eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Konserwacja oświetlenia ulicznego, bieżąca kontrola i drobne prace naprawcze na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulicznego, bieżąca kontrola i drobne prace naprawcze na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 722 18 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89f1db96-1bdf-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia ulicznego, bieżąca kontrola i drobne prace naprawcze na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89f1db96-1bdf-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056920/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Konserwacja oświetlenia ulicznego, bieżąca kontrola i drobne prace naprawcze na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293818

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiot zamówienia stanowi bieżąca kontrola stanu oświetlenia:
a) oprawy w ilości min. ~ 3820 szt.,
b) szafki oświetleniowe w ilości min. ~ 150 szt.
(stan na miesiąc maj 2023 r.)
Zamawiający przewiduje rocznie przyrost ok. 80 opraw i 2 szafek oświetleniowych.
2) Utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była ich praca zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Naprawa i wymiana niesprawnych źródeł światła stosując fabrycznie nowe urządzenia i materiały posiadające wymagane atesty i certyfikaty - wymiana uszkodzonych żarówek, styczników, bezpieczników, - naprawa zerwanych przewodów oświetleniowych, uszkodzonych pionów, - wymiana i naprawa elementów opraw oraz uzupełnienie aparatury, - konserwacja szafek oświetleniowych słupowych.
4) Regulacja linii nośnych, wyłączników zmierzchowych.
5) Przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej.
6) Kontrola i konserwacja złączy kablowych, uziemień i konstrukcji wsporczych.
7) Czyszczenie kloszy, opraw i odbłyśników oraz sprawdzenie i uzupełnienie zabezpieczeń.
8) Prawidłowe i czytelne oznakowanie obwodów w szafach oświetleniowych, oraz faz we wnękach słupowych i skrzynkach podziału mocy.
9) Malowanie elementów stalowych konstrukcji skrzynek SON w terminie 6 miesięcy od podpisania umowy, a następnie sukcesywnie wg potrzeby.
10) Likwidacja zagrożeń dla osób trzecich wynikających z czynników losowych, wypadek drogowy, wichura itp. uszkodzeń oświetleniowych (np. złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, odpadnięcie linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp.) w czasie 3 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takich zagrożeniach.
11) Wykonanie pomiarów określonych w odpowiednich przepisach dotyczących eksploatacji urządzeń elektrycznych. Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 miesiąca od dnia podpisania umowy sporządzić harmonogram w/w prac.
12) Dokonywanie inspekcji poprawności działania oświetlenia w porze świecenia.
13) Wykonanie co rocznej aktualizacji inwentaryzacji oświetlenia wraz z szafami.
14) Montaż i demontaż dekoracji świątecznych - dekoracja oświetleniowa na słupach oświetlenia ulicznego w ilości 291 szt. - dekoracja oświetleniowa choinki przed Domem Kultury „Uśmiech” - dekoracja oświetleniowa na budynku Urzędu Miasta i Gminy.
15) W zakres prac podstawowych wchodzi:
a) pobranie elementów oświetlenia świątecznego z siedziby Zamawiającego,
b) przegląd elementów oświetlenia świątecznego,
c) wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego,
d) zainstalowanie elementów oświetlenia świątecznego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego – do dnia 06 grudnia każdego roku,
e) bieżące utrzymywanie elementów oświetlenia świątecznego w stanie sprawności,
f) demontaż elementów oświetlenia świątecznego – do dnia 15 lutego każdego roku,
g) złożenie elementów oświetlenia świątecznego w siedzibie Zamawiającego i lub Sołtysa wsi należącej do Gminy Ożarów Mazowiecki i zabezpieczenie ich przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem.
15) Obsługa imprez masowych organizowanych lub współorganizowanych przez zamawiającego w zakresie zabezpieczenia zasilania i oświetlenia polegająca na przełączeniu zasilania. (~`5 planowanych imprez w roku).
16) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z właściwym dla każdego rejonu Zakładem Energetycznym w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych, oraz dokonywanie w uzgodnieniu z Zakładem Energetycznym odczytów wskazań liczników energii elektrycznej i przedkładanie każdorazowo Zamawiającemu, pisemnej informacji z dokonanych odczytów stanów liczników, sprawdzenie i potwierdzenie stanów liczników.
17) W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej, wykonawca natychmiast powiadomi pogotowie energetyczne właściwe dla każdego rejonu Zakładu Energetycznego.
18) Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w odbiorach nowo wybudowanych linii oświetlenia ulicznego i przyjmować w konserwację po protokolarnym odbiorze robót przez Zamawiającego.

4.2 Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany będzie do wykonania drobnych prac elektroenergetycznych. W okresie realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia tj. w latach 2023-2024 Zamawiający przewiduje:
1) wymianę uszkodzonych szafek oświetleniowych SON – ~ 5 szt.
2) wymianę opraw SGP – 340 70W – ~20 szt.
3) wymianę uszkodzonych słupów ŻN10 – ~10 szt.
4) wymianę uszkodzonych słupów E10.5 – ~5 szt.
5) wymianę uszkodzonych słupów Walmont 9 m – ~5 szt.
6) wymianę uszkodzonych słupów Fal 9 m – ~5 szt.
7) wymianę uszkodzonych słupów Wz 9 – ~5 szt.
8) montaż wysięgników oraz opraw typu LED 35W – ~30 szt.
9) wymianę linii oświetleniowej Al. (gołej) na linię izolowaną AsXSn 2x25 – ~350 mb.

4.2 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2023 r. w dziale 900 rozdziale 90015 §4270.
4.4 Wykonawcy powinni uwzględnić także demontaż starych urządzeń, słupów, źródeł światła oraz
linii wraz z ich utylizacją. Wykonawca dokona utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5 Załącznik Nr 1 do SWZ zawiera przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac (liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych pomiędzy poszczególnymi pozycjami załącznika Nr 1 do SWZ.

4.6 Zamawiający w szczególnych wypadkach (zagrożenie dla życia lub mienia) zastrzega sobie możliwość zlecenia (pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie) podjęcia działań interwencyjnych, nie ujętych w zleceniu za dany okres, a wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu usług oraz rezygnacji z części usług do wysokości zabezpieczonych środków w budżecie na dany rok.

4.8 Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb, pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy przystąpienia do realizacji poszczególnych zadań będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy.

4.9 Czas realizacji zadań w trybie awaryjnym:
- likwidacja zagrożeń dla osób trzecich wynikających z czynników losowych, wypadek drogowy, wichura itp. uszkodzeń oświetleniowych (np. złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, odpadnięcie linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp.) w czasie 3 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takich zagrożeniach
- usuwanie usterek i awarii (poza wymienionymi przypadkami w cz. I pkt. 10 załącznika Nr 1 do SWZ) w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego i niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o ich usunięciu

4.10 Zamawiający informuje, że na realizację pojedynczych zleceń, o których mowa w niniejszym pkt. 4.2 II SWZ Wykonawca ma: max. 3 dni robocze, a na przystąpienie do realizacji tych zleceń: max. 48 godzin. Wykonawca może zaoferować krótszy czas na przystąpienie do realizacji w/w pojedynczych zleceń (podany w godzinach), który będzie oceniany przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
4.11 Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.).
4.12 Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy dotyczą osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia – obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy.
4.13 Sposób weryfikacji zatrudnienia, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały wskazane we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

42417210-7 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198763,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343841,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198763,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDWEX Mieczysław Wasilewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012662619

7.3.3) Ulica: 3 Maja 89

7.3.4) Miejscowość: Truskaw

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198763,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.