eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa dróg gminnych ul. Kujawskiej i Solidarności w Kruszwicy"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa dróg gminnych ul. Kujawskiej i Solidarności w Kruszwicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa dróg gminnych ul. Kujawskiej i Solidarności w Kruszwicy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eb8b704-1254-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019616/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa dróg gminnych ul. Kujawskiej i Solidarności w Kruszwicy”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288190/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 36905,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
CPV 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 10 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych: 30.06.2023r.

I. Miejsce świadczenia usługi – Droga gminna nr 151710C ul. Kujawska i nr 151729C ul. Solidarności w Kruszwicy.

II. Zakres obowiązków

1. Inspektor nadzoru sprawować będzie swoje obowiązki w wymiarze czasu zapewniającym pełną skuteczność pełnionego nadzoru, dokumentując w dzienniku budowy pobyt na budowie poprzez wpis dokonanych czynności lub w protokole z narad technicznych (koordynacyjnych).
2. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie nadzoru inwestorskiego należy
w szczególności:
1) udział w protokolarnym przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego,
2) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych – pod względem technicznym, jakościowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym, zgodnie z umową, która zostanie zawarta z Wykonawcą robót budowlanych,
3) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy przez właściwych branżowo inspektorów nadzoru, w tym zapewnienie ich dyspozycyjności w zależności od potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego,
4) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego,
5) sprawdzanie wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na materiały i urządzenia, ujęte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych zapewniających odpowiednią jakość wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych oraz zapobieganie zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie,
6) kontrola robót zanikających lub ulegających zakryciu, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych, prób i sprawdzeń wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych lub wskazanych norm,
7) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy,
8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz kontrolowanie rozliczenia budowy, monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z przyjętymi harmonogramami robót, odbiorów i płatności,
9) potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ewentualnych wad, usterek, niedoróbek,
10) sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, uzupełniające, zamienne lub zaniechane, wynikłe w trakcie realizacji inwestycji, w terminie do 3 dni roboczych od ich otrzymania,
11) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku robót dodatkowych, zamiennych czy zaniechanych,
12) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich odstępstw i nieprawidłowości dotyczących dokumentacji projektowej niezwłocznie po ich ustaleniu nie później jednak niż w następnym dniu roboczym;
13) organizowanie i prowadzenie narad technicznych (koordynacyjnych), w zależności od potrzeb, w których uczestniczą m.in. branżowi inspektorzy nadzoru inwestorskiego, wykonawca robót budowlanych i nadzór autorski, Zamawiający; Wykonawca z przeprowadzonych narad sporządzi pisemny protokół i przekaże go Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od odbycia narady,
14) nadzorowanie i bieżące egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzania badań jakości robót i materiałów,
15) współpraca z nadzorem autorskim, m.in. w zakresie uzupełniania lub wyjaśniania dokumentacji projektowej, konsultowanie, uzgadnianie w porozumieniu z Zamawiającym propozycji niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, sporządzanie protokołów konieczności na niezbędne roboty dodatkowe wskazane przez projektanta oraz udzielanie wyjaśnień Zamawiającemu w tym zakresie,
16) współpraca z innymi Wykonawcami pełniącymi jakiekolwiek czynności kontrolne i nadzorcze związane z realizacją robót, np. monitoringu przyrodniczego, hydrologicznego,
17) wzywanie wykonawcy robót budowlanych do usprawnień pracy w przypadku stwierdzonych opóźnień lub zagrożeń nie wywiązania się z umowy,
18) sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji odbiorowej poprzez pisemnie potwierdzenie możliwości zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego przez wykonawcę robót budowlanych oraz przekazania pełnej dokumentacji odbiorowej; w przypadku ustalenia, że roboty nie zostały ukończone lub dokumenty odbiorowe są wadliwe albo niekompletne inspektor nadzoru wskazując przyczyny, odmawia potwierdzenia gotowości do odbioru,
19) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych co najmniej raz w roku przez okres trwania gwarancji i rękojmi lub na pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
20) dostarczenie Zamawiającemu informacji w terminach przez niego ustalonych
w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji.
3. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać bieżących zaleceń i wskazówek Zamawiającego we wszystkich istotnych sprawach, dotyczących przedmiotu umowy oraz umów zawartych z wykonawcą robót budowlanych, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych.
4. Wykonawcy nie wolno bez pisemnej zgody Zamawiającego wydawać wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonywania robót dodatkowych, nie objętych umową o roboty budowlane, a także robót zamiennych.
5. Oprócz obowiązków wymienionych w pkt 1-4 Wykonawca zobowiązuje się do:
1) uczestniczenia w pracach komisji powołanej przez Zamawiającego do przeglądów gwarancyjnych wykonanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim,
2) ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek wykonanej inwestycji i kontroli ich usunięcia w okresie trwania gwarancji i rękojmi.
Zakres robót budowlanych:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa dróg gminnych ul. Kujawskiej i ul. Solidarności w Kruszwicy.
W stanie istniejącym droga gminna – ul. Kujawska posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości około 7m w dobrym stanie technicznym. Ruch pieszych odbywa się po obustronnych chodnikach z kostki betonowej, przejście przez jezdnię odbywa się po oznakowanych przejściach dla pieszych. Parkowanie pojazdów odbywa się na wyznaczonych zatokach parkingowych z kostki betonowej (parkowanie prostopadłe do osi jezdni). Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spływ wód opadowych i roztopowych do kanalizacji deszczowej. Przy omawianej ulicy zlokalizowane są budynki mieszkaniowe wielorodzinne, punkty handlowe oraz placówki oświatowe. Ulica Solidarności posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości około 6,15 do 7,6 m w dobrym stanie technicznym. Obecnie przy omawianej ulicy nie ma wydzielonego ciągu pieszego (ruch pieszych wzdłuż omawianej ulicy odbywa się jezdnią drogi wewnętrznej i chodnikami po stronie wschodniej – w obrębie budynków wielorodzinnych. Ruch rowerzystów odbywa się po ścieżce rowerowej o nawierzchni bitumicznej. Parkowanie pojazdów odbywa się na wyznaczonych zatokach parkingowych z kostki betonowej (parkowanie prostopadłe oraz równoległe do osi jezdni). Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spływ wód opadowych i roztopowych do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej. Przy omawianej ulicy zlokalizowane są budynki mieszkaniowe wielorodzinne oraz sklep samoobsługowy. Na terenie objętym opracowaniem zlokalizowana jest sieć energetyczna, wodociągowa, gazowa, ciepłownicza, teletechniczna kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej.

Projektowana inwestycja przewiduje:
- wykonanie robot rozbiórkowych i ziemnych,
- wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- budowę i przebudowę odcinków kanalizacji deszczowej,
- przebudowę kolidujących elementów infrastruktury energetycznej oraz budowę doświetlenia przejść dla pieszych,
- budowę kanału technologicznego,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów,
- wzmocnienie istniejących konstrukcji nawierzchni,
- wykonanie humusowania terenu wraz z obsianiem trawą,
- wykonanie elementów oznakowania – oznakowanie poziome i pionowe.

Łączna długość odcinka objętego opracowaniem: 855,36 m
- ul. Kujawska od km 0+203,4 do km 0+563,25 – 359,85 m,
- ul. Solidarności od km 0+0+179,04 do km 0+674,55 – 495,51 m.

III. Wytyczne dla Wykonawców:
1. Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe.
2. Zamawiający dopuszcza częściowe rozliczanie i finansowanie wykonanych prac po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wynagrodzenie okresowe wypłacane będzie proporcjonalnie do wartości odbiorowej robót budowlanych. Kwota ostatniej faktury musi obejmować minimum 25% wartości wynagrodzenia. Pierwsza faktura może być wystawiona 2022r. do kwoty 14.000,00 zł. Wynagrodzenie płatne jest przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia doręczenia faktury wystawionej na podstawie protokołu częściowego lub końcowego odbioru robót budowlanych.
3. Szczegółowe informacje zawierają projekty budowlane, projekt techniczny, projekty stałej i czasowej organizacji ruchu, oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji.
5. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SWZ w sprawach merytorycznych.

IV. Finansowanie zadania:
Zadanie jest realizowane z udziałem środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44200,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R-DROG Projektowanie i nadzór Rafał Młynarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571623263

7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Daszyńskiego 28/34

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44200,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.