Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00284601/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
- 2023/BZP 00299038/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
- 2023/BZP 00301400/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie i konserwacja dwóch przepompowni ścieków zlokalizowanych przy ul. Obywatelskiej i ul. Dzwonkowej na terenie Dzielnicy Włochy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i konserwacja dwóch przepompowni ścieków zlokalizowanych przy ul. Obywatelskiej i ul. Dzwonkowej na terenie Dzielnicy Włochy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b3110d5-1672-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035732/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie i konserwacja przepompowni ścieków deszczowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284601
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TPBN.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 58892,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
• całodobowy dozór nad funkcjonowaniem przepompowni;
• usuwanie awarii zgłoszonych telefonicznie;
• konserwacja i regulacja armatury, pompy i armatury sterowniczej;
• konserwacja instalacji elektrycznej zasilającej i sygnalizacyjnej;
• naprawa elementów instalacji hydraulicznej, elektrycznej i automatyki sterowniczej;
3.2. Szczegółowy opis, sposób wykonania i zakres prac budowlanych został określony w:
• Projekcie postanowień umownych (dalej także „PPU”) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
• Specyfikacji zakresu czynności i świadczenia usług serwisowo – konserwacyjnych przepompowni ścieków, stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ.
• Formularz oferty, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
3.2.1. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest spełniać obowiązki wynikające z ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych dot. udziału pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym w ramach wykonywania zadań publicznych zlecanych przez jednostkę samorządu terytorialnego. Zamawiający, na każdym etapie realizacji, ma prawo do weryfikacji powyższego wymogu poprzez żądanie stosownego oświadczenia od Wykonawcy i/ lub poprzez weryfikację odpowiednich dokumentów dotyczących tych pojazdów.
3.3. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia na zasadach ogólnych od dnia dokonania odbioru wykonanych usługi.
3.4. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca lub podwykonawca w całym okresie realizacji usług, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.) osobę/osoby wykonującą/-e wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie czyszczenia studni chłonnych wraz z odpompowaniem z nich wody, czyszczeniu wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych.
3.5. Wykonawca, w dniu podpisania Umowy, zobowiązany jest do złożenia w siedzibie Zamawiającego oświadczenia o dotrzymaniu powyższego warunku, a dla udokumentowania tego faktu, przedstawi Zamawiającemu w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy wykaz osoby/osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywane. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace wykonawca powiadomi o tym fakcie zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie.
Zakres czynności kontrolnych oraz wykaz dowodów, które Wykonawca będzie miał obowiązek przedstawienia na wezwanie Zamawiającego, został wskazany § 11 PPU, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSG Industria sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 955 22 64 351
7.3.3) Ulica: ul. Granitowa 47
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-750
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Czyszczenie separatorów wraz z utylizacją odpadów
- świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania, eksploatacji kanalizacji deszczowej na terenie miasta Łodzi 2007-2011.
- Odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
więcej: Usługi gospodarki ściekowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.