eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Świadczenie usługi dowozu i opieki podczas przejazdu uczniów niepełnosprawnych do ORE "Radość Życia" dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Sandomierzu w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dowozu i opieki podczas przejazdu uczniów niepełnosprawnych do ORE „Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Sandomierzu w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi dowozu i opieki podczas przejazdu uczniów niepełnosprawnych do ORE „Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Sandomierzu w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6b914b7-0cb3-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276413/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Usługa dowozu uczniów niepełnosprawnych i zapewnienie im opieki podczas dowozu (dowóz odbywa się bez obecności rodziców/opiekunów prawnych) jest specyficznym rodzajem usługi. Dzieci są w różnym wieku i posiadają zróżnicowany stopień niepełnosprawności. Często w sposób bardzo nieprzewidywalny reagują płaczem, buntem, agresją w zetknięciu z nową sytuacją, połączoną z rozłąką z rodzicami.
Dowóz jest powierzany podmiotowi, który realizował usługę w latach ubiegłych w sposób nienaganny i w pełni zadowalający rodziców dzieci korzystających z transportu. Osoby realizujące usługę transportu i opieki doskonale znają reakcje i specyfikę zachowań przewożonych dzieci oraz ich potrzeby, natomiast przewoźnicy są dobrze znani dzieciom i ich rodzicom, a stałość i niezmienność otoczenia jest częstym zaleceniem w orzeczeniach lub opiniach poradni psychologiczno-pedagogicznych dotyczących dzieci. Rodzice/opiekunowie pozostają w stałym kontakcie telefonicznym z kierowcą jak i opiekunem dzieci.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.140.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej do placówki szkolno-wychowawczej.
2. Usługa dowozu uczniów niepełnosprawnych i zapewnienie im opieki podczas dowozu (dowóz odbywa się bez obecności rodziców/ opiekunów prawnych) jest specyficznym rodzajem usługi.
3. Uczniowie są w różnych przedziałach wiekowych i posiadają zróżnicowany stopień niepełnosprawności.
4. Zachowanie dzieci często jest nieprzewidywalne reagują płaczem, buntem, agresją w zetknięciu z nową sytuacją, połączoną z rozłąką z rodzicami.
5. Wykonawca wykonuje specjalistyczną usługę transportu drogowego uczniów niepełnoprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego „radość Życia” dla dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Sandomierzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2755,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2755,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2755,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Caritas Diecezji Sandomierskiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8640009741

7.3.3) Ulica: Opatowska 10

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2755,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.