Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00275035/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
- 2022/BZP 00297645/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja robót budowlanych pn. „Ożywienie terenów poprzemysłowych - przebudowa Placu Targowego przy ul. Przemysłowej” .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 815 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 15 815 41 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja robót budowlanych pn. „Ożywienie terenów poprzemysłowych - przebudowa Placu Targowego przy ul. Przemysłowej” .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06bb4032-0111-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013741/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Ożywienie terenów przemysłowych - przebudowa Placu Targowego przy ulicy Przemysłowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach projektu „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” RPO Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275035/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.17.2022.MZI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12691506,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Placu Targowego w Sandomierzu. Zakres prac obejmuje branże: budowlaną, drogową, sanitarną, elektryczną, teletechniczną oraz elementy małej architektury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące zał. nr 10 do SWZ – dokumentacja techniczna oraz projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
UWAGA: Dokumentacja techniczna opracowana została w szerszym zakresie i obejmuje przebudowę całego placu targowego (zał. nr 10 do SWZ). Zakres robót do realizacji w ramach niniejszego zamówienia przedstawia załącznik graficzny (stanowiący zał. nr 10 do SWZ – Dokumentacja techniczna) pn. „Zakres robót do realizacji w etapie I – przebudowa Placu Targowego” .
W ramach przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić i wycenić roboty w zakresie napraw cząstkowych istniejącej nawierzchni z kostki betonowej oraz płyt ażurowych, która nie została uwzględniona w zamówieniu. Zakres robót obejmuje tzw. przełożenie istniejącej nawierzchni, tj. rozebranie nawierzchni z kostki betonowej lub płyt ażurowych, uzupełnienie i zagęszczenie podbudowy oraz ponowne ułożenie rozebranej nawierzchni ( przyjmuje się ok 50 % do wbudowania nowego materiału). Przypuszczalna powierzchnia, na której planuje się wykonać remonty cząstkowe to ok. 600 m2 .
Zastrzega się aby Wykonawca opracował i uzgodnił z Zarządcą placu targowego szczegółowy harmonogram realizacji robót w podziale na etapy. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości wyłączenia z handlu całego obszaru przewidzianego do realizacji w jednym czasie i na cały okres trwania umowy.
W okresie wzmożonego handlu zastrzega się możliwość wprowadzenia ograniczeń w zakresie wykonywanych prac w celu udostępnienia placu dla handlujących.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót (Zakres robót budowlanych do wykonania określa załącznik graficzny stanowiący zał. nr 10 do SWZ- Dokumentacja techniczna).
Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1) wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2) wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji,
3) wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia:
1) Branża Drogowa w zakresie:
- wymiana płyt ażurowych na kostkę brukową wraz z podbudową,
- remont nawierzchni asfaltowych poprzez ułożenie nowej warstwy,
- budowa nowych nawierzchni asfaltowych,
2) Branża sanitarna w zakresie:
- budowa kanalizacji sanitarnej,
- budowa sieci kanalizacji deszczowej – odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni placu,
- przebudowa sieci wodociągowej,
3) Branża elektryczna w zakresie:
- budowy nowego oświetlenia (słupy aluminiowe, oprawy typu LED,
- budowy złączy kablowych rozdzielczych,
- budowy szaf tzw. „Rozdzielnic budowlanych”,
- przebudowa kolizji,
- zasilanie do budynku administracyjno-socjalnego.
4) System poboru opłat i zarządzaniem targowiskiem
5) Ogrodzenie z bramami wjazdowymi
6) Branża teletechniczna w zakresie:
- kanalizacji teletechnicznej,
- monitoringu,
- nagłośnienia.
7) Budynek administracyjno-socjalny dwukondygnacyjny z pomieszczeniami biurowymi oraz sanitariatem ogólnodostępnym.
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia
i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na całość zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ.
Warunki gwarancji określone zostały w § 12 projektu umowy o roboty budowlane stanowiącej zał. nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17815045,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22439645,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17815045,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robson Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364244562
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 3
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres prac powierzonych podwykonawcom w ramach niniejszego zamówienia: branża elektryczna i teletechniczna, branża sanitarna.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17815045,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki surowców wtórnych oraz na odpady komunalne
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne
- Przebudowa, modernizacja dźwigu szpitalnego zamontowanego w Budynku "F" Szpitala w Sandomierzu
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.