eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Wykonywanie fizycznych usług ochroniarskich, usług monitorowania obiektu PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach i usług konwojów gotówki"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Wykonywanie fizycznych usług ochroniarskich, usług monitorowania obiektu PCUZ – ZOZ S.A. w Polkowicach i usług konwojów gotówki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390760852

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Kard. B. Kominka 7

1.4.2.) Miejscowość: Polkowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 59-101

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pcuz.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366431

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00357864

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00021187/08/P

Po zmianie:
2023/BZP 00021187/09/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie fizycznych usług ochroniarskich, usług monitorowania obiektu PCUZ – ZOZ S.A. w Polkowicach i usług konwojów gotówki.
2. Obiekt PCUZ ZOZ S.A. winien być objęty ochroną fizyczną od poniedziałku do piątku w godz. 1800 – 600, a w soboty, niedziele i święta – całodobowo przez jednego pracownika ochrony, w pozostałym zakresie usługa monitorowania obiektu w części lub całości.
3. Usługa ochrony realizowana będzie w szczególności poprzez:
a) obserwację ruchu osobowego na ciągach komunikacyjnych wewnątrz obiektu,
b) obserwację zachowań ludzkich w poczekalniach dla pacjentów,
c) obserwację i kontrolę zamknięć pomieszczeń, gabinetów oraz stref wydzielonych,
d) stałe, aktywne i pełne inicjatywy działania pracowników ochrony,
e) podejmowanie czynnych interwencji w sytuacjach zagrożenia oraz zakłócenia spokoju,
f) wsparcie ochrony fizycznej w postaci własnej bądź zewnętrznej grupy interwencyjnej (Wykonawca winien dołączyć oświadczenie jego podwykonawcy, że ten udostępni mu grupę interwencyjną. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 15 do SWZ).
g) współdziałanie ze służbami porządkowymi i ratowniczymi (Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe i inne).
4. Zakres ochrony winien obejmować również:
1) Nadzór i kontrolę terenu zewnętrznego poprzez:
a) obserwację parkingów zewnętrznych oraz stref dojazdu do obiektu,
b) obserwację i sprawdzenia wyjść awaryjnych, dróg ewakuacyjnych oraz sprzętu ppoż.,
c) obserwacje ruchu osobowego i zachowań ludzkich na terenie zewnętrznym, przyległym do obiektu,
d) obserwację i kontrolę zamknięć drzwi zewnętrznych,
e) obserwacje i prowadzenie działań prewencyjnych na terenie przyległym do obiektu.
2) Kontrolę pomieszczeń biurowych i gabinetów lekarskich czy są pozamykane.
3) Otwarcia dokonuje Wykonawca, po wyłączeniu systemu alarmowego, nie wcześniej niż na 30 minut przed godziną rozpoczęcia pracy pracowników administracji i personelu medycznego.
4) Otwarcie strefy administracyjnej lub innych pomieszczeń w soboty, niedziele oraz święta (oprócz gabinetów w których personel medyczny pełni dyżury w ramach opieki nocno-świątecznej) możliwe jest również w uzasadnionych przypadkach tj.: awarie, prace remontowe, naprawy sprzętu, obsługa akcji organizowanych na terenie przychodni lub wyjazdowych itp.
5) Zamknięcie dostępu zewnętrznego do strefy administracyjnej, Ośrodka Pomocy Psychologicznej i Działu Rehabilitacji, po godzinie 18.00 dokonuje Wykonawca i koduje system alarmowy, po zakończeniu prac porządkowych przez pracowników obsługi.
6) Klucze do pomieszczeń biurowych i gabinetów lekarskich przechowywane są na portierni w gablocie zamykanej na klucz. Kluczem od gabloty w godzinach pracy dysponuje pracownik portierni, a po godz. 18.00 pracy pracownik firmy ochroniarskiej.
7) Wydawanie i przyjmowanie klucza(y) do pomieszczeń biurowych i gabinetów lekarskich odbywa się za pisemnym potwierdzeniem w „Książce wydawania i zwrotu kluczy”. Przekazywanie klucza(y) odbywa się po godz. 18.00 pod nadzorem pracownika firmy ochroniarskiej.
8) W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie solą schodów przy wejściu głównym do przychodni lekarskiej od poniedziałku do piątku w godz. 1800 – 600, a w soboty, niedziele i święta – w ciągu doby w zależności od potrzeb. Sól zapewni Zamawiający.
5. Obiekt Zamawiającego objęty ochroną jest wyposażony w następujące urządzenia monitorujące:
a) Kamera TVU zewnętrzna BFF-41F,
b) Kamera TVU wewnętrzna BBM-25F,
c) Monitor Thomson 22HR3234 22”,
d) Monitor Grunding GML-1930M 19”,
e) Urządzenia do cyfrowego zapisu obrazu Rejestratory BCS - 3 szt.
f) Stacja PC - łącząca 3 rejestratory.
6. Obiekt Zamawiającego posiada monitoring jak w pkt. 5, który obejmuje ciągi komunikacyjne, w miejsca których monitoring nie obejmuje, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ochrony fizycznej - przychodnia czynna jest całodobowo.
7. Wykonawca winien posiadać uprawnienia wykonywania usługi objętej umową koncesji i opracowania dla Zamawiającego planu ochrony obiektu.

8. Usługi konwojów gotówki w granicach administracyjnych Polkowic:
a) średnia Ilość konwojów w miesiącu – 4 tj.: 1 x w tygodniu (piątek),
b) na trasie: PCUZ-ZOZ S.A. – Bank Spółdzielczy w Polkowicach,
c) maksymalna liczba jednostek obliczeniowych dla jednego konwoju – 2 pakiety,
d) dodatkowe zapotrzebowanie na konwoje gotówki zgłaszane będzie w dniu poprzedzającym dzień
konwoju do godz. 15.30, a w wyjątkowych sytuacjach w dniu konwoju do godz. 8.30.
e) pojazd do konwojowania gotówki będzie podstawiany do siedziby PCUZ-ZOZ S.A. do godz.11.00.
f) Zamawiający zastrzega sobie, że konwoje gotówki odbywać się będą przy pomocy pojazdów
spełniających warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przed przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 793 z późn. zmianami).
g) w przypadku awarii samochodu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w ciągu 30 min. drugiego pojazdu,
h) Wykonawca dołączy do umowy wykaz osób (imię nazwisko, nr dowodu osobistego, pesel, nr licencji i nr identyfikatora) upoważnionych do kwitowania i odbioru gotówki oraz wykaz pojazdów ( marka, nr rejestracyjny, kolor) którymi będzie realizowana usługa.
9. Wykonawca obowiązany jest posiadać opłacone polisy ubezpieczeniowe OC w zakresie odpowiedzialności deliktowej, kontraktowej dot. ochrony fizycznej osób i mienia, kontynuowane przez cały okres obowiązywania umowy. Z uwagi na wartość ochranianego mienia minimalna wartość polisy winna wynosić 1 000 000,00 zł (słownie: jeden mln pln.).
10. Podane w ust. 8 lit. a) ilości stanowią szacunkową średnią ilość wykonywanych konwojów gotówki w miesiącu. Wskazane ilości szacunkowe nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich całkowitego wykorzystania i mogą zostać ograniczone.
11. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą za wykonywanie fizycznych usług ochroniarskich, usług monitorowania obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach przy ul. Kard. B. Kominka 7 będą się odbywały ryczałtowo w okresach miesięcznych.
12. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą za wykonywanie usług konwojów gotówki będą się odbywały na podstawie kwoty ryczałtowej ustalonej za 1 usługę konwoju gotówki.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie fizycznych usług ochroniarskich, usług monitorowania obiektu PCUZ – ZOZ S.A. w Polkowicach i usług konwojów gotówki.
2. Obiekt PCUZ ZOZ S.A. winien być objęty ochroną fizyczną od poniedziałku do piątku w godz. 1800 – 600, a w soboty, niedziele i święta – całodobowo przez jednego pracownika ochrony, w pozostałym zakresie usługa monitorowania obiektu w części lub całości.
3. Usługa ochrony realizowana będzie w szczególności poprzez:
a) obserwację ruchu osobowego na ciągach komunikacyjnych wewnątrz obiektu,
b) obserwację zachowań ludzkich w poczekalniach dla pacjentów,
c) obserwację i kontrolę zamknięć pomieszczeń, gabinetów oraz stref wydzielonych,
d) stałe, aktywne i pełne inicjatywy działania pracowników ochrony,
e) podejmowanie czynnych interwencji w sytuacjach zagrożenia oraz zakłócenia spokoju,
f) wsparcie ochrony fizycznej w postaci własnej bądź zewnętrznej grupy interwencyjnej (Wykonawca winien dołączyć oświadczenie jego podwykonawcy, że ten udostępni mu grupę interwencyjną. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 15 do SWZ).
g) współdziałanie ze służbami porządkowymi i ratowniczymi (Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe i inne).
4. Zakres ochrony winien obejmować również:
1) Nadzór i kontrolę terenu zewnętrznego poprzez:
a) obserwację parkingów zewnętrznych oraz stref dojazdu do obiektu,
b) obserwację i sprawdzenia wyjść awaryjnych, dróg ewakuacyjnych oraz sprzętu ppoż.,
c) obserwacje ruchu osobowego i zachowań ludzkich na terenie zewnętrznym, przyległym do obiektu,
d) obserwację i kontrolę zamknięć drzwi zewnętrznych,
e) obserwacje i prowadzenie działań prewencyjnych na terenie przyległym do obiektu.
2) Kontrolę pomieszczeń biurowych i gabinetów lekarskich czy są pozamykane.
3) Otwarcia dokonuje Wykonawca, po wyłączeniu systemu alarmowego, nie wcześniej niż na 30 minut przed godziną rozpoczęcia pracy pracowników administracji i personelu medycznego.
4) Otwarcie strefy administracyjnej lub innych pomieszczeń w soboty, niedziele oraz święta (oprócz gabinetów w których personel medyczny pełni dyżury w ramach opieki nocno-świątecznej) możliwe jest również w uzasadnionych przypadkach tj.: awarie, prace remontowe, naprawy sprzętu, obsługa akcji organizowanych na terenie przychodni lub wyjazdowych itp.
5) Zamknięcie dostępu zewnętrznego do strefy administracyjnej, Ośrodka Pomocy Psychologicznej i Działu Rehabilitacji, po godzinie 18.00 dokonuje Wykonawca i koduje system alarmowy, po zakończeniu prac porządkowych przez pracowników obsługi.
6) Klucze do pomieszczeń biurowych i gabinetów lekarskich przechowywane są na portierni w gablocie zamykanej na klucz. Kluczem od gabloty w godzinach pracy dysponuje pracownik portierni, a po godz. 18.00 pracy pracownik firmy ochroniarskiej.
7) Wydawanie i przyjmowanie klucza(y) do pomieszczeń biurowych i gabinetów lekarskich odbywa się za pisemnym potwierdzeniem w „Książce wydawania i zwrotu kluczy”. Przekazywanie klucza(y) odbywa się po godz. 18.00 pod nadzorem pracownika firmy ochroniarskiej.
8) W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie solą schodów przy wejściu głównym do przychodni lekarskiej od poniedziałku do piątku w godz. 1800 – 600, a w soboty, niedziele i święta – w ciągu doby w zależności od potrzeb. Sól zapewni Zamawiający.
5. Obiekt Zamawiającego objęty ochroną jest wyposażony w następujące urządzenia monitorujące:
a) Kamera TVU zewnętrzna BFF-41F,
b) Kamera TVU wewnętrzna BBM-25F,
c) Monitor Thomson 22HR3234 22”,
d) Monitor Grunding GML-1930M 19”,
e) Urządzenia do cyfrowego zapisu obrazu Rejestratory BCS - 3 szt.
f) Stacja PC - łącząca 3 rejestratory.
6. Obiekt Zamawiającego posiada monitoring jak w pkt. 5, który obejmuje ciągi komunikacyjne, w miejsca których monitoring nie obejmuje, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ochrony fizycznej - przychodnia czynna jest całodobowo.
7. Wykonawca winien posiadać uprawnienia wykonywania usługi objętej umową koncesji i opracowania dla Zamawiającego planu ochrony obiektu.

8. Usługi konwojów gotówki w granicach administracyjnych Polkowic:
a) średnia Ilość konwojów w miesiącu – 4 tj.: 1 x w tygodniu (piątek),
b) na trasie: PCUZ-ZOZ S.A. – Bank Spółdzielczy w Polkowicach,
c) maksymalna liczba jednostek obliczeniowych dla jednego konwoju – 2 pakiety, maksymalna kwota w jednym pakiecie nie powinna przekroczyć 35.000,00 zł.,
d) dodatkowe zapotrzebowanie na konwoje gotówki zgłaszane będzie w dniu poprzedzającym dzień
konwoju do godz. 15.30, a w wyjątkowych sytuacjach w dniu konwoju do godz. 8.30.
e) pojazd do konwojowania gotówki będzie podstawiany do siedziby PCUZ-ZOZ S.A. do godz.11.00.
f) Zamawiający zastrzega sobie, że konwoje gotówki odbywać się będą przy pomocy pojazdów
spełniających warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przed przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 793 z późn. zmianami).
g) w przypadku awarii samochodu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w ciągu 30 min. drugiego pojazdu,
h) Wykonawca dołączy do umowy wykaz osób (imię nazwisko, nr dowodu osobistego, pesel, nr licencji i nr identyfikatora) upoważnionych do kwitowania i odbioru gotówki oraz wykaz pojazdów ( marka, nr rejestracyjny, kolor) którymi będzie realizowana usługa.
9. Wykonawca obowiązany jest posiadać opłacone polisy ubezpieczeniowe OC w zakresie odpowiedzialności deliktowej, kontraktowej dot. ochrony fizycznej osób i mienia, kontynuowane przez cały okres obowiązywania umowy. Z uwagi na wartość ochranianego mienia minimalna wartość polisy winna wynosić 1 000 000,00 zł (słownie: jeden mln pln.).
10. Podane w ust. 8 lit. a) ilości stanowią szacunkową średnią ilość wykonywanych konwojów gotówki w miesiącu. Wskazane ilości szacunkowe nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich całkowitego wykorzystania i mogą zostać ograniczone.
11. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą za wykonywanie fizycznych usług ochroniarskich, usług monitorowania obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach przy ul. Kard. B. Kominka 7 będą się odbywały ryczałtowo w okresach miesięcznych.
12. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą za wykonywanie usług konwojów gotówki będą się odbywały na podstawie kwoty ryczałtowej ustalonej za 1 usługę konwoju gotówki.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-08-28 12:00

Po zmianie:
2023-08-29 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-08-28 12:20

Po zmianie:
2023-08-29 12:20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.