eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa sprzętu oraz medycznych artykułów dydaktycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu oraz medycznych artykułów dydaktycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA W KOSZALINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320733373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-582

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 342 67 66

1.5.8.) Numer faksu: 94 342 67 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwsz-koszalin@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwsz-koszalin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-411c4f81-1ef1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu oraz medycznych artykułów dydaktycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-411c4f81-1ef1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00296990/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu oraz medycznych artykułów dydaktycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297881

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1 – Sprzęt i wyposażenie – kosmetologia:
1. Elektrody do elektrostymulacji - 3 szt.
2. Elektrody do elektrokoagulacji złocone - 30 szt.
3. Elektrody do elektrokoagulacji izolowane - 30 szt.
4. Elektrody do elektrokoagulacji ze stali nierdzewnej - 30 szt.
7. Igły do elektrokoagulacji (op. 10 szt.) - 4 Op.
8. Kamień gua sha do masażu - 8 zestaw
9. Końcówki do oczyszczania wodorowego - 2 zestaw
10. Mikrodermabrazja korundowa i diamentowa - 1 szt.
11. Młynek elektryczny - 2 szt.
12. Płaszcz grzewczy z regulatorem mocy - 5 szt.
13. Podgrzewacz ceramiczny do oleju - 2 szt.
14. Podgrzewacz ceramiczny do stempli ziołowych - 1 szt.
15. Sprzęt do formowania klamry - 1 szt.
16. Stemple ziołowe - 20 szt.
17. Zestaw miotełek i bambusów do masażu - 4 zestawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 11005,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2 – Sprzęt - kosmetologia I:
Urządzenie do epilacji i termokoagulacji 1 Szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3 – Sprzęt - kosmetologia II:
Fotel kosmetologiczno-podologiczny - 2 Szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 6178,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 4 – Sprzęt – pielęgniarstwo i ratownictwo medyczne:
1. Fantom pielęgnacyjny młodej kobiety/ młodego mężczyzny - 1 szt.
2. Model ramienia trenażer do nauki wkłuć dożylnych - 2 szt.
3. Ramię geriatryczne - 1 szt.
4. Fantom do nauki udrożniania dróg oddechowych, wykonywania RKO/BLS i osłuchiwania z uwzględnieniem nagłych przypadków - 1 szt.
5. Zaawansowany fantom niemowlaka do ALS - 1 szt.
6. Kamizelka do ćwiczenia rękoczynu - zestaw - 1 szt.
7. Symulator porodowy - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 139023,58 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 5 – Sprzęt i wyposażenie – ratownictwo medyczne:
1. Aparat do EKG - 1 szt.
2. Butla na tlen medyczny 2,7 dm3 - 1 szt.
3. Nosze płachtowe ratownicze - 1 szt.
4. Reduktor tlenowy medyczny - 1 szt.
5. Resuscytator osoby dorosłej - 2 szt.
6. Resuscytator pediatryczny - 1 szt.
7. Sprzęt do drenażu opłucnej i odbarczania odmy - 1 szt.
8. Ssak medyczny ręczny - 1 szt.
9. Wózek transportowo-zabiegowy pacjentów - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8400,93 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 6 – Sprzęt – ratownictwo medyczne:
1. Monitor pacjenta - symulowany defibrylator manualny - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 41666,67 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 7 – Sprzęt i wyposażenie – wychowanie fizyczne:
1. Mata gimnastyczna rolowana. - 3 szt.
2. Siatki sznurkowe na piłkochwyty do hali z zestawem montażowym - 2 szt.
3. Krótkie płetwy pływackie - 15 szt.
4. Zestaw metalowych goniometrów. - 1 zestaw

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 25022,8 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 8 – Sprzęt i wyposażenie – pedagogika:
1. Daltońska szafka aktywności - 1 szt.
2. Daltońskie piktogramy. - 1 szt.
3. Daltońska gra - 2 szt.
4. Daltoński plan dnia - 1 szt.
5. Daltońskie planowanie codziennych czynności - 1 szt.
6. Przedszkolna plansza zadań - 1 szt.
7. Daltoński zegar organizujący czas - 1 szt.
8. Pomoc edukacyjna „Co już umiem?” - 1 szt.
9. Las kurtyna teatralna - 1 szt.
10. Torba z pacynkami - 1 szt.
11. Kurtyna - 1 szt.
12. Parawan wysoki teatrzyk - 1 szt.
13. Kolorowe kamyki. Miękkie tęczowe wyspy. - 1 zestaw
14. Hiperbloki. Zestaw piankowych klocków rehabilitacyjnych. - 1 zestaw

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 10643,49 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 9 – Sprzęt – pedagogika:
1. Monitor interaktywny - 1 szt.
2. Podłoga i ściana interaktywna - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 26341,46 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 10 – Sprzęt i wyposażenie - fizjoterapia:
1. Aparat do konstrukcji sufitowej Redcord Trainer - 1 szt.
2. Ciśnieniomierz nadgarstkowy elektroniczny - 6 szt.
3. Ciśnieniomierz naramienny elektroniczny - 6 szt.
4. Dydaktyczny model stopy prawej z mięśniami i więzadłami - 1 szt.
5. Klin duży do metody Kaltenborna - 2 szt.
6. Klin mały do metody Kaltenborna - 2 szt.
7. Klin rehabilitacyjny - 2 szt.
8. Komputerowy dynamometrdo pomiaru wartości działającej siły mięśniowej kończyn górnych - 1 szt.
9. Lalka demonstracyjna, terapeutyczna - 4 szt.
10. Lustro korekcyjne - 1 szt.
11. Mankiet udowy ze skóry do rehabilitacji - 2 szt.
12. Mata gimnastyczna 185 cm. - 4 szt.
13. Mata rehabilitacyjna 200 cm. - 2 szt.
14. Model anatomiczny 3D ciała człowieka. - 1 szt.
15. Model anatomiczny stawu barkowego - 1 szt
16. Model biodra z nerwem kulszowym - 1 szt.
17. Model jelita grubego - 1 szt.
18. Model Rdzenia Kręgowego i Nerwów - 1 szt.
19. Model żołądka - 1 szt.
20. Okulary ochronne do laseroterapii biostymulacyjnej - 1 szt.
21. Podoskop diagnostyczny z kamerą - 1 szt.
22. Szkielet człowieka z wiązadłami stawów i malowaniem przyczepów mięśniowych - 1 szt.
23. Trawers do konstrukcji sufitowej Redcord - 1 szt.
24. Zestaw kręgów - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 25061,79 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 11 – Sprzęt - fizjoterapia I:
1. Platforma sił reakcji wraz z oprogramowaniem - 1 Szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 57870,37 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 12 – Sprzęt – fizjoterapia II:
1. Stół rehabilitacyjny elektryczny - 2 Szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10590,74 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 13 – sprzęt i wyposażenie – dietetyka:
1. Stół antywibracyjny do wag analitycznych - 1 szt.
2. Statyw laboratoryjny z wyposażeniem - 2 szt.
3. Fałdomierz zegarowy typu harpenden z oprogramowaniem - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 14 – Materiały eksploatacyjne – pielęgniarstwo:
1. 0,9% NaCl 10 ml - 2 op.
2. 0,9% NaCl 100 ml - 30 op.
3. 0,9% NaCl 250 ml - 30 op.
4. 5 % glukoza 250 ml - 5 op.
5. 5 % glukoza 500 ml - 5 op.
6. Aqua pro injectione 5 ml - 1 op.
7. Cewnik Foley sylikonowany nr 12 - 80 szt.
8. Zestaw do pompy flocare infinity, do worków i butelek - 30 op.
9. Igła do pobierania i rozpuszczania leków - 5 op.
10. Igła do portu bez skrzydełek zakrzywiona, bez drenu 20g/19mm - 20 szt.
11. Igła do portu zakrzywiona 20g z drenem, bez skrzydełek 190mm - 20 szt.
12. Igła do portu zakrzywiona ze skrzydełkami i drenem 20G 0,9x20mm - 20 szt.
13. Jednorazowa maska chirurgiczna - 30 op.
14. Jednorazowa maska ustno-nosowa z 4 punktową uprzężą - 1 szt.
15. Jednorazowa maska ustno-nosowa z 4 punktową uprzężą, z regulowaną podporą czołową - 2 szt.
16. Jednorazowa, sylikonowa maska ustno-nosowa z 4 punktową uprzężą, z podporą czołową - 2 szt.
17. Jednorazowa maska do wentylacji nieinwazyjnej pełnotwarzowa - 2 szt.
18. Kompresy jałowe 10x10 - 30 op.
19. Kompresy jałowe 5x5 - 60 op.
20. Koreczek do wenflonów - 30 op.
21. Maska pełnotwarzowa do wentylacji z portem wydechowym, obejmująca nos i usta, wielorazowego użycia - 1 szt.
22. Miska plastykowa średnicy ok. 30 cm. - 5 szt.
23. Nosowa maska do wentylacji, wielorazowego użycia - 1 szt.
24. Oklejenie do kaniul wodoodporne, sterylne - 50 szt.
25. Oklejenie do umocowania wenflonów - 10 op.
26. Paski do zamykania ran 6x75mm - 50 szt.
27. Przyrząd do przetaczania płynów dożylnych, jałowy - 200 szt.
28. Rękaw papierowo - foliowy szerokości 15 cm - 1 szt.
29. Rękaw papierowo - foliowy szerokości 7,5 cm - 1 szt.
30. Rękaw papierowo- foliowy szerokości 20 cm - 1 szt.
31. Rękawiczki jałowe bezpudrowe, jednorazowego użycia rozmiar 6,5 - 60 para
32. Rękawiczki jałowe, bezpudrowe jednorazowego użycia rozmiar 7,0 - 60 para
33. Rękawiczki jałowe, bezpudrowe jednorazowego użycia rozmiar 7,5 - 60 para
34. Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe, Rozmiar: L - 30 op.
35. Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe, Rozmiar: M - 50 op.
36. Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe, Rozmiar: S - 30 op.
37. Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe, Rozmiar: XL - 5 op.
38. Siatkowy rękaw opatrunkowy na dłoń i stopę nr 2 - 3 op.
39. Siatkowy rękaw opatrunkowy na głowę nr 4 - 3 op.
40. Siatkowy rękaw opatrunkowy na nogę nr 3 - 3 op.
41. Siatkowy rękaw opatrunkowy na tułów nr 5 - 3 op.
42. Skóra (z sylikonu) do nauki cięcia i szycia ran umożliwiająca kilkukrotne zakładanie i szycie. - 5 op.
43. Spirytus salicylowy - 4 szt.
44. Izotoniczny roztwór elektrolitów - 5 szt.
45. Strzykawka 10 ml - 6 op.
46. Strzykawka 2 ml - 2 op.
47. Strzykawka 20 ml - 2 op.
48. Strzykawka 5 ml - 2 op.
49. Strzykawka typu Janette - 20 op.
50. Środek do dezynfekcji skóry przed iniekcjami - 5 szt.
51. Taśma opatrunkowa włókninowa, samoprzylepna, niejałowa, rozm. 20 cm x 10m - 3 szt.
52. Taśma opatrunkowa włókninowa, samoprzylepna, niejałowa, rozm. 10 cm x 10m - 3 szt.
53. Taśma opatrunkowa włókninowa, samoprzylepna, niejałowa, rozm. 5 cm x 10m - 3 szt.
54. Ustniki jednorazowego użycia do pikflometru elektronicznego vitalograph Asma 1 - 200 szt.
55. Wazelina farmaceutyczna czysta - 2 op.
56. Wenflon niebieski tzw. bezpieczny np. safety rozmiar 0,9x25 mm - 22G - bezpieczna kaniula do żył obwodowych z portem do dodatkowych wstrzyknięć - 100 szt.
57. Wenflon niebieski, rozmiar 0,9x25 mm - 22G - 100 szt.
58. Wenflon różowy tzw. bezpieczny np. safety rozmiar 1,1x33 mm - 20G - bezpieczna kaniula do żył obwodowych z portem do dodatkowych wstrzyknięć - 100 szt.
59. Wenflon różowy, rozmiar 1,1x33 mm - 20G – z portem do dodatkowych wstrzyknięć - 200 szt.
60. Woda demineralizowana - 5 op.
61. Worki sterylne do pobierania moczu dla chłopców - 100 szt.
62. Worki sterylne do pobierania moczu dla dziewczynek - 100 szt.
63. Wzierniki jednorazowego użycia do otoskopu rozmiar 2.5 mm, 4 mm - 1 op.
64. Zestaw do Aktualizacji Układu Żylnego do Wersji P50/1 - 1 szt.
65. Zestaw wymienne żyły do trenażerów - 1 szt.
66. Zestaw wymiennych skór i żył - 1 szt.
67. Zgłębnik żołądkowy z PCV z zatyczką – rozmiar CH 12, jałowe - 50 szt.
68. Zgłębnik żołądkowy z PCV z zatyczką – rozmiar CH 14, jałowe - 50 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 31187,04 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 15 – Materiały eksploatacyjne – ratownictwo medyczne:
1. Kranik z przedłużaczem, długość 10 cm. - 10 szt.
2. Delikatne nakłuwacze do badania wskaźnika PT INR. Op. 25 szt. - 15 op.
3. Gaziki niesterylne 10x10 cm - 3 op.
4. Igły 0,6 mm - 6 op.
5. Igły 0,8mm - 8 op.
6. Igły 1,2mm (różowe) - 2 op.
7. Kapilary do analizatorów do gazometrii, z heparyną Na, poj. 175 µl, śr. 2,35 mm, dł. 100 mm - 1 op.
8. Kapturki do kapilar - 1 op.
9. Magnes do kapilar - 1 szt.
10. Maseczka jednorazowa - 3 op.
11. Maski do tlenoterapii biernej dla dorosłych - 10 szt.
12. Maski do tlenoterapii biernej dla dzieci - 10 szt.
13. Mieszalniki do kapilar 2,35 mm - 1 op.
14. Lubrykant w sprayu - 3 op.
15. Okleiny do wenflonów - 1 op.
16. Opatrunki zastawkowe (Asherman) - 4 szt.
17. Pojemniki na odpady medyczne 2 l - 10 op.
18. Rękawiczki nitrylowe jednorazowe op. 100 szt. - 10 op.
19. Rękawiczki nitrylowe jednorazowe op. 100 szt. - 10 op.
20. Stazy do pobierania krwi bez lateksu - 5 szt.
21. Strzykawki 10 ml, op. 100 szt. - 3 op.
22. Strzykawki 2 ml, op. 100 szt. - 5 op.
23. Strzykawki 20 ml, op. 100 szt. - 1 op.
24. Strzykawki 5 ml, op. 100 szt. - 4 op.
25. Treningowa igła doszpikowa dla dorosłych - 1 szt.
26. Wenflony (niebieskie) - 1 op.
27. Wenflony (różowe) - 2 op.
28. Wenflony (zielone) - 2 op.
29. Zestaw do drenażu opłucnej i odbarczania odmy - 1 szt.
30. Żel do USG - 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3735,18 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 16 – Materiały eksploatacyjne – dietetyka:
1. Płyn do dezynfekcji powierzchni 1l - 5 szt.
2. Płyn do dezynfekcji rąk i skóry 250ml - 3 szt.
3. Testy na nietolerancję pokarmową - 7 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3481,48 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 17 – Materiały eksploatacyjne – kosmetologia:
1. aceton kosmetyczny (1000ml) butelka - 3 szt.
2. aktywne serum przeciwzmarszczkowe - 8 Op.
3. ampułka z krzemem organicznym - 1 Op.
4. ampułki do infuzji i ultradźwięków - 10 szt.
5. ampułki łagodzące do sonoforezy i mezoterapii bezigłowej - 2 Op.
6. ampułki nawilżające - 2 szt.
7. koktajl redukujący tkankę tłuszczową ciała - 1 Op.
8. antycellulite kompleks spray - 1 szt.
9. aplikator do tamponady - 5 szt.
10. aplikatory welurowe - 10 Op.
11. primer - 4 szt.
12. bagietka do henny - 3 szt.
13. balsam do ciała - 1 szt.
14. bandaże do ciała - 1 Op
15. bandaż do body wraping - 1 Op
16. baza - 3 szt.
17. baza do odżywki do włosów - 10 szt.
18. baza kremowa - 10 szt.
19. baza mydlana glicerynowa przezroczysta 1 kg - 3 szt.
20. baza pod makijaż wygładzająca i rozświetlajaca - 4 szt.
21. baza szamponowa - 5 szt.
22. biocelulozowe Bionano Maski do skóry wrażliwej i naczynkowej PRP - 6 szt.
23. biocelulozowe Bionano maski regenerujące z wita c - 6 szt.
24. bioeactywne Mleczko - 6 szt.
25. błoto algowe - 1000ml - 2 szt.
26. błyszczyk do ust - 4 szt.
27. brzoskwiniowa galaretka do dłoni 300ml - 2 szt.
28. brzoskwiniowa maska do dłoni - 2 szt.
29. brzoskwiniowy sorbet do dłoni - 2 szt.
30. buster wodorowy z maską - 2 szt.
31. cążki do skórek - 5 szt.
32. cęgi do wrastających paznokci wąskie 07 - 1 szt.
33. chusteczki wyciągane - 10 Op.
34. chusty zabiegowe - 10 Op
35. cleaner - 3 szt.
36. czepek włókninowy op. 100 szt. - 8 op
37. dłutka podologiczne ostrze – rozmiar 1,2,4 - 3 Op.
38. DMSO - 1 szt.
39. D-panthenol w roztworze wodnym - 3 szt.
40. drut unibrace 0,3, 0,4 - 2 Op.
41. dwutlenek tytanu 30 g - 2 szt.
42. ECO konserwant płynny - 2 szt.
43. elixir pod oko - 1 szt.
44. emulgator GSC - 1 szt.
45. emulgator - 1 szt.
46. etanol 96% cz.d.a. - 5 szt.
47. euceryna handlowa - 3 szt.
48. eyeliner w pisaku - 3 szt.
49. fartuchy ochronne op. 50szt. - 1 Op.
50. filtry do mikro - 2 Op.
51. fito maska borowinowa - 2 szt.
52. Folia do termogenica - 1 rolka
53. folia do zabiegów SPA 160 x 200 - 3 rolka
54. francuska glinka beżowa 200 g - 2 szt.
55. francuska glinka czerwona 200 g - 3 szt.
56. francuska glinka różowa 200 g - 2 szt.
57. francuska glinka zielona 200 g - 2 szt..
58. frez diamentowy płomień - 6 szt.
59. frez ceramiczny do paznokci - walec stożek szczelinowy - 5 zestaw
60. frez z węglika spiakanego - 4 szt.
61. frez diamentowy kulka - 10 szt.
62. galaretka aloesowa - 1 szt.
63. gaza duża - 3 szt.
64. gliceryna roślinna 200 g - 2 szt.
65. glinka biała kaolinowa 500 g - 1 szt.
66. glukonolakton 100 g - 2 szt.
67. guma ksantanowa 30 g - 1 szt.
68. henna czarna, grafitowa, brązowa - 3 szt.
69. henna żelowa - 2 szt.
70. hydrolat bergamotkowy 100 ml - 1 szt.
71. hydrolat z czystka 100 ml - 1 szt.
72. hydrolat z lawendy 100 ml - 1 szt.
73. hydrolat z liści werbeny 100 ml - 1 szt.
74. hydrolat z melisy 100 ml - 1 szt.
75. hydrolat z rozmarynu 100 ml - 1 szt.
76. hydrolat z róży 100 ml - 1 szt.
77. hydrolat z rumianku 100 ml - 1 szt.
78. jedwab hydrolizowany 20 ml - 1 szt.
79. kapturki ścierne 10/320 - 4 op
80. kapturki ścierne 10/80 - 4 op
81. kardiż do dermapena - 30 szt.
82. Keratyna hydrolizowana 30 ml - 2 szt.
83. klej do rzęs - 4 szt.
84. koktajl korygujący zmarszczki z amino peptydami - 2 szt.
85. kolagen z elastyną - 2 szt
86. kompozyt płynny do klamry tytanowej - 5 szt.
87. koncentrat normalizujący - 1 szt.
88. koncentrat witaminy C do zabiegów rozjaśniających, odmładzających i nawilżających (30ml) - 1 szt.
89. konturówki - 6 szt.
90. końcówki do korektora - 4 Op.
91. korektor do twarzy - 2 szt.
92. korektor pod oczy - 4 szt.
93. kredka do brwi - 4 szt.
94. krem barierowy - 2 szt.
95. krem do dłoni 500ml - 2 szt.
96. krem do masażu twarzy 200 ml - 2 szt.
97. krem do masażu ciała - kakao z chili - 2 szt.
98. krem na dzień SPF30 150ml - 2 szt.
99. krem po kwasach żel, maska - 2 szt.
100. krem pod oczy - 1 szt.
101. krem regenerujący do stop - 2 szt.
102. kwas azelainowy - 1 szt
103. kwas bursztynowy - 2 szt.
104. Kwas cytrynowy op. 1 kg - 3 Op.
105. kwas laktobionowy - 3 szt.
106. kwas migdałowy - 2 szt.
107. kwas pirogronowy - 1 szt.
108. kwasy głębokie - 1 szt.
109. kwasy na oko flower - 2 szt.
110. kwasy do trądziku różowatego - 1 szt.
111. lakier hybrydowy - 5 szt.
112. lakier solarny - 5 szt.
113. lakier zwykły - 5 szt.
114. łuk niklowo tytanowy 12, 14 - 6 Op.
115. masa do rekonstrukcji paznokci - 2 szt.
116. maska z arniką - 1 szt.
117. maska algowa O2 - 3 szt.
118. maska algowa plastyczna do ciała (op. 5 kg) - 3 Op.
119. maska algowa z kw. hialuronowym - 1 szt.
120. maska borowinowa - 2 szt.
121. Maska do mikroprądów - 1 szt.
122. maska do skóry wrażliwej i naczynkowej z łagodzącymi ekstraktami roślinnymi - 1 szt.
123. maska dotleniająca oxy - 1 szt.
124. maska gipsowa twarz - 3 szt.
125. maska kojąca do cery naczyniowej w żelu, 200 ml. - 1 szt.
126. maska krem opatrunek - 1 szt.
127. maska lifingująca - 1 szt.
128. maska na przebarwienia - 1 szt.
129. maska nawilzajaco-ujedrniajaca do twarzy - 1 szt.
130. maska nawilżająca - 2 szt.
131. maska oczyszczająca 200ml - 1 szt.
132. maska rozpulchniająca - 2 szt.
133. maska sciągająca - 1 szt.
134. maska termiczna - 5 szt.
135. maska wodorowa - 1 szt.
136. maska z wit do skóry w przebarwieniami - 1 szt.
137. maska witaminowa - 1 szt.
138. maska ziołowa - 1 szt.
139. maski ochronne - 2 szt.
140. maska z PRP - 8 szt.
141. maski w płacie - 8 szt.
142. masło kakaowe surowe - 1 szt.
143. masło kawowe - 4 szt.
144. masło SHEA nierafinowane - 1 szt.
145. membrany do krioterapii - 5 szt.
146. miarki do mierzenia produktów - 1 zestaw
147. micelarny płyn - 8 szt.
148. Mikroaplikatpry - 3 op.
149. miseczka szklana - 5 szt.
150. miska ze stali nierdzewnej 1l - 5 szt.
151. mleczko do cery tłustej, mieszanej, suchej - 4 szt.
152. mleczko bioaktywne - 3 szt.
153. nanokoncentrat z kwasem hialuronowym - 2 Op.
154. neuro serum do cery naczyniowej - 1 szt.
155. neutralizator do cery naczyniowej - 1 szt.
156. neutralizator do kwasów 200ml - 1 szt.
157. nic barwiąca do łuku brwi - 1 szt.
158. NMF - 1 szt.
159. nośni gumowy nr 10 - 5 szt.
160. nożyczki do skórek - 5 szt.
161. maska na noc - 2 szt.
162. odtłuszczacz do kwasów 200ml - 1 szt.
163. odżywczy krem do masażu twarzy - 4 szt.
164. olej arganowy - 2 szt.
165. olej avocado - 3 szt.
166. olej babassu nierafinowany - 2 szt.
167. olej Inca Inchi - 6 szt.
168. olej jojoba złoty naturalny - 1 szt.
169. olej kokosowy nierafinowany - 3 szt.
170. olej macadamia organiczny - 4 szt.
171. olej marula - 2 szt.
172. olej migdałowy - 1 szt.
173. olej rokitnikowy - 2 szt.
174. olej rycynowy - 10 szt.
175. olej słonecznikowy - 2 szt.
176. olej sojowy ekologiczny - 2 szt.
177. olej z bawełny - 3 szt.
178. olej z czarnuszki - 1 szt.
179. olej z konopii - 3 szt.
180. olej z orzechów laskowych - 2 szt.
181. olej z pestek moreli - 2 szt.
182. olej z róży piżmowej - 1 szt.
183. olej z sezamu - 1 szt.
184. olejek po depilacji - 1 szt.
185. olejek do masażu z olejkiem arganowym - 1 szt.
186. olejek eteryczny bergamotowy - 3 szt.
187. olejek eteryczny cedrowy - 1 szt.
188. olejek eteryczny cyprysowy - 1 szt.
189. olejek eteryczny cytronelowy - 1 szt.
190. olejek eteryczny cytrynowy ekologiczny - 1 szt.
191. olejek eteryczny eukaliptusowy - 1 szt.
192. olejek eteryczny geranium - 2 szt.
193. olejek eteryczny goździkowy - 2 szt.
194. olejek eteryczny grejpfrutowy (różowy) - 1 szt.
195. olejek eteryczny imbirowy - 2 szt.
196. olejek eteryczny jodłowy - 1 szt.
197. olejek eteryczny kadzidłowy - 1 szt.
198. olejek eteryczny kolendrowy - 1 szt.
199. olejek eteryczny lawendowy - 1 szt.
200. olejek eteryczny mandarynkowy - 1 szt.
201. olejek eteryczny paczulowy - 1 szt.
202. olejek eteryczny palmarosa - 2 szt.
203. olejek eteryczny pomarańczowy - 1 szt.
204. olejek eteryczny rozmarynowy - 2 szt.
205. olejek eteryczny tymiankowy - 2 szt.
206. olejek eteryczny yang-ylang - 2 szt.
207. olejek eteryczny z drzewa herbacianego - 1 szt.
208. olejek eteryczny z drzewa różanego - 1 szt.
209. olejek eteryczny z drzewa sandałowego - 1 szt.
210. olejek eteryczny z mięty pieprzowej - 1 szt.
211. olejek eteryczny z mirry - 1 szt.
212. olejek eteryczny z szałwii - 2 szt.
213. olejek eteryczny z trawy cytrynowej - 1 szt.
214. olejek eteryczny z werbeny cytrynowej - 1 szt.
215. oliwka przed depilacją -lotion - 1 szt.
216. Ostrze do skalpela - 2 Op.
217. paleta cieni 14x1,3 g - 1 zestaw
218. paleta cieni 8x1,3g - 1 zestaw
219. paleta cieni 6x1,3 g, Ciepłe barwy - 1 zestaw
220. paleta cieni do brwi nr 2 - 2 zestaw
221. paleta cieni 6x1,3 g - 1 zestaw
222. paleta cieni do powiek - 1 zestaw
223. paleta do konturowania 3x8 g - 1 zestaw
224. paleta magnetyczna duża - 1 zestaw
225. papier do autoklawu - 2 rolak
226. parafina - 7 szt.
227. paski do depilacji - 6 rolka
228. peeling arbuzowy - 2 sztuka
229. peeling 1000g z olejem arganowym - 1 szt.
230. peeling do ciała truskawkowy 1000g - 2 szt.
(ze względu na ograniczą ilość znaków w polu, pozostała część opisu zamówienia znajduje się w SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 39704,47 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 18 – Materiały eksploatacyjne – fizjoterapia:
1. Ustniki jednorazowe comfort do spirometru CONTEC SP-10 - 2 op.
2. Jednorazowe elektrody EKG do testów wysiłkowych oraz badań holterowskich - 2 op.
3. Płyn do dezynfekcji powierzchni - 8 szt.
4. Alkoholowy płyn do dezynfekcji rąk i skóry oraz małych powierzchni wyrobów medycznych - 10 szt.
5. Prześcieradło papierowe celulozowe (podkład medyczny) - 15 szt.
6. Plastry do kinesiotapingu - 20 szt.
7. Bandaże elastyczne - 10 szt.
8. Oliwka do masażu - 10 szt.
9. Kredki do malowania twarzy - 5 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1786,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lukrum Kamil Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386206975

7.3.3) Ulica: Śliwkowa 5

7.3.4) Miejscowość: Bądki

7.3.5) Kod pocztowy: 82-520

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154323,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154323,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154323,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simedu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380396325

7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 10/4

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-066

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154323,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8396,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8396,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8396,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Hurtownia Medyczna Rexomed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008359893

7.3.3) Ulica: Mączna 31

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-780

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8396,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44684,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54058,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44684,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simedu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380396325

7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 10/4

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-066

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44684,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11533,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11533,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12089,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15945,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12089,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369168038

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 362

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12089,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30931,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44034,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30931,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380040717

7.3.3) Ulica: Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30931,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33052,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33052,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33052,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Hurtownia Medyczna Rexomed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008359893

7.3.3) Ulica: Mączna 31

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-780

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33052,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koordynacja Mariusz Strzecha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141743401

7.3.3) Ulica: Kielecka 90

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331039951

7.3.3) Ulica: Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13341,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13341,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13341,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lukrum Kamil Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386206975

7.3.3) Ulica: Śliwkowa 5

7.3.4) Miejscowość: Bądki

7.3.5) Kod pocztowy: 82-520

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13341,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19011,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19011,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19011,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Hurtownia Medyczna Rexomed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008359893

7.3.3) Ulica: Mączna 31

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-780

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19011,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Hurtownia Medyczna Rexomed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008359893

7.3.3) Ulica: Mączna 31

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-780

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3326,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3326,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3326,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Hurtownia Medyczna Rexomed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008359893

7.3.3) Ulica: Mączna 31

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-780

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3326,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2505,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2505,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2505,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Hurtownia Medyczna Rexomed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008359893

7.3.3) Ulica: Mączna 31

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-780

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2505,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-09-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.