eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1617 O relacji Łąka Prudnicka - Starowice od km 2+110 do km 3+086, odcinek 976 m - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1617 O relacji Łąka Prudnicka – Starowice od km 2+110 do km 3+086, odcinek 976 m – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Prudnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 76

1.5.2.) Miejscowość: Prudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiatpr@powiatprudnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatprudnicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1617 O relacji Łąka Prudnicka – Starowice od km 2+110 do km 3+086, odcinek 976 m – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18e0c82f-13c6-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024135/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1617 O relacji Łąka Prudnicka - Starowice od km 2+110 do km 3+086 odcinek 976 m - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291341/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3058108,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:
a) opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz
wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień oraz opinii, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego –
w oparciu o obowiązujące przepisy,
b) wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w oparciu o dokumentację projektową
wykonaną przez Wykonawcę robót, obejmujących przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej Nr 1617 O, relacji Łąka
Prudnicka - Starowice, od km 2+110 do km 3+086, odcinek 976m – etap I, a w szczególności:
- przebudowę i rozbudowę jezdni drogi powiatowej Nr 1617 O, w celu jej dostosowania do wymaganych parametrów
technicznych, w tym: korekta szerokości jezdni, łuków drogi, spadków, geometrii skrzyżowań, itp.,
- budowę ścieżki pieszo - rowerowej,
- budowę chodnika,
- budowę zatok autobusowych,
- budowę miejsca obsługi rowerzystów,
- przebudowę poboczy,
- przebudowę rowów przydrożnych,
- budowę i przebudowę zjazdów,
- budowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej oraz przykanalików wpustów ulicznych,
- budowę dedykowanego oświetlenia drogowego,
- przebudowę linii i urządzeń elektroenergetycznych, kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem pasa drogowego
drogi powiatowej,
- przebudowę linii i urządzeń telekomunikacyjnych, kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem pasa drogowego
drogi powiatowej,
- realizację oznakowania drogowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym: progów zwalniających, punktowych
elementów odblaskowych, aktywnego oznakowanie o stałej i zmiennej treści, wyniesionych przejść dla pieszych,
- wycinkę drzew kolidujących z zagospodarowaniem pasa drogowego wraz z realizacją nowych nasadzeń.
Łączna długość drogi powiatowej Nr 1617 O przewidzianej do przebudowy wynosi ok. 976,00 m.
Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa opolskiego, powiatu prudnickiego, gminy Prudnik,
miejscowości Moszczanka.
Teren inwestycji obejmuje nieruchomości pasa drogowego drogi powiatowej, dróg włączających się do drogi powiatowej
oraz nieruchomości graniczących z pasem drogowym, które w części lub w całości, z uwagi na potrzebę rozbudowy pasa
drogowego, włączone zostaną w jego granice oraz nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadania, które wykorzystane
zostaną w sposób czasowy.
Charakterystyczne parametry projektowanej drogi powiatowej:
- klasa drogi: G,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 115 kN/oś,
- prędkość projektowa: 40 km/h w terenie zabudowanym,
- ilość jezdni: jednojezdniowa, dwukierunkowa,
- szerokość jezdni: 6,0 m, wraz poszerzeniami na łukach poziomych,
- szerokość ścieżki pieszo – rowerowej: 3,0m (nie uwzględniając szerokości obrzeża i krawężnika),
- szerokość chodnika: 2,0m (nie uwzględniając szerokości obrzeża i krawężnika),
- szerokość poboczy: 1,0m,
- łączna długość przebudowywanego odcinka drogi, ok. 976,00 m.
Opracowanie dokumentacji projektowej – projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy, wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD
z klauzulą natychmiastowej wykonalności lub zgody właściwego organu na przebudowę drogi oraz innych decyzji
administracyjnych, uzgodnień i opinii, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego.
Wykonawca w ramach opracowania dokumentacji projektowej winien opracować:
- Projekt zagospodarowania terenu,
- Projekt architektoniczno-budowlany,
- Projekt wykonawczy (branży elektrycznej, sanitarnej i teletechnicznej),
- Opinię geotechniczną ( w razie konieczności dokumentację geologiczno-inżynierską)
- Projekty branżowe uwzględniające konieczność budowy ( kanału technologicznego) i przebudowy istniejącej infrastruktury
technicznej w pasie drogowym kolidującej z przedmiotową inwestycją,
- Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
- Projekt stałej organizacji ruchu,
- Projekt oświetlenia,
- Przedmiar robót,
- Kosztorys inwestorski,
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
- Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- Pozyskać decyzje zezwalające na wykonanie wszystkich robót objętych projektem.
Przedmiotowa inwestycja nie wymaga uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i normami technicznobudowlanymi,
w szczególności z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego, w ten sposób, iż projekt
architektoniczno-budowlany będzie określać niezbędne warunki do korzystania z obiektu przez osoby ze szczególnymi
potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności
osobom ze szczególnymi potrzebami.
Wykonawca przy opracowaniu dokumentacji projektowej uwzględni wymagania wynikające z niżej wyszczególnionych
dokumentów:
- niniejszego Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU),
- pozyskanych przez Wykonawcę decyzji, uzgodnień i opinii,
- dokumentacji geologicznej.
Dla przedmiotowej inwestycji sporządzony został projekt koncepcyjny, który jest materiałem pomocniczym i poglądowym.
Rozwiązania projektowe w nim przedstawione nie są dla Wykonawcy wiążące i mogą ulec zmianie (optymalizacji) w trakcie
opracowywania dokumentacji projektowej, po uzyskaniu niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, po dostosowaniu do
obowiązujących przepisów oraz akceptacji Starostwa Powiatowego w Prudniku, pod warunkiem zachowania zgodności z
PFU. Z uwagi na konieczność pozyskania dla poszerzenia pasa drogowego drogi powiatowej części nieruchomości
graniczących z tym pasem, dokumentacja projektowa realizowana będzie w trybie specustawy drogowej, w celu uzyskania
decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej.
Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z
Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2.03.1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny
odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1643, ze zm.).
W przypadku konieczności pozyskania odstępstw od obowiązujących przepisów obowiązek pozyskania zgody właściwego
organu na ich wprowadzenie spoczywa na Wykonawcy robót.
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową drogi wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, z uwzględnieniem wymogów wynikających z
decyzji, uzgodnień, opinii, obejmujących w szczególności:
- zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie,
utrzymanie i likwidacja,
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- ewentualna pielęgnacja drzew ograniczających skrajnię drogową,
- roboty ziemne, poszerzenie korpusu drogi, korekty łuków drogi,
- przebudowa jezdni (wzmocnienie/wymiana konstrukcji nawierzchni),
- rozbudowa i przebudowa skrzyżowań z drogami bocznymi,
- przebudowa, odbudowa przepustów drogowych przepływowych, wraz z budową nowych
przepustów,
- budowa odwodnienia drogi (rowy, ścieki, kanalizacja) wraz z odprowadzeniem wód do
odbiorników i wszelkimi niezbędnymi urządzeniami towarzyszącymi (urządzeniami
podczyszczającymi, regulującymi przepływ itp.),
- budowa i przebudowa murów oporowych,
- zabezpieczenie skarp,
- budowa: chodników, ścieżki pieszo – rowerowej, zatok autobusowych, miejsca obsługi
rowerzystów,
- przebudowa i budowa poboczy,
- przebudowa, budowa zjazdów indywidualnych i publicznych,
- zabezpieczenie i przebudowa urządzeń obcych i uzbrojenia terenu wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony
właścicieli sieci (w tym: sieci elektroenergetycznych,
wodociągowych, kanalizacyjnych, i telekomunikacyjnych),
- budowa dedykowanego oświetlenia drogowego,
- budowa kanału technologicznego – przewidziana do wykonania w drugim etapie inwestycji,
- demontaż istniejących urządzeń bezpieczeństwa ruchu, montaż nowych urządzeń
bezpieczeństwa ruchu,
- stała organizacja ruchu, w szczególności: oznakowanie pionowe i poziome - grubowarstwowe chemoutwardzalne,
punktowe elementy odblaskowe,
- w razie konieczności – zabezpieczenie lub przeniesienie zabytków małej architektury
(kapliczki, krzyże itp.),
- zapewnienie nadzoru archeologicznego i przeprowadzenie badań archeologicznych, w razie wystąpienia takiej potrzeby,
- roboty wykończeniowe i porządkowe,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- przygotowanie materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub do zgłoszenia
zakończenia robót – w terminie realizacji umowy,
oraz wszelkie inne prace nie wymienione powyżej, a wynikające z dokumentacji projektowej opracowanej przez
Wykonawcę.
Ponadto zamówienie obejmuje:
- Organizację i zagospodarowanie placu budowy,
- Sporządzenie planu BIOZ,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmującej: certyfikaty, aprobaty techniczne,
deklaracje zgodności i inne dokumenty dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem,
wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie
rzeczowo – finansowe zrealizowanego zadania w formie kosztorysu powykonawczego w zgodności z harmonogramem
rzeczowo - finansowym,
- Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi
przepisami w tym zakresie,
- Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na miejsce składowania wskazane przez
zamawiającego,
- Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3874500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8241000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3874500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADAC-LEWAR Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242888541

7.3.3) Ulica: Słoneczna 11

7.3.4) Miejscowość: Przystajń

7.3.5) Kod pocztowy: 42-141

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej - podwykonawca nieznany,
Roboty branży telekomunikacyjnej - A-TEL Andrzej Borzek,
Roboty branży elektroenergetycznej - ELMAX Sp. z o.o..


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3874500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.