eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tereszpol-Zaorenda › Instalacje fotowoltaiczne w Gminie Tereszpol



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacje fotowoltaiczne w Gminie Tereszpol

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tereszpol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 234

1.5.2.) Miejscowość: Tereszpol-Zaorenda

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-407

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (84) 687 66 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tereszpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tereszpol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ugtereszpol.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacje fotowoltaiczne w Gminie Tereszpol

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eee3a88-e64c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026836/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Instalacje fotowoltaiczne w Gminie Tereszpol

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198843/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KNK.271.12.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Instalacje fotowoltaiczne w Gminie Tereszpol”.
2. Opis inwestycji:
Budowa instalacji PV wraz z magazynami energii planowana jest w obiektach użyteczności publicznej: 1. zespół szkół w Tereszpolu-Zaorendzie – 40 kW, 2. szkoła podstawowa w Tereszpolu-Kukiełkach– 35 kW, 3. oczyszczalnia ścieków – 50 kW, 4. ujęcie wody w Tereszpol- Zygmuntach – 50 kW, 5. ujęcie wody w Lipowcu – 20 kW, 6. Urząd gminy – 20 kW, 7. remizy OSP (4 szt.) – 60 kW. Efekty: - redukcja emisji CO2 – 215 MgCO2/rok, - redukcja opłat za zużycie energii o ok 70 % Realizacja projektu na obszarach Natura 2000 oraz w otulinie Roztoczańskiego Parku Narodowego.
3. Zakres robót obejmuje budowę konstrukcji pod panele fotowoltaiczne oraz mon-taż paneli fotowoltaicznych z osprzętem w oparciu o posiadaną przez Zamawiają-cego dokumentację projektową dla 11 (jedenastu) kompletnych instalacji
fotowoltaicznych.
4. W ramach prac instalacyjno-montażowych wykonany będzie:
- montaż konstrukcji montażowych,
- montaż paneli fotowoltaicznych,
- montaż rozdzielnic,
- montaż falowników,
- montaż magazynów energii,
- montaż okablowania,
- montaż uziemień i połączeń wyrównawczych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 9

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2312885,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2690108,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2312885,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MAR S.C

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 918-210-77-18

7.3.4) Miejscowość: Teodorówka

7.3.5) Kod pocztowy: 23-440

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2312885,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.