Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00283473/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
- 2022/BZP 00283677/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-29
- 2022/BZP 00289572/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Odnawialne źródła energii w Gminach Blachownia, Poraj, Poczesna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLACHOWNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Blachownia
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-290
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@blachownia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://blachownia.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56c9e060-0806-11ed-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Poraj
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5771976351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasna 21
1.5.2.) Miejscowość: Poraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugporaj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugporaj.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Poczesna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5732855270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Poczesna
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-262
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@poczesna.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.poczesna.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Odnawialne źródła energii w Gminach Blachownia, Poraj, Poczesna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56c9e060-0806-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000159/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu inspektora nadzoru dla OZE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego). Oś priorytetowa: IV. Efektywność Energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.1 Odnawialne źródła energii dla poddziałania: 4.1.3. Odnawialne źródła energii - konkurs2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283473/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ZAKRESIE INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
Pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji w specjalnościach:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- konstrukcyjno – budowlanej;
Pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów ustawy — Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, w szczególności: pełny zakres czynności
określonych w art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U.2021.2351 t.j. z dnia 2021.12.20), ochrona
interesów Zamawiającego, sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją.
W ZAKRESIE INŻYNIERA KONTRAKTU/ PROJEKTU:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w zakresie instalacji fotowoltaicznych, solarnych, pomp ciepła do c.w.u. oraz kotłów na
pellet dla gospodarstw domowych w szczególności:
a) zarządzanie całym przedsięwzięciem;
b) dopilnowanie jego realizacji zgodnie z podpisaną umową
o dofinansowanie, dokumentami programowymi, wytycznymi
itp.;
c) kontakty z Instytucją wdrażającą (za pośrednictwem Gmin), wykonawcami w ramach projektu,
d) organizacja i prowadzenie spotkań roboczych zespołu;
e) weryfikacja dokumentacji finansowej i merytorycznej;
f) ochrona interesów Zamawiającego;
g) uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym;
h) uczestniczenie na wniosek Zamawiającego w naradach technicznych w trakcie realizacji inwestycji;
i) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność
wykonywanych przez wykonawcę inwestycji robót oraz
o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji
projektowej;
j) w razie konieczności do codziennego telefonicznego i/lub mailowego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach
inwestycji;
k) doradztwo w negocjacjach z wykonawcą inwestycji;
l) sprawdzanie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowych składanych przez wykonawcę
inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych;
m) monitoring wskaźników produktu i rezultatu, w tym wskaźników efektu ekologicznego, a także weryfikację osiągniętych wartości na koniec realizacji projektu;
n) przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Beneficjenta wniosku o aneks do umowy o dofinansowanie
projektu, w przypadku wystąpienia konieczności jego sporządzenia;
o) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym punkcie, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159854,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Doradztwa Europejskiego - Innowacja s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120056401
7.3.3) Ulica: Olszańska 18/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-517
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługowo-Handlowy Zakład Instalacji Budowlanych
mgr inż. Mieczysław Ważny, obowiązki Inspektora oraz koordynatora nadzoru inwestorskiego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT DORADZTWA EUROPEJSKIEGO -"INNOWACJA" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT DORADZTWA EUROPEJSKIEGO -"INNOWACJA" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr P 1630 R Zagórze - Hucisko Jawornickie od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 835"
- ZABEZPIECZENIE BUDYNKU ZABYTKOWEJ PLEBANII NA GÓRZE ZAMKOWEJ W MIELNIKU
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży architektonicznej, budowlanej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa i mod...
- Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn: Budowa nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Celnej w Nowym Tomyślu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.