eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blachownia › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Odnawialne źródła energii w Gminach Blachownia, Poraj, Poczesna



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Odnawialne źródła energii w Gminach Blachownia, Poraj, Poczesna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLACHOWNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 22

1.5.2.) Miejscowość: Blachownia

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-290

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@blachownia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://blachownia.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56c9e060-0806-11ed-8000-d680d39e541a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Poraj

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5771976351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasna 21

1.5.2.) Miejscowość: Poraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugporaj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugporaj.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Poczesna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5732855270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 2

1.5.2.) Miejscowość: Poczesna

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-262

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@poczesna.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.poczesna.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Odnawialne źródła energii w Gminach Blachownia, Poraj, Poczesna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56c9e060-0806-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000159/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu inspektora nadzoru dla OZE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego). Oś priorytetowa: IV. Efektywność Energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.1 Odnawialne źródła energii dla poddziałania: 4.1.3. Odnawialne źródła energii - konkurs

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283473/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ZAKRESIE INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
Pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji w specjalnościach:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- konstrukcyjno – budowlanej;
Pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów ustawy — Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, w szczególności: pełny zakres czynności
określonych w art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U.2021.2351 t.j. z dnia 2021.12.20), ochrona
interesów Zamawiającego, sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją.

W ZAKRESIE INŻYNIERA KONTRAKTU/ PROJEKTU:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w zakresie instalacji fotowoltaicznych, solarnych, pomp ciepła do c.w.u. oraz kotłów na
pellet dla gospodarstw domowych w szczególności:
a) zarządzanie całym przedsięwzięciem;
b) dopilnowanie jego realizacji zgodnie z podpisaną umową
o dofinansowanie, dokumentami programowymi, wytycznymi
itp.;
c) kontakty z Instytucją wdrażającą (za pośrednictwem Gmin), wykonawcami w ramach projektu,
d) organizacja i prowadzenie spotkań roboczych zespołu;
e) weryfikacja dokumentacji finansowej i merytorycznej;
f) ochrona interesów Zamawiającego;
g) uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym;
h) uczestniczenie na wniosek Zamawiającego w naradach technicznych w trakcie realizacji inwestycji;
i) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność
wykonywanych przez wykonawcę inwestycji robót oraz
o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji
projektowej;
j) w razie konieczności do codziennego telefonicznego i/lub mailowego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach
inwestycji;
k) doradztwo w negocjacjach z wykonawcą inwestycji;
l) sprawdzanie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowych składanych przez wykonawcę
inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych;
m) monitoring wskaźników produktu i rezultatu, w tym wskaźników efektu ekologicznego, a także weryfikację osiągniętych wartości na koniec realizacji projektu;
n) przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Beneficjenta wniosku o aneks do umowy o dofinansowanie
projektu, w przypadku wystąpienia konieczności jego sporządzenia;
o) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym punkcie, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159854,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Doradztwa Europejskiego - Innowacja s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120056401

7.3.3) Ulica: Olszańska 18/1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-517

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługowo-Handlowy Zakład Instalacji Budowlanych
mgr inż. Mieczysław Ważny, obowiązki Inspektora oraz koordynatora nadzoru inwestorskiego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.