy jako¶ci/ karty katalogowej/ karty charakterystyki produktu lub innego dokumentu, z której/ych jednoznacznie bêdzie wynika³o, ¿e oferowany produkt posiada w³a¶ciwo¶ci nie gorsze od produktów podanych w „Formularzu asortymentowo-cenowym”.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie produktów równowa¿nych. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje produkty równowa¿ne, Zamawiaj±cy, na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy, wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych: specyfikacji produktów równowa¿nych w formie certyfikatu/ analizy jako¶ci/ karty katalogowej/ karty charakterystyki produktu lub innego dokumentu, z której/ych jednoznacznie bêdzie wynika³o, ¿e oferowany produkt posiada w³a¶ciwo¶ci nie gorsze od produktów podanych w „Formularzu asortymentowo-cenowym”. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej, przez kilku przedsiêbiorców (konsorcjum) lub przez spó³kê cywiln±:
1) O¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ, sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie oddzielnie.
2) Formularz oferty oraz formularz asortymentowo-cenowy sk³adane s± przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
3) Poza o¶wiadczeniem i dokumentem wymienionym w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo, wymienione w ppkt 4) (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku:
1) gdy towar okre¶lony w opisie przedmiotu zamówienia / formularzu asortymentowo-cenowym, a nastêpnie w umowie, przesta³ byæ produkowany i jest niedostêpny, co bêdzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny typ towaru, który musi spe³niaæ warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego, za cenê okre¶lon± w ofercie Wykonawcy i umowie;
2) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy,
w tym zmiana stawki podatku od towarów i us³ug na asortyment stanowi±cy przedmiot umowy.
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikaj±cego z dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia. Przez si³ê wy¿sz± Strony rozumieæ bêd± zdarzenie, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, które jest zewnêtrzne w stosunku do Wykonawcy oraz od niego niezale¿ne, któremu nie móg³ siê on przeciwstawiæ dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±. W szczególno¶ci za si³ê wy¿sz± uznaje siê powodzie, po¿ary, huragany, klêski ¿ywio³owe, epidemie, pandemie, inne zdarzenia spowodowane si³ami przyrody, strajki, przestoje produkcyjne, zamieszki, rozruchy, dzia³ania o charakterze zbrojnym, a tak¿e dzia³ania w³adz publicznych, na które Wykonawca nie ma wp³ywu, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania zamówienia.
2. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
3. Zmiany umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci za zgod± obu stron. Zmiany umowy nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454-455 ustawy.
4. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w §9 ust. 1 umowy.
5. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-11 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma SmartPzp: https://pzp.umcs.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-11 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy drobnych materia³ów laboratoryjnych (ze szk³a, plastiku, gumy i porcelany).
2. Przedmiot zamówienia bêdzie dostarczany partiami (w formie zamówieñ jednostkowych) w ci±gu maksymalnie 5 dni roboczych od zg³oszenia tego faktu przez Zamawiaj±cego (e-mailem) z zastrze¿eniem pkt 13.2 SWZ.
3. Minimalna warto¶æ zamówienia jednostkowego, od której Wykonawca bêdzie dostarcza³ zamówiony asortyment bezpo¶rednio do miejsca wskazanego w zamówieniu, Zamawiaj±cy okre¶la na kwotê 100 z³ brutto lub zgodnie z deklaracj± Wykonawcy w „Formularzu oferty”.
4. Wykonawca zapewni 12 miesiêczn± gwarancjê jako¶ci producenta na dostarczany asortyment, z wy³±czeniem tych pozycji/produktów, dla których producent zastrzeg³ inny termin wa¿no¶ci, co wynika ze specyficznych w³a¶ciwo¶ci danego produktu.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.